4.

14 1 4
                                    

Úterý,pokračování druhého dne v Bradavicích.

Každý ve třídě na Tessu koukal naprosto udiveně,až na jednu osobu,kterou nebyl nikdo jiný než Harry,slavný Harry Potter.
Ale Tessy oči nejprve zamířili na Draca,který měl sklopenou hlavu k zemi,a na Tess se nedokazál ani na vteřinku podivát.
Poté si Tess konečně všimla Harryho Pottera,ještě před třemi dny by nikdy neřekla že bude mít tak dlouhý oční kontakt s Harrym,Harry Potterem.
Tess zamířila do své lavice ale stále se celou hodinu nešlo soustředit na učení,protože se na ni každý otáčel s udiveným pohledem.
PO KONCI HODINY.
Tess po skončení hodiny byla jako obvykle na cestě do svého pokoje pro učebnici,když v tom ji někdo zastavil a zaklepal na rameno,samozřejmě to nebyl nikdo jiný než Harry Potter.
"Ahoj,neruším?,, povída Harry.
"Ahoj.. ne,potřebuješ odemne něco?,, povída Tessa mezitím co se snaží zachovat klid,protože na ní právě promluvil Harry, TEN Harry Potter.
"Chtěl jsem se tě zeptat jestli jsi v pořádku,muselo to být nepřijemné když na tebe tak kouká teď skoro celá škola.. ,, Odpoveděl Harry.
"Ach tak,děkuji že se ptáš,už jsem myslela že na mě ted bude každá duše na téhle škole koukat jako na cvoka,, Povídá Tessa.
"Nemusíš se bát,já takový nejsem,,
Odpovídá Harry.
Tessa se pousmála.
"Hele.. jen aby jsi věděla,vůbec by jsi Dracovi neměla veřit a už vůbec ne svěřovat se s nečím tak vážným.. ,, Odpovídá Harry,mezitím ale Tessa nevnímala skoro žádné z Harryho slov protože zahlédla za rohem vykukovat vysokého blonďáka poslouchajíciho Harryho a Tessy konevrzaci,samozřejmě to nebyl nikdo jiný než Draco malfoy.

Cauko,po roce pokracovani pribehu kdyz uz se podle tiktoku ted Dracotok vrací😭napiste do komentaru jestli by jste chteli pokracovani🫶🏻

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 24, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Neprozraď mé tajemstvíKde žijí příběhy. Začni objevovat