(İnk'in gözünden)
"İnk.. Hala beni neden buraya getirdiğini söylemedin"Cross yanıbaşımda sızlanırken bense bu gökyüzünü ipliklerin sardığı ve geri kalan her yerin -ki buna zeminde dahil- boşluğu andırdığı Anti-Void'te Error'u gözlemekle meşkuldüm. Nerdeydi bu hata?
"Sızlanma Cross." onu bir süredir geçiştiriyordum. En son olanlardan sonra bana muhtaç olmasa çekip gidecek hatta beni ölümüne dövebilecek olmasına rağmen şu an kafamda bunları düşünücek kadar yer yoktu.
Arızalar ve glichle dolup taşan ses aramıza girince Cross bana sinirle bakmıştı, sanırım görmek istemediği birinin yanına onu getirmem hoşuna gitmemişti. "Burda ne işin var mürekkep?" Error herzamankinin aksine daha sakindi. İpten yaptığı salıncakta oturmuş bize üstten bakıyordu.
"Sadece bir merhaba demek istedik!" Neşemi korumaya çalışmak zordu, sarı via'nın etkisi geçmek üzereydi.
"İyi.. Kalıyorsanız kalın. Peluşlarıma dokunanı doğrarım."Error'un asıl takıldığı yere yürümüştük bir süre. Burda armut koltuklar, bir hamak, tv gibi eşyaların yanısıra tavandan sarkan bir çok sans au'sunun peluşu vardı. Bazen onun burda yaşamakta ısrarcı olmasını anlayamıyordum. Burası gerçekten kötü bir evdi. Huzuru en son arayacağınız türden bir yer.
Cross üstündeki gerginliği atıp sinir bozucu işlerin peşine düşecek bir surat takındı. Error'un çikolata zulasına gözlerini dikip ardından tekrar Error'a baktı. "Yani çikolatalarına dokunmam da sakınca yok? Güzell."Error bir anlık tekrar o sinirli haline bürünerek Cross'un üstüne yürümeye kalkıştı. "Cross seni yok ederim."
Cross pis sırıtışını hiç bozmadan aldığı tehdide karşılık başka bir tehtid sundu. "İnk burda, yapamazsın."Error göz devirerek mavi armut koltuğa doğru ilerledi ve kendini bırakıp oturdu. "İyi, ye."
"Sen izin mi verdin?" Cross şaşırmış olsada bu işine gelmişti.
Error umursamazca cevapladı. "Evet izin verdim"Etrafa göz gezdirdim.
Boşluktan farkı yoktu, ki zaten öyleydi. "Yani fazlasıyla boş ama bir şeyler vardır işte." Cross çikolata yığınına yaklaşıp üç tane çikolatayı aldı, birini bana uzatarak gülümsedi, ardından öbürünü de Error'a tutması için attı.Sanırım çikolata onu gerçekten mutlu ediyordu. "Bir kere izin vermişken şansını kaçırma ink."Bende Cross'a gülümseyip çikolayı aldım ve paketi açıp bir parça ısırdım. "Bazı gizlice aldıklarımı saymazsak, bu ilk fırsatım değil."Error da Cross'un attığı çikolatayı havada yakalayıp pakedini açtı. Cross'ta aynısını yapmıştı. Error o çok sevdiği ve bana göre saçma olan "Undernovela"yı açıp ipleriyle yanına inen patlamış mısırdan alıp yedi.
Error'a yaklaşıp mızmız bir ses tonu kullanarak konuşmuştum"Yine mi şu undernovela şeysi..?"Uzun sürenin ardından Error'u ilk kez bu kadar sakin ve uzlaşmacı gördüğü için şaşırmıştım. Başı ile beni onaylayıp hiç bölünmeden dizisine geri dönmüştü.
Laf atmaktan geri kalmamak adına konuşmaya devam etmiştim bende. "Garip bir takıntı.. haksız mıyım C?"Cross ona laf attığımı duyunca başını kaldırıp saf bakışlar atmış ardındansa tereddütle konuşmuştu. "Takıntı?"Bir süre bana, Error'a ve ardından televizyona bakıp omuz silkti."En azından zararsız."
Bu söylediğine katılabilirdim elbette. Yinede terslemeye devam ettim. "Görünüşten fazla abartıyor.. kesinlikle fazla."
Bunları derken çocuk gibi sevinerek diziyi takip eden Error'a bakıyordum. O sırada geç farketsemde Cross'un yine bir şeyler sorguladığını yüzüne bakınca anladım. "Neden burası bu kadar boş. Burda nasıl yaşıyorsun?"Diye sordu Error'a. Karamsarlığı üstündeydi yine.
Error, Undernovela'yı durdurup Cross'a baktı. Sonra derin bir iç çekti. "Yalnız yaşamaya alışığım ve ihtiyacım olmayan şeyleri buraya yerleştirmek boşuna."
Bense araya girdim hemen ve mızmızlanmaya devam ettim. "Kısacası sıı kııı cıııı. Kim bu boş yerde ne yapsın."
"Bazen sadece boş bir yere ihtiyaç duyarız İnk." Göz devirerek tekrar diziyi başlattı ve izlemeye devam etti. Sonra konuşmaya devam etti."Bazen sadece yalnızlıkta huzur bulursun. Boşluk demek rahatlamak, sakinleşmek ve kafa dinlemek demek. Bazen korktuğumuz şeyler iyi olup korkmadığımız şeyler kötü olur. Nerden bilebilirsin ki?" Her zamankine zıt bir sakinliği ve edebi bir konuşma tarzı vardı.
Gerçekten şaşırtıcıydı ama ben bu edebiliği bölücektim tabii ki! "Boşluk, yalnızlık, hiçsizlik. NEYSE İŞTE ne saçma şeyler ama kim böyle huzursuz olmayı isterdi ki.. burda durmak hiç iç rahatlatıcı değil."Error'u tersledikten sonra zihnim bana oyun oynarmış gibi o hissizliği yüzüme vuruyordu. Bir süre boya tüplerim ile bakışmıştım.
"Benim için oldukça rahatlatıcı. Sakin, huzurlu ve rahat." diye yorum yaptı Error. Fazla sakin ve olumlu davranışı garibime gidiyordu. Evet anlaşma yapmıştık ve artık aramızda bir problem yoktu ama bu gördüğüm normal Error da değildi ki?!
Garip bakışlarımı farkeden Cross ilgili bir şekilde elini benim omzuma koyup ona bakmamı sağladı. "Rahatsız oluyorsan gidebiliriz."
"Ben-.. bir şeyim yok bana fazla takılma teşekkür ederim."Cross'a doğru gülümseyerek endişemi yenmeye çalışıyordum. Cross'ta tebessüm edip ardından elini geri çekmişti.
"Sıkılıyorum. Başka bir yere gitsek?"Cross benim mızmız rolümü ödünç almış olucak ki sıkılmış halini gizlemeyi bıraktı.
Bende onu onaylayarak cevapladım. "Hmhm tabii burda fazla durmak pekte doğru olmaz gibi.""Nereye gidelim?"
Cross aular hakkında pek bilgiye sahip olmadığından bu görevi üstlenip gidebileceğimiz bir yer düşünürken Error'un yardımseverliği tutmuş gibiydi. "Outertale'a gidebilirsiniz."
Cross tanıdık ismi duyunca ilgilenmiş gibiydi. Ben ise bu fikri sevmiştim. Manzarası gerçekten güzeldi. Error'u da orda sıkça görürdüm zaten, manzarasına düşkün tek kişi olmadığımı da öyle biliyordum.
"Bizle gelmiyor musun?" Error'a merakla bakmıştım. Kabalık olmasın diye soruyordum aslında bu soruyu.
"Gelmeyeceğim. Siz gidin."Error ilgiyle dizisini izlemeye devam ederken bende sırtımdan fırçamı alıp yere vurarak yayılan mürekkepten bir portal açmıştım.
"Gidelim o zaman!"Cross'u kolundan tutarak çekiştirip Outertale'a açılan portaldan atlamıştık.
---------------------------------------------------------------------
Bu ve bundan sonra gelecek tüm bölümler dc de ki rp sunucumuzdan kesitlerdir. sizde gelmek isterseniz eğer yorumlardan bize ulaşıp nick'inizi bırakabilirsiniz.
Sıradaki bölümde görüşmek üzeree!! 💜
-Admin Cross
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sans Au
FanfictionRp sunucumuzun kurgusunu ele alan ve errorink cream kross nighthate lust+tüm au (!) gibi shiplerinde bulunduğu bir undervers kurgusudur. Her türden kaos bulabilirsiniz.