Karakterler
Luna
Batu
Pelin
Melih
Ada
Luna Batu Pelin ve Melih 4 kişilik bir grup. Ada ise sesiz içine kapanık bir kızdır.Bu grup Ada ile uğraşmayı severler ona hep eziyet ederler onu hep küçük düşürürler. Ada artık kendi bırakmış bir şekilde hayatına devam eder. Ada birgün okula gelmez bu devamsızlığı 2 3 4 5 gün olur fakat Ada hala okula gelmez. Aradan 2 hafta geçer ve Ada'nın babası okula gelir ve Ada'nın kaydını alır. Ada'nın babasını gören Luna Adama sorar "Ada neden 2 haftadır okula gelmiyor" diye sorar Adam ise şöyle cevap verir " Ada okulda bir grup tarafından zorbalık gördüğü için okula gitmek istemedi bizde bu duruma saygı gösterdik fakat Ada 1 gün eve gelmedi ertesi gün bizi hastaneden aradılar kızınız intihar etmiş acil gelin dediler"dedi. Luna bu grubun kendi gurubu olduğunun farkındaydı ve hen haberi diğerleriyle paylaştı. Zil çaldı ve derse gidiler hoca "sizi bir duyurum var" dedi. Batu "ne duyurusu hocam" dedi. Hoca " arkadaşınız Ada maalesef hayatını kaybetti nedenini ailesi söylemek istemiyorum yarın okul yok cenazesine gideceğiz" dedi. Herkes şok olmuştu. O gün tüm sınıf onu konuştu. Ertesi gün oldu gruptan kimse uyumamış gibi duruyordu. Tüm sınıf cenazeye gitti. Ada'nın babası grup liderine yani Batu ya bir not verdi ve şöyle dedi "Ada evden gitmeden önce bana bu notu verdi sakın okuma 2 gün sonra Batu ya var" Batu şaşkınlıkla adamın yüzüne baktı. Cenaze bitmişti. gruptaki herkes nota ne yazdığını merak ediyorlardı ve notu açtılar nota şöyle yazıyordu "ölüm sebebim sizsiniz kendinize dikkat edin peşinizdeyim" yazıyordu gruptaki herkes birbirine bakmaya başladı. Ve o anda enselerinde bir nefes hissetdiler...