KAZUTORA HANEMIYA

16 0 0
                                    

¹ CZĘSTO razem chodzicie na imprezy po których wracacie bardzo późno w nocy.
² on tak dobrze flirtuje, że gdyby mu za to płacili, byłby już dawno milionerem.
³ ma dużo twoich zdjęć w galerii i wydrukowanych. Nigdy ci nie powiedział do czego mu są tak naprawdę potrzebne.
⁴ nazywa cię swoją żoną mimo że nawet nie jesteście pełnoletni i nie zamierzacie brać ślubu ani się zaręczać.
⁵ przychodzi do ciebie po lekcjach lub w ich trakcie.
⁶ żadne z twoich znajomych lub członków rodziny go nie lubi. Uważają że ma na ciebie zły wpływ.
⁷ mimo, że ze sobą chodzicie już długo to nie powiedział ci dokładnie co się stało kilka lat temu, ale ty nie naciskasz i szczerze to masz gdzieś co zrobił.
⁸ jest zazwyczaj spokojny i miły. Nie podnosi głosu przy tobie w żadnym wypadku.
_________________________________________________________________

¹ ĆPANIE. Dużo ćpania. Nie raz była taka sytuacja na jakiejś imprezie, że zaczął się zachowywać zupełnie inaczej. Był bardzo nachalny, obmacywał cię, mimo że wyraźnie na to nie pozwoliłaś, jednak zazwyczaj kończy się to tak iż on się w porę odsuwa i wymiotuje na podłogę, czasem to na ciebie jeśli nie zdąży.
² czasem gdy jest pod wpływem, uprawia z tobą brutalny i nieprzyjemny dla ciebie seks bez twojej zgody sprawiając ci ból i krzywdę. Po takiej nocy, rano cię przeprasza ale sytuacje takie jak te znowu się powtarzają.
³ kilka razy przez niego płakałaś. Kiedy nie jest sobą, potrafi ci powiedzieć wprost wiele obraźliwych rzeczy po których ma wyrzuty sumienia.

 Kiedy nie jest sobą, potrafi ci powiedzieć wprost wiele obraźliwych rzeczy po których ma wyrzuty sumienia

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
TOKYO REVENGERSOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz