Çağan'dan
Şuan adamın kafasına ardarda yumruklar atıyordum. Arda Yağız Oflaz bana müdahale etmeye çalışıyordu. "Dur artık dur kız bayıldı kız!" Diye bağırdı Yağız arkamı döndüğümde Leya yerde başı sandalyeye yaslı bir şekilde baygındı. Adamın üzerinden kalkıp Leya'nın yanına koştum.
"Leya gözlerini aç" dedim. "Aç hadi gözlerini güzelim" dedim. Leya gözlerini açtı tam olarak kendine geldiğinde ayağa kalktı ve bana bakmadan adamın yanına ilerledi."Leya dur kızım bi y-" demeye kalkmadan leya adamın eline bastı. Adamın çığlığı tüm restoranda duyuldu. "Bir daha söylesene o kelimeyi" dedi. "Abla kurbanın olam yapma etme eyleme çek ayağanı" diye yalvardı. " Çağan'a kalmaz seni ben öldürürüm gerizekalı aklınız fikriniz c'nsel temasta Ahlaksızlar" diye bağırdı Leya.
Ve restorandan çıktı. Bende arkasından ilerleyip koluna tuttum ve kendime çektim. "Bana hesap vereceksin" diye bağırdım. " neyin hesabı ha neyi. Hesabı sen kimsin ki hesap vereceğim sana" diye haykırdı. "Ben bugüne kadar babama bile hesap vermezken sen kimsin elin oğlu senin benim gözümde hiç bir vasfın yok anladın mı ?" Diye devam etti. "Ben senin kocanım sende benim karımsın" diye bağırdım. Leya yüksek sesle kahkaha attı. Psikopattı. "Noldu dün gece odada karım değilsin diye haykırıyordun noldu Çağan Bey gururun yemedi içeride olanları demi" dedi. Sonra ağlamaya başladı.
" ya ya ben sana güvenmiştim. Kalktım geldim Adana'ya senin için sana güvendim diye ama sen ne yaptın sana olan güvenimi kaybettin sana olan değerimi kaybettin bana hakaretler ettin" dedi. Sesi titriyordu.. Ben ise sadece onu dinliyordum. "Ben bunu kabul edemem Çağan ben bunu kabul edemem" dedi ve sağ eli sol parmağında ki yüzüğe yöneldi eliyle yüzüğü tuttu. Biraz baktıktan sonra parmağından çıktı. Sol elimi aldı ve yüzüğü avucumun içine koydu.. "bu iş burada biter" dedi. Ve arkasını dönüp Yağızgilin yanına ilerledi. Arabaya binip restorandan ayrıldılar..
Kaçıncı kadehimdi saymamıştım. " oğlum yeter lan" dedi Kartal. " lan benim karım gitmiş ben içmeyeyimde kim içmesin ha benim karım yüzüğü elime verip çekti gitti" dedim. sinirliydim hem de çok Leya'nın bana olan güvenini kaybetmiştim. Hem de yeni kazanmışken.
Güven. Güvenini kazandıktan sonra herşey çorap söküğü gibi gelecektir yeter ki o kıza kendini sevdir sana güvenmesini sağla.
Kartal kolunu belime dolayıp beni arabaya götürdü ve bindirdi kendiside binip eve doğru yol aldık.
KARTAL'DAN
Çağan'ı evine getirip odasına çıkardım. "Leyayı getir bana" diye sayıklamaya başladı. "Amk yastık mı bu kız öbür odadan git getir gibi istiyon yat zıbar kendine gel yarın konuşursunuz" dedim. Ve odadan çıkıp misafir odasına geçtim ve Lamia'yı aradım. Alo sevgilim ne yapıyorsun" dedim. " iyiyim aşkım ne yapayım yeni çıktım ofisten" dedi. " Ne zaman döneceksin Ankara'dan seni çok özledim" dedim. " sevgilim seni çok ihmal ettim biliyorum ama en kısa zamanda kavuşacağız sabret" dedi. " Peki iyi geceler aşkım" dedim. Ve kapattım. Elimde telefondan fotoğrafını açıp yüzünü inceleyemeye başladım.
Leya'dan
"Kahvelerde geldi" dedi Yağız. "Miss gibi koktu ha" dedi Arda. Boş boş masaya bakıyordum elimde tuhaf bir his vardı yüzük parmağımda çok büyük bir his vardı.
YOU ARE READING
TUTSAK | LÇ
Horror- Şu kız kim? -Efsun Leya Haktan İstanbul'nun tanınan iş insanı Haldun Haktan'ın kızı