1

54 0 1
                                    

Ay hellüü

Ben bi boklar yedim ve dedim ki ''bundan süper bi texting çıkar''

Ve bu yüzden yazmaya başladım. Tekrar hellü

Öncelikle başlama tarihlerimizi alalııımm...

Şimdi burda anlatacağım şeyleri bizzat yaşadım ve daha yeni oldu. Yani yaşanan şeyleri tek tek eksiksiz şekilde anlatıcam bebeklerim. 

Yalnız şuan götüm çok sıkışık durumda ama BEN KİTAP YAZIYORUM!!

Bol bol oy yapmayı ve yorum yazmayı unutmayın lahmacun ayranlarımmm<33


Günlerden Perşembe. Yine her zamanki gibi sıkılıyorum. Ama naapayım uğraşacak hiçbir şey yok. Motorumu da sattılar zaten. Her şey bokum gibi ilerliyor yani. Ama durun asıl olay bu değil şimdi anlatıyorum. 

Oturdum bilgisayara Batuhan' a yazdım bakmadı. Büyük ihtimalle araba videosu editliyordur.

BATUHAN:

- 17 yaşında, araba sevdalısı, duygusal ve sinirli biri. 

- Asya'nın besti olur kendileri.

Ada'ya yazdım ama o da kesin köşelerde bi yerlerde aşk acısı çekiyordur mesaja bakmadı.

ADA:

- 16 yaşında, araba sevdalısı, yürüyen taşşak mod.

- Asya'nın müstakbel kuzeni. 

Ata'ya yazdım ama o da bakmadı. Akşam saatlerinde içiyor genellikle kesin sızıp kalmıştır gahpe.

ATA:

- 17 yaşında, motor sevdalısı, alkolik piç.

- Asya'nın -öz değil- aynı yaşta olan abisi.

NOT: Asya ve Ata çok yakın arkadaşlar sadece Asya ona abi, Ata da Asya'ya kardeşim diyor. 

Bu kişilerden başka yazacak kimsem olmadığı için bende biraz eğlenmeye karar verdim. Okulumuzun ''itiraf sayfasına'' girdim, takipçilere bastım, kapattım gözümü kaydırdım kaydırdım ve birden durdum. Parmağımın altında kalan hesabın anonimi olacaktım. Benimle konuşma şerefine sahip olacak kişi kim sizce? 

Okulumuz öğrencileri tarafından oldukça tanınan, çevresi fazla ve yakışıklı olan çocuk. Çağlar. Çağlar yakışıklı olduğu için çevresinde bir sürü kız var ve bu benim için eksi bir şey. Ama hiç sıkıntı değil. Oyunumuzu kuralına göre oynayalım yeter...

Kullanmadığım, resmimin olmadığı priw hesabımdan Çağlar'a yazdım:


Haadi bugünlük bu kadar olsun yeter elim yoruldu daaaaa

Diğer bölümde konuşmalar gelecek sıkı durun. ( Sıçtığım yer yani ay help)

Allah çağırdı gidiyom hadi görüşürükkk

ŞANSLI KİŞİ // TEXTİNGWhere stories live. Discover now