Частина 41

39 10 2
                                    

Район N42, куди ми прибули після більш ніж години їзди, був переповнений репортерами, глядачами та членами гільдії, які заздалегідь чекали, щоб зробити фотосесію.

— Чхон Са Йон! Він приїхав!

— Майстер Чхон Са Йон!

Як тільки автомобіль в'їхав у ворота, репортери хлинули всередину, як потік. Поки охоронець, який вбіг, зупиняв репортерів, я і Чхон Са Йон вийшли з машини і попрямували до місця, де знаходилися члени гільдії.

— Майстре.

Серед членів гільдії найвищий і наймускулистіший чоловік ввічливо привітався з Чхон Са Йоном. Як і охоронець, чоловік у чорному костюмі вирізнявся акуратно піднятим волоссям з намазаною помадою і суворим виразом обличчя.

— Скільки людей?

— Усі зі списку присутні без жодних помилок.

Чоловік, який відповів на запитання, ніби чекав на нього, потім подивився на мене.

— А, якщо подумати, це, мабуть, перший раз, коли ви двоє входите у ворота разом.

Чхон Са Йон, який по черзі озирався то на мене, то на чоловіка, злегка потягнув мене за плече.

— Це Хан І Гьоль. Він незалежний, але він чудовий найманець, який прийшов, щоб допомогти очистити ворота.

Було б непогано представити мене самого, але що це за двозначна поза?

— Приємно познайомитися. Я У Со Хьок, працюю секретарем Майстра.

— Так... дуже приємно.

Він спокійно потиснув мені руку без жодних змін у виразі обличчя, незалежно від того, чи була ця ситуація незручною, чи ні.

— У Со Хьок перебував у Японії два місяці за моїм замовленням і приїхав позавчора. Оскільки це S-клас, він буде дуже корисним у цій справі.

— Я зроблю все, що зможу.

Це У Со Хьок. Я незграбно посміхнувся, а в голові прокручував в голові зміст роману.

Здається, він там згадувався. Не думаю, що він дуже важлива особа, враховуючи, що я мало що про нього пам'ятаю.

Можливо, він був персонажем, який не мав жодного контакту з головним героєм, Ха Тхе Хьоном. Мабуть, через характер роману я пам'ятаю зустрічі з жінками, тоді як з чоловіками я заплутався, бо не мав достатньо матеріалу.

Не хочу цього переродження / Don't Want This ReincarnationWhere stories live. Discover now