DAVETSİZ MİSAFİR

4.2K 110 8
                                    

*Selin, Nazlı ve Peri okula gitmek üzere yola çıkarlar.

Selin: Ya kızlar düşünsenize bir gün annemiz evleniyor ama zengin biriyle. Ve bizde o evde yaşıyoruz. Ayy ne güzel olurr.

Nazlı: Aman Allah korusun. Bu yaşından sonra ne evlenecek annem. Bazen kafayı tırlattığını düşünüyorum Selincim.

Peri: Bence Nazlı ablam çok haklı. Anneme hiç yakışmaz yeniden evlenmek.

Selin: Aman siz ne anlarsınız aşktan anlamayanlar utansın.
*Selin, Nazlı ve Peri okula varırlar. Okula vardıklarında Selinin hoşlandığı çocuk Selinin yanına gelir.

Selin: Siz iki dakika çekilsenize şöyle.

Nazlı: Kızım hadi gel gidiyoruz. Muhattap etme beni şu salakla. Sonra arkanızı ben topluyorum.

Selin: Bırak beni be Allahım!  Hahah merhaba Aykut.

Aykut: Merhaba bebeğim. Kantine gidelim mi sana çay ısmarlarım. Ne dersin?

Selin: Ayy çok güzel olur. Hadi gidelim Aykutcum.

Nazlı: Hop hop Aykut Bey nereye götürüyorsun kardeşimi Heh adam mı sandın kendini bırak kızı ve  şimdi git burdan.

Aykut: Ne oldu kıskandın mı Nazlı Hanım?  Kusura bakma bana göre fazla kezbansın. Selin daha güzel.

Selin: Ya bıraksana kolumu Nazlı. Ben 17 yaşında bir kızım reşit sayılırım. Ayrıca benim sevgim seni ilgilendirmez hadi canım yol al.

Nazlı: Ne ne ne?  Seni kıskanmak mı?  Lan asıl sen kendine bak be önüne gelene asılıyosun. Ve ayrıca daha reşit sayılmazsın Selin hanım hadi bakalım gidiyoruz yürüüü!!!  (Saçından tutar ve götürür.)

*Selin Nazlıya çok bozulmuştur. Okul bitişine kadar konuşmaz onunla.

Peri: Ablalarım neden konuşmuyorsunuz konuşsanıza.

Selin:Saçımdan tutan kişiye sor bakalım ne diyecek?

Nazlı: Her önüne gelene fırsat verene sor bakalım ne diyecek?

Selin: Düzgün konuş be ne demeye çalışıyorsun sen bana?
Nazlı: Anlayan Anlar. Yorma kendini boşver.

Selin: Hahaha çok komiksin yeter be seninle uğraşamam!! Gıcık...

*Selin kapıyı açtığında karşısında gördüğüyle şok olur. Peri Ve Nazlıda şok olur. Davetsiz Misafir vardır evlerinde. Annesine sarılırken görür adamı ve Üçününde ağzı açık kalır.

Güneşin KızlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin