14. Bölüm "Geçmişin Başlangıcı"

158 8 7
                                    

Çağan'dan

Şuan aklım da fikrimde dudaklarımda Leya'daydı. Sağ elim Leya'nın belinde sol elim boynunda dudaklarını son kez öpüyormuşcusuna öpüyordum onu sanki ayrılsam uçup gidecek gibi ben bu kızla intikam almak için evlenmiştim.

"Sakın aşık olma oğlum aşk gözü kör kulağı sağır beyni bunak eder Sakın kendini teslim etme o kızın babası bizim kabusumuz oldu"

Leya bir adım geri atınca duvara yaslandı dudaklarım boynuna yönelince elini boynumdan belime doğru indirmeye başladı. "Uzaklaş" dedim dudaklarımla boynuna nefesimi verirken. "Neden?" Dedi. "Leya git çık git buradan" dedim elimi ıslak duvara vururken. Leya irkildi ve önümden çekilip duştan çıktı. Ellerimi saçlarıma daldırıp başımı suya doğru kaldırdım.

"Babanı o adam öldürdü. Babanın milyon liralık projelerini o adam çaldı  o adam kardeşini kaçırıp beni tehdit etti. Ben yıllarca bu anı bekledim Haldun denilen itin canı öyle bi yanmalı ki yandım Allah dese bir yudum su vermeyeceğiz."

Dönüyordum ben bu yola bu iş için girdim  bu kıza teslim olmak için değil. Buna asla izin vermeyecektim.

"Sen benim tek oğlumsun sen benim herkesten gizli saklı yiğit gibi büyüttüm ki ileride bizi sahipsiz sanmasınlar diye kardeşini tuzağa düşürdüler Akgün Ege onun yüzünden hapse düştü senin erkek kardeşin bu yüzden  Hapise düştü. O kıza aşık olursan eğer sana annelik hakkımı helal etmem o kızın kalbini eritmesine izin verme sakın izin verme"

Duştan çıkıp odaya girdiğimde. Leya yatakta yatıyordu. Ne yapmaya çalışıyor bu kız. "Leya odana git hadi" dedim. "Leya uyumadığını iyi biliyorum kalk odana git hadi" dedim. " Çağan biz evliyiz farkında mısın?" Dedi. "Evet ama dışarıda evliyiz evin içinde değil o yüzün odana gidebilirsin" dedim. Sakinliğimi korumaya çalışıyordum. Leya yavaş hareketlerle ayağa kalktı ve yanıma geldi. " Ne dedin sen?" Dedi. "Diyorum ki sen benim karım değilsin Diyorum sadece kağıt üstünde evliyiz evin içinde yanımda yatmana gerek yok o yüzden odana git hadi" dedim. " bu sözünü unutma  tamam mı?" Dedi. Ve odadan çıktı.

Leya'dan

Odaya geçtikten sonra kapıyı örtüp yatağa yavaş adımlarla ilerledim. Yatağa uzanıp sağa döndüm ve dışarıdaki yağan yağmuru izledim. Aferin Leya 2 haftalık adamla evlenirsen olacağı bu ne bekliyorsun ki aptal kafam aptal seninle Kars'tan Adana'ya gelen beynimi s'keyim.

Ertesi Sabah

Üzerimi giyinip saçlarımı kuruttum serbest bıraktım aşağıya üzerimde zümrüt yeşili mini etek diz boyu çizme ve üzerimde siyah badi vardı. Aşağıya indiğimde Kartal tanımadığım bir adam ve Çağan vardı. Merdivenden aşağıya indiğimde Çağan'ın yanında ki adam direk bana baktı. Ben bakmaya tenezzül bile etmedim.

" Günaydın Karıcığım" dediğini duydum Çağan'ın yüzsüz!. Kafamı kaldırıp Çağanın gözlerine baktım. Sahte gülümsememi takınıp. " Günaydın sevgilim erken uyanmışsın sabah uyandığımda yanımda değildin" dedim. " oooo Çağan Bey sizi merak eden bir eşiniz var artık ha" dediği tanımadığım adam. " öyle çok merak eder beni" dedi ses tonunda ki imadan  o kadar anlam çıkardım ki. Yarım dudak gülümsedim. Çağan'ın yanına geçip oturdum ona sokulunca elimi boynuma atıp beni kendisine çekti. Bir elimi Çağan'ın bacağının üzerine attım.

Tanımadığım adamın yüzü düşmüştü. Kartalın kaşları imalı bir şekilde havalandı. " Çağan Diyorum ki bu gece yemeğe mi çıksak hem Lalin de gelir laima yenge leya Hanım'd gelir" dedi adam. " yenge" dedim. " pardon" dedi. "Leya Hanım dediniz bende yenge diye düzelttim bunun pardonluk bir yanı yok" dedim. Adam öylemi der gibi başını salladı. Çağana baktığımda adamı öldürecekmiş gibi bakıyordu çenesini hafif tutup bana doğru çevirdim. Ben hallettim Der gibi baktım.

TUTSAK | LÇWhere stories live. Discover now