Y/ N'nin (kadın) bakış açısı
Kendimi bu kadar dışlanmış ve terk edilmiş hissetmekten alıkoyamadım. Hiçbir zaman tüm arkadaşlarım gibi dışa dönük, parti yapan bir tip olmadım ve bu çoğu zaman günlerimi mahvediyor.
"Y/ N, hadi gel ve bizimle dans et!" En iyi arkadaşlarınızın sesini birkaç adım öteden duyarsınız.
Barda tek başıma oturuyordum, yanımda olan tek kişi bana acıdığından bedava içki veren barmendi. Ne kadar içe dönük olduğumdan kendimi alıkoyamıyorum, şu anda evde pijamalarımla tek başıma klişe bir aşk filmi izlemeyi tercih ederim. Haftada 3 kez sarhoş olmadan çalışamayan arkadaşlarım için bu değersiz kulübe gelmeye karar verdim.
Yüzümde bir sırıtışla "Ah... Shuhua, biliyorsun dans edemem" diyorum. Dans etmeyi her zaman gizlice sevdim ama kimsenin görmesine izin vermeyecek kadar utangacım.
"Y/N hadi lütfen? Benim için sadece bu seferlik ve seni yalnız bırakacağım!"
Elini tut diyor. Hoparlörlerden en sevdiğim şarkı çıkana kadar reddedecektim. Bu şarkı ne zaman çalınsa kendimi tutamıyorum.
Ayağa kalktım ve elinin beni renkli dans pistine yönlendirmesine izin verdim. Etrafıma bakıyorum ve etrafımda dans eden bir sürü ateşli ve şehvetli insan görüyorum. Müziğin ritmine göre kalçalarımı yavaşça sağa sola sallamaya başlarken Shuhua'ya gülümsüyorum. Saçlarım sanki bir bütünmüş gibi kalçalarımla birlikte hareket ediyordu. Shuhua benimle birlikte gülümsüyordu ve bir adam ona yaklaşana kadar dans ediyordu, belli ki onunla daha önce tanışmıştı. Bana göz kırptı ve "Gitmeliyim, iyi eğlenceler bebeğim" diye fısıldadı. Sana göz kırparak diyor.
Kahretsin... Artık tek başımayım, şarkı henüz bitmemiş olsa da. Vücudumun kendine ait bir zihni geliştirdiği için dans ederken kendimi daha güvende hissediyorum. Kalçalarım sallanıyor, kollarım vücudumla birlikte hareket ediyor. Müziğin içinde kayboldum.
Arkamda sıcak bir varlığı hissettiğimde, narin parmakların belime dolandığını hissettim. Saçlarım yükselmeye başladığında omuzumdaki nefesi rahatlıkla hissediyordum.Benimle dans ediyordu. Arkamda kimin olduğunu görünce şok olurken, sarılmalarını bırakmadan arkama döndüm. Uzun, koyu, düz siyah saçlı, zarif ve seksi bir kadın görüyorum. Gözleri bir kedi kadar vahşi, dudakları ise ipek gibi dolgun, yumuşak ve pürüzsüz.
Arkadaşlarım bana neden bir erkek arkadaşımın olmadığını sorduğunda kendimi hep yabancı hissettim. Geçmişimdeki tüm erkekler beni sadece seks ve kendi zevkleri için kullandılar. Ama kızlarla ilgili bir şeyler beni her zaman tahrik etmiştir. Gözlerime baktığında bu yabancı duygu ortaya çıkıyor. O bana baktıkça vücudumu bir sıcaklığın kapladığını hissettim.
"Soojin, sen?" Yumuşak sesi beni şaşırtıyor. "Y/N" dedim utanarak. Daha önce hiç bir kıza bu kadar yakın olmamıştım, kalp atışlarımın arttığını hissedebiliyorum. Loş ışıklar ve şehvetli aroma onu odadaki en ateşli kız gibi gösteriyor.
"Dans ederken çok muhteşem görünüyordun bebeğim." Kulağıma fısıldıyor. Sözleri karşısında bedenimin karıncalandığını hissedebiliyorum. "Senin kadar seksi mi görünüyordum?" Söyledim. Kendi cevabım karşısında gözlerim büyüdü. Benim sorunum ne? "Mm, daha seksi görünüyordun." Eli sırtımın alt kısmına doğru giderken şöyle diyor. O gülümserken sırtım kavisleniyor. "Senin gibi güzel bir kızın dans pistinde tek başına ne işi var?" Gözlerimin içine gülümseyerek söylüyor.
Hâlâ dans ederken gözleri benimkilerden hiç ayrılmıyor. "Arkadaşım bir adamla gitti, ben de tek başıma kalmaya karar verdim." dedim. "Neden bir erkekle birlikte değilsin?" Dedi. "Bana hep yanlış davrandılar, ilgilenmiyorum." dedim iç geçirerek. "Seni ilgilendiriyor muyum bebeğim?" Göz kırparak söyledi. Kahretsin! Nasıl cevap vereceğim? Bu tek soruyla beni çok heyecanlandırdı ve telaşlandırdı. "Evet." Kıkırdayarak dedim.