2.Bölüm

976 57 10
                                    

Gözüme vuran ışık ile gözlerimi açtım.Etrafıma bakındım.Hastanedeydim.Kollarımda serumlar vardı.Kendimi biraz kaldırmaya çalıştım.Karnımın ağrıması buna engel oluyordu.Kafamı yastığa geri koyup tavana bakmaya başladım.Düşünüyordum.Bu kadar şey yaşamayı hak edecek ne yaptığımı düşünüyordum.....

Aniden odanın kapısı açıldı.Kafamı kaldırıp kapıya baktım.Feritti.Beni görünce şaşırdı.Daha doğrusu uyanık olduğumu görünce şaşırdı.Kısa bakışmamızın ardından yanıma geldi ve sıkıca sarıldı.Biraz bekledikten sonra bende karşılık verdim.Sarılırken çok sıkıyordu.Buda canımın acımasına neden oluyordu.
S:Ferit dur,dedim fakat beni duymamış olacak ki hala sıkmaya devam ediyordu.Bu sefer onu ittirdim
S:Ferit napıyorsun ya?Canımı acıttın.
F:P-pardon ben duymadım.Özür dilerim gerçekten.
S:Tamam...Annemler burada mı?
F:Annenler dışarıda bekliyorlar.Onun dışında Ece,annem ve Suna da var.
S:Vay be ablam da gelmiş demek ki..Neyse çağırabilir misin?
F:Peki

------------------------

Su:Seyran nasılsın ablacım iyi misin?

Se:Ooo ablacım sen beni merak eder miydin ya?

Su:Seyran deme şöyle nolu-

Se:Abla lütfen konuşmayalım şuan.Annemi çağırır mısın?

Su:Seyran bak lütf-

Se:Annemi çağırır mısın dedim dimi abla?Gülgün anne ve Ecede gelsin lütfen.

Seyran her ne kadar ablasıyla konuşup,sarılmak istese de ona olan kırgınlığı buna engel oluyordu.Suna Seyran'ın dediği gibi içeridekileri çağırdı.Gülgün,Esme ve Ece içeriye girdi.Ardından da Ferit.Hepsi Seyran'a nasıl olduğunu soruyor onunla ilgileniyorlardı.Kısa bir özlem gidermeden sonra Ferit ve Seyran yalnız kalmıştı.

Se:Ne zaman çıkacağım?

Fe:Doktor 2 gün burada kalacağını söyledi.

Se:Peki.

Fe:Burdan çıktıktan sonra yalıya gideceğiz değil mi?

Se:Ne alaka?Benim o eve geleceğimi felan düşünüyorsan yanılıyorsun.

Fe:Seyran bak seni bırakmam ben.Burdan çıkınca yalıya gideceğiz tamam mı?

Se:Ferit senin anlama kıtlığın mı var ya?Anlamıyorum ben seni, ben o yalıya gelmem okey?O evden nasıl ve neden çıktığımı en iyi sen biliyorsun, utanmadan gelmiş o yalıya gideceğiz diyorsun!!

Fe:Tamam haklısın okey bir hata yaptım ama nolur bir şans ver bana, Seyran ben sensiz yaşayamam.

Se:Yoo, sen metresin ve oğlunla bal gibi yaşarsın.Sen o kadar iyi yaşarsın ki üstüne bir kaç çocuk daha peydahlarsın.Böyle evli,mutlu,çocuklu yaşarsınız Pelonla.

Fe:Seyran özür dilerim affet beni.

Se:Ya sabır!!

Fe:Seyr-

Se:YA NE SEYRAN?NE DİCEKSİN SEN BANA?ŞU ANA KADAR YAPTIĞIN TÜM HATALARI AFFETTİM.GELMİŞSİN KARŞIMA METRESİNİ HAMİLE HAMİLE GETİRMİŞSİN.ÜSTÜNE HALA GELMİŞ ÖZÜR DİLERİM SEYRAN, AFFET BENİ SEYRAN!OLDU BAŞKA BİR İSTEĞİN VAR MI?

Fe:Seyran ben gerçekten özür dilerim eşşeklik ettim.

Se:FERİT ÇIK ODADAN!

Fe:Seyran sakin ol lütfen!Bak yaralısın bir şey olacak.

Se:Ferit benim yaram acısa ne olacak?Çekeceğim kadar acı çekmişim zaten!Karşıma geçmiş bu acılarımın sebebi sen değilmiş gibi yaran açılacak diyorsun!Ya benim içim gidiyor.Napacağı mı  bilmiyorum,kendimi bir boşlukta hissediyorum.Canım yanıyor anlıyor musun?Bana acı çektiren de,bu acılarımın üstüne yeni yaralar açan da sensin.Ne olur benden uzaklaş.

Ferit Seyran'ın bu sözlerinin haklılığı altında ezilmiş,daha fazla orada durmayıp odadan çıkmıştı.Ferit'in bu suratını gören Gülgün oğluna ne olduğunu sormuş, bir cevap alamamıştı.Fakat daha demin içeride gelen seslere bakılırsa kavga etmişlerdi.Gülgün hemen Seyran'ın odasının kapısını çaldı.Seyranın onaylaması ile içeri girdi.Gülgün ile Seyran uzunca dertleştiler.Onlar birbirleriyle dertleşirken içeriye Ece,Esme ve Suna da girdi.İkilinin ağlamasına onlarda katıldı...Saniyeler,dakikalar,saatler geçmişti.Ece hariç herkes gitmişti.Seyran'ın ricası üzerine Ece Kantine su almaya gitmişti.Seyran, yalnızlığından faydalanmış her zaman yaptığı gibi uzunca düşünmeye başlamıştı.Kısa süre sonra bu yorucu düşünceler altında kalmış uyuyakalmıştı.Odaya giren Ece,Seyran'ın bu halini görünce gülümsedi.Seyran'ın yanına gitti ve Seyran'ın üstünü örttü.Ardından hasta yatağının yanındaki koltuğa oturdu.Kısa süre sonra oda günün yorgunluğu ile uykuya daldı.

-------------------------

Sabah erken saatte uyandı Seyran.Ayılmaya çalışırken telefonundan gelen mesajla irkildi.Telefonu yavaşça eline aldı.Bir mesaj geldiğini gördü.Mesaj babasındandı,Kazımdan.Adını okuduğu gibi elleri titremişti Seyran'ın korku ile mesajı açtı.

***********************************************************************************************

***********************************************************************************************

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Seyran babasının mesajını görünce telefonu elinden düşürdü.Telefon yere düşünce çıkan sesten dolayı Ece uyandı.

E:Seyran noldu iyi misin?

S:Iı yok birşey telefonumu düşürdüm de.

E:Anladım peki.Dur veriyim.

S:Yok ben alırım.

Seyran Ece'nin mesajı görmemesi için hızlıca yataktan kalkıp yere eğildi ve telefonu aldı.Ani hareketi,karnının acımasına neden oldu.

S:Ahh karnım.

E:Seyran?İyi misin?

S:Yok iyiyim karnım acıdı sadece.

E:Dedim sana dimi ben alıyım diye.

S:Tamam tamam bir şeyim yok,endişelenme.

Seyran ve Ece sohbet ettiği sırada doktor gelip Seyran'ın kontrollerini yapmaya başladı.

S:Doktor Bey bugün taburcu olsam?Hem ben kendimi gayet iyi hissediyorum.

D:İlk olarak kontollerinizi yapmam gerek Seyran Hanım.Size net bir şey söyliyemem sonuca göre bir değerlendireceğim.
-----------------
Doktor Seyranı dinlenmesi şartıyla taburcu etmişti.Seyran ve Ece toparlanıp Ece geçtiler.Eve geçtiklerinde Seyran Annesini ve Gülgün'ü arayıp taburcu olduğunu söyledi.Ardından odasına geçti...
Yaklaşık bir saat sonra Seyran odasından çıktı.Babasının yanına gitmeliydi.Annesinin zarar görmesini istemiyordu.Odadan çıkınca salonda ki koltukta uyuyan Ece'yi gördü.Bunu değerlendirmeye karar verdi.Bir kağıda 'Biraz hava almaya çıkıyorum.Kısa sürede dönerim.' yazdı ve hazırlanıp çıktı.Babasının attığı konuma gelmişti.Gözünü etrafta gezdirdi.Babasını görmüştü.Ağır adımlarla temkinli bir şekilde yanına yürüdü.
S:Baba!

---------------

Hiç içime sinmedi ama sizi bölümsüz bırakmak istemedim.
Umarım beğenirsiniz.Sizce diğer bölüm neler olacak??🤔

Kötü oldu bence ya silsem mi hdjsls

Yorumlarınızı bekliyorummm🤩

Diğer bölüm görüşmek üzere hoşça kalın 🙏🏻🤗

Kader Ağları~SeyferHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin