23

34 4 1
                                    

Taehyung miután kitette Min-Ji-t az otthonánál hazafelé vette az irányt. Remélte, hogy Na-Rae otthon van és el tudja neki mondani amit már olyan régóta tervezget. Szöul hatalmas épületei elsuhantak mellette, ahogy kielőzött jó pár autót. A mellette lévő ülésen ott pihent a kis dobozkában a gyűrű, és a férfi szinte számolta a perceket mikor adhatja már oda a lánynak. Már éppen befordult volna az utcájukba amikor megcsörrent a telefonja. Tae gyorsan kihangosította a készüléket és maga mellé tette. 

- Mr. Kim! Azonnal az irodába kell jönnie! - a titkára hangja remegett, Taehyung pedig nem értette mi az ami miatt a nő ennyire megijedt. 

- Mi történt? - Taehyung lelassított az autóval. 

- Mr. Ashiya két nappal korábban érkezett! 10 perc múlva az irodában van! - Miss. Oh kétségbeesetten magyarázott, miközben Taehyung azonnal 180 fokos fordulatot vett az autóval és jóval átlépve a sebesség korlátot az iroda felé vette az irányt. 

A percek olyan gyorsan teltek hogy Tae már nem is nézte az órát. Amilyen gyorsan csak tudott leparkolt az kocsival és futva tette meg a bejáratig az utat. Közben már az igazgatók az ajtó mellett álltak ahogy Miss. Oh is aki egy üveg vizet szorongatott a kezében. Taehyung a nő mellé lépett. Miss. Oh gyorsan kinyitotta az üveget és átnyújtotta a férfinak. Tae megköszönte és szinte az egész üveggel megitta, majd visszaadta a nőnek. Egy perc sem telt el és Mr. Ashiya meg is érkezett. Mindenki kihúzta magát és meghajoltak az idős férfi előtt. Taehyung pár lépéssel máris előtte termett és kezet fogott vele. 

- Kon'nichiwa irasshaimase! - köszönt azonnal japánul mire az idős úr elmosolyodott. Taehyung be invitálta a férfit az épületben közben minden fontosabb dolgot elmondott neki az utóbbi időszakból. 

Taehyung a telefonjára pillantott, amikor meghallotta hogy üzenete érkezett. Már jó két órája beszéltek Mr. Ashiya-val, a férfi pedig további kérdéseket tett fel neki, ami miatt Tae képtelen volt szabadulni. A férfi a telefonjára pillantott, hogy megnézze az üzenetet. 

- A barátnője? - Tae felnézett, mikor meghallotta az idős férfi hangját. 

- Nem, én azt hittem a feleségem az. De nem ő az. - mosolyodott el Taehyung, de a mosolya hamar lefagyott amikor elolvasta az üzenetet. - Ashiya-sama meg bocsátana egy percre? - állt fel Tae és Miss. Oh-hoz lépett. - Jae-Mi el kell mennem. - suttogta. 

- D-de Mr. Kim nem hagyhatja itt Mr. Ashiya-t! - kérlelte a nő. 

- Kérlek! Ez nagyon fontos. Meg tudod oldani nekem? - Jae-Mi egy pillanatig gondolkodott, majd biccentett.

- Menjen. - mondta végül, mire Tae gyors mosolyt villantott a nő felé. 

- Ashiya-sama, ha nem haragszik meg nekem sürgősen el kell mennem. A titkárnőm válaszol a további kérdéseire, Miss. Oh beszél japánul és ha bármire szüksége van az asszisztensem Mr. Jang is szolgálatára áll. Bocsánatát kérem de azonnal el kell mennem!  - az idős férfi csak mosolyogva biccentett, amit Taehyung beleegyezésnek vett szóval azonnal elhagyta a termet. - Lekötelezel! - súgta még oda a titkárnőjének aki csak a fejét rázta hiszen már megszokta hogy valamiféle anya/nővér szerepe van Taehyung mellett. 

Taehyung ismét beszállt az autóba és egészen az otthonáig - túllépve a sebességkorlátot - vezetett. Sietve nyitott be a lakásba és felrohant az emeletre. Egyre csak az üzenetre tudott gondolni. Az asszisztense írta neki, hogy pár perce látta Na-Rae-t, csomagokkal a kezében. Tae imádkozott hogy a férfi csak rosszul lássa a dolgot, de ledöbbent amikor tényleg nem voltak Na-Rae cuccai a szobában. A helység makulátlan állapotban volt minden a helyén, mintha sosem lakott volna ott senki. Kis idő múlva Taehyung Na-Rae gyűrűjét is megtalálta egy cetli és két A4-es lap társaságában. Válási papírok és egy üzenet. A férfi azonnal vissza szállt az autóban miközben kikereste a jegyzetei között Seo-Yeon lakcímét. Ám amikor odaért hiába csengetett és kopogott az ajtón senki sem válaszolt. Nem volt több ötlete hogy mégis hol a fenében lehet Na-Rae. Az ajtónak dőlt és a hajába túrt. 

Contracted Love [Taehyung ff.] ✓Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang