Merdivenlerin başında beklerken içi içine sığmıyordu Sadi'nin. Yaşadığı heyecandan dolayı kalbi yerinden çıkacakmış gibi atarken kulağında ritimsel bir ezgiyle yankılanan topuk seslerini duyması ile kaldırdı başını.
Ateş gibi parlayan mavilikleri karşısında tanrıca gibi duran kadının gözleri ile buluşunca sertçe yutkundu. Nefesi boğazına takılmış bir vaziyette olsa da araladı dudaklarını.
"Songül" dedi kekeleyerek. "Çok güzelsin"
Siyah, mini elbisesi ile bir kuğu gibi süzülürken parlayan elalarını Sadi'nin gözlerinden ayırmadı Songül. Attığı bir kaç adımdan sonra sevdiği adamın karşısındaki yerini alınca derinleşti gülümsemesi.
Kıvrılan dudakları,aşka davet edercesine aralanırken cilveli ses tonuyla yarıp geçti sessizliği.
"Beğendin mi?"
Tuttuğu nefesi usulca bırakırken kor gibi yanan bir nefes firar etti Sadi'nin dudaklarından. Elleri Songül'ün ince belindeki yerini alırken, koyulaşan mavilikleri kadının kırmızı rujuna sabitlenmişti.
Aralarındaki milimlik mesafeyi hızla kapatıp, biçimli parmakları ile Songül'ün boynundan şah damarına doğru ince bir çizgi çekti. Parmaklarının gezindiği yerlere dudaklarını bastırıp sıcak bir öpücük kondurduktan sonra geri çekti kendini.
Keskin bakışları; Songül'ün titreyen kirpiklerinde gezinirken, sıcak elleri; belinden bacaklarına doğru kaymaya başlamıştı.
Kesik nefesi; yaşadığı duygu yoğunluğunu belli etse de sakin kalmaya çalışıyordu Songül. Yaşadığı haz onu göklere çıkarırken alt dudağını dişlerinin arasına almış, titreyen bedenini, bacağında dolanan parmakların ritmine bırakmıştı.
Sadi'nin her dokunuşunda alev alan teni, içindeki yangını daha da harlarken boynunu geriye doğru atıp gerdanını bir kuğu misali ortaya koydu önce.
Kırmızı dudakları ritimsel hareketlerle aralandığında; "bakma bana öyle"diye mırıldandı ama devam edemedi cümlesine.
Çünkü; Sadi'nin sıcak nefesi, dudaklarından kalbine doğru akmaya başlamıştı.
Diliyle tadına baktığı dudaklardan zar zor ayrıldıktan sonra alnını Songül'ün alnına yasladı Sadi. Koyulaşan mavilikleri içindeki tutkunun ateşiyle parlarken "daha önce de söyledim sana" dedi nefes nefese.
"Ben sana başka türlü bakmayı bilmiyorum Songül!"
Yeni bölümde görüşmek üzere 🕊️
Herkese selam, bir haftadır ağır ve sancılı bir rahatsızlık dönemi geçirdiğim için mesajlarınıza ve yorumlarınıza dönemedim, kusuruma bakmayın🙏Sizleri bırakmıyorum merak etmeyin, hikaye bizi nereye savurursa oraya kadar ahşapta birlikteyiz. 🌹Bir kaç güne kendimi toparlayıp yeni bölümü yazmaya başlarım. Kendinize dikkat edin🕊️ Seviliyorusunuz💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir küçük sadgül meselesi
RomanceTesadüf diye bir şey yoktur olması gereken olur. Songül ve Sadi'nin de hayatlarının kesişmesi tesadüf değildi olması gereken oldu. Sadi yeni hayatında Songül için her şeyini veremeye hazır. Peki Songül'ü bekleyen gerçek ne? Ve bu gerçeği kimden v...