Анотація

502 10 1
                                    

Народжена в одній з головних сімей мафії в Чикаго, Арія Скудері щосили намагається знайти свій власний шлях у світі, де немає вибору. Арії було всього п'ятнадцять, коли батьки заручили її з Лукою "Захвáт" Вітіелло, старшим сином голови нью-йоркської Коза Ностра, щоб забезпечити мир між двома сім'ями. Тепер вісімнадцятиліття, це той день, якого Арія боялася роками, не за горами: її весілля з Лукою.

Арія боїться виходити заміж за чоловіка, якого ледве знає, особливо за когось, на зразок Луки, який отримав прізвисько «Захвáт» за роздавлювання горла людини голими руками. Завдяки гарній зовнішності, багатству і хижій харизмі, що випромінює владу, Лука може бути одним із найбажаніших чоловіків Нью-Йорку, але світські дівчата, що вішалися йому на шию, не знають того, що знає Арія: образ поганого хлопця – це не просто гра. Кров і смерть ховаються під сірими очима Луки та зарозумілою посмішкою.

У світі красивий зовнішній вигляд часто приховує монстра всередині; монстра, який може легко вбити, як і поцілувати. Єдиний спосіб уникнути шлюбу з Лукою полягав у тому, щоб втекти і залишити все, що вона колись знала, але Арія не може змиритися з думкою, що ніколи більше не побачить своєї сім'ї. Незважаючи на страх, вона вирішує одружитися. Арія виросла серед хижаків, таких як Лука, і знає, що навіть у більшості холоднокровних поганців є серце, і вона налаштована знайти шлях до серця Луки.

Сучасна казка про мафію.

Арія Скудері, яка народилася в одній із головних сімей мафії в Чикаго, — принцеса мафії, відома своєю красою. Те, що багато хто вважає подарунком долі, для неї означає загибель, коли вона змушена вийти заміж за Луку Вітіелло, щоб забезпечити мир між двома мафіозними династіями. Лука — майбутній капо нью-йоркської сім'ї, чоловік, відомий своєю жорстокістю — і тим, що роздавив горло свого двоюрідного брата голими руками.

Арія боїться вийти заміж за такого монстра, як він. Він може бути одним із найбажаніших холостяків у Нью-Йорку, завдяки своїй гарній зовнішності, багатству та хижацькій харизмі. Але Арія знає, що образ поганого хлопчика – це не просто гра; кров та смерть ховаються під неймовірно сірими очима і зарозумілою посмішкою Луки.

У її світі красивий зовнішній вигляд часто приховує монстра всередині; монстр, який може так само легко вбити, як і поцілувати вас.

Тим не менш, нікуди не втекти від домовленого зв'язку, а тим більше від такого чоловіка, як Лука. Він піде за нею на край світу.

Її єдиний шанс вижити у шлюбі з Лукою — це здобути його прихильність і пробитися в його серце — навіть якщо ходять чутки, що Лука не має серця з самого народження.

Зв'язані  честюWhere stories live. Discover now