Benim hayaller siyah poşete,Elif ve İlkin aynı takımda olucaktı off..Yada İlkin Fenerbahçeye gelicekti Elifte Drca yerine Fenerbahçeye gelicekti
Atış serbest..
"Abla ne zaman çıkıcam ben?" diye soran Elife dönüp cevap verdi "Yarın çıkıyorsun,hadi dinlen biraz" dediğinde Zehra Handenin yanına gidip konuştu "Ben İlkinin yanına gidiyorum,haberin olsun" dediğinde Hande kafasını sallamıştı uykusuz olduğu her açıdan belli oluyordu.
"Ben yarın gelirim yine,iyi geceler" diyip odadan çıktığında Handede koltuğa uzanmış gözlerini kapatmıştı.Zehra eve gittiğinde İlkin kendi odasında uyumuştu,Zehrada kendi odadına girip duş aldıktan sonra yatağa yattı...
Salihada Elifin başında uyumuştu..
Sabah olduğunda Elif ilk önce uyanmıştı elindekumandayı alıp haberleri açtığında kendi kaza görüntülerini görmüştü.Bir dakika neden Derya çıkmıştı ekrana?Elif ablasını dürttüğünde Saliha gözlerini açınca konuştu "Deryanın bizim kazamızla alakası ne?" diye sorduğunda Salihada bakışlarını televizyona çevirdi "Siktir,hemen geliyorum" diyip odadan çıktığında Zehrayı aramıştı.
"Alo Zehra,İlkin evdemi?" diye sorduğunda Zehra esneyerek konuştu "Bilmem bakıyım bekle" dediğinde Saliha korudorda volta atıyordu.20 saniyeye yakın bir suskunluktan sonra Zehra konuştu "Evde yok neden merak ettinki?" diye sorduğunda Saliha odanın önünde durduktan sonra konuştu "Haberlere bak,Deryayı yaymış galiba" dediğinde Zehra kumadayı alıp haber kanalını açmıştı "Siktir,nereye gitmiş olabilir?" diyes orduğunda Saliha gözlerini kısmıştı "İçmeye gitmiştir,akşam gelir anca.sen biryere çıkma biz gelene kadar tamammı?" dediğinde Zehra onaylayan sesler çıkarınca telefonu kapatıp içeri girdi."Soruma cevap alamadım" diyen kardeşine dönüp konuştu "Bak sakin kalıcaksan anlatıcam" dediğinde Elif diklesip anlatmasını bekledi.."Sen Kumsalla cıkınca Hande ve İlkinde orda olduğu için bu orosbu çocuğu sizin arabanın frenlerini kestirmiş.Sonrada kaz yaptınız işte" dediğinde Elifin elleri yumruk olmuştu "İlkin,İlkin biliyormu bunu?" diye sorduğunda Saliha kafasını sallamıştı o sıra Handede uyanmıs onları dinliyordu."Ayrıldı demi ondan,ayrılmıştır" dediğinde Saliha ayağa kalkıp konuştu "Bilmiyorum Elif,ben doktara bakıp geliyim.Ne zaman çıkıyoruz sorucam" diyip odadan çıktığında Elif Handeye dönüp konuştu "Sen biliyormusun,biliyorsan saklama" dediğinde Hande kafasını hayır anlamında sallamıştı..
Hastaneden çıkıp eve gittiklerinde altında kısa bir şort,üstündede kısa kollu tişörtle açan Zehrayı süzmüştü istemsizce Saliha. "Geçsene artık" demişti Zehra Salihaya bakarak "İlkin aradımı hiç" diye sormuştu hırkasını asarken "Hayır bu saate kadar gelmiş olması gerekmiyomu?" dediğinde Saliha saate bakıp konuştu "Gelmiş olması lazım,üşümüyonmu sen?" diye sorduğunda Zehra gülümseyip konuştu "Ter bastı şuan,içeri geçelimmi?" dediğinde Saliha bir elini öne uzatarak geçmesini sağlamıştı.
Gececi tayfaya özel bu bölümü atıyorum.
Fizik 12. sınıf notlarını atabilcek bir babayiğit varmıdır?
Karım yaa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belkide İmkansız Değildir
FanficSaliha Şahin-Zehra Güneş ship kitabıdır. Voleybolla ilgisi yoktur. Diğer voleybulcularda bulunmaktadır 💚💜