За день до весілля моя сім'я виїхала з Mandarin Oriental і попрямувала до особняка Вітелло в Хемптонсі. Це була величезна будівля, натхненна італійськими палаццо, оточена майже трьома акрами паркової території. Під'їзна доріжка була довгою і звивистою і проходила повз чотири подвійні гаражі і два гостьові будинки, поки не закінчувалася перед особняком з білим фасадом і червоним черепичним дахом. Білі мармурові статуї стояли біля основи подвійних сходів, що вели до вхідних дверей.
Усередині кесонні стелі, білі мармурові колони та підлоги, а також вид на затоку та довгий басейн через панорамні вікна, змусили затамувати подих. Батько Луки та його мачуха провели нас на другий поверх лівого крила, де знаходилися наші спальні.
Ми з Джианною наполягли на проживанні в одній кімнаті. Мене не хвилювало, що через це ми могли здатися незрілими. Зараз я потребувала її. З вікна ми могли спостерігати, як робітники почали створювати величезний павільйон, який завтра служитиме церквою. Лука повинен був бути відсутнім до завтра, щоб ми не змогли побачитися перед весіллям, інакше це означало б невдачу. Я, чесно кажучи, не розуміла, куди вже ще більше невдачі в моєму випадку?
***
— Ось і настав цей день! – сказала мати з фальшивою радістю в голосі.
Я витягла себе з ліжка. Джианна натягла ковдру на голову, пробурчавши щось про те, ніби зарано.
Мати зітхнула.
— Не можу повірити, що ви спите в одній кімнаті, наче вам по п'ять років.
— Хтось же повинен був переконатися, що Лука не проник всередину, – заявила Джианна з-під ковдри.
— Умберто патрулював коридор.
— Начебто він став би захищати Арію від Луки, – пробурмотіла Джианна, нарешті сідаючи. Її руде волосся було у різні сторони.
Мати стигнула губи.
— Твої сестрі не потрібен захист від чоловіка.
Джианна фиркнула, але мати проігнорувала її і повела мене у ванну.
— Ми маємо підготувати тебе. Косметолог буде тут будь-якої секунди. Візьми швидкий душ.
У міру того, як лилася гаряча вода, реальність звалювалася на мене у всій своїй повноті. Ось і настав день, якого я так довго боялася. Сьогодні ввечері я стану Арією Вітіелло, дружиною майбутнього дона і колишньою незайманою. Я притулилася до душової кабіни. Мені хотілося б бути схожою на інших наречених, насолоджуватися цим днем, з нетерпінням чекати своєї шлюбної ночі, але я давно дізналася, що одне бажання нічого не змінює.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зв'язані честю
RomansaСучасна казка про мафію. Арія Скудері, яка народилася в одній із головних сімей мафії в Чикаго, - принцеса мафії, відома своєю красою. Те, що багато хто вважає подарунком долі, для неї означає загибель, коли вона змушена вийти заміж за Луку Вітіелло...