Akşam Yemeği

207 118 0
                                    

Derin, içinde biriken merak ve karmaşayı gidermek için cesur bir adım atmaya karar verdi. Vidar'a, "Yaşananlar hakkında konuşmamız gerekiyor. Ne olup bittiğini anlamam lazım," şeklinde kısa ve direkt bir mesaj attı. Mesajını gönderdikten sonra bir süre telefonunu sıkıca elinde tutarak yanıt beklemeye başladı.

"Telefonda konuşmak yerine yüz yüze görüşmeyi tercih ederim. Birlikte bir yemek yiyebiliriz. Detayları konuşuruz," dedi. Aynı zamanda birkaç ekstra kelime ekleyerek, "Ayrıca, boş adamlarla geçirdiğin zamanları da telafi etmek lazım"

Vidar'ın önerisine olumlu bir şekilde cevap verdi, "Tamam, yemek için buluşup orada konuşabiliriz. Bugün uygun musun?" dedi. Sonra bir an duraksayarak "Ve gecemi bölmeseydin mutlu bir orgazm ile günü sonlandırabilirdim. Bunun için karşımdaki kişinin dolu ya da boş olması pek önemli değil."

Vidar aldığı yanıt ile sinirlendi. Hiç tanımadığı bu kadına karşı hissettiği çekim ve erkekliğinin tek bir sözle hareketlenmesi sinirini bozmuştu. Derin'in kışkırtıcı yanıtları, Vidar'ın sabrını sınayan bir etki yaratmıştı. Vidar, bu durumu kontrol altına almak için Derinin telefonundan Derine ait bir fotoğrafı ona attı.

 Vidar, bu durumu kontrol altına almak için Derinin telefonundan Derine ait bir fotoğrafı ona attı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bunu giyersen çok memnun kalırım. Hem belki gece sonunda şu bahsettiğin orgazm ile ilgili de konuşabiliriz."

Derin, Vidar'ın gönderdiği fotoğrafı görünce sinirle karışık bir şaşkınlık yaşadı. Fotoğraf, kişisel bir alanına yapılmış bir müdahale gibi hissetti. Derin, sinirini kontrol altına almak için birkaç derin nefes aldı. Ardından, Vidar'a cevap vermek için klavyesine odaklandı.

Vidar, Derin'in cevabını görünce hafif bir tebessümle karışık bir memnuniyet hissetti. "Merak etme daha iyisini yapabilirim, tutamayacağın sözler verme" dediğini görünce, bu gece için planlarının daha da ilginçleşeceğini düşündü.

Bir süre sonra Vidar'dan gelen bir mesajla Derin'e şunlar yazıyordu: "Seni 20:00'de alacağım. Hazır ol."

Bu mesajı alır almaz Derin, hırsla hazırlanmaya başladı. Özel bir gece için özel bir görünüm istiyordu. Kendine güveni tazelensin diye önce duş aldı. Ardından makyaj masasına oturdu. Gözlerine dikkatlice siyah eyeliner çekti, dudaklarına kırmızı ruj sürdü. Saçlarını dikkatlice taradı ve hafif dalgalı bir şekilde bıraktı.

Kıyafet seçimi ise dikkatli bir karar gerektiriyordu. Dolabını karıştırırken, siyah, oldukça vücut hatlarını belli eden bir elbise buldu. Cesurca bu seçimi yaptı. Ayakkabı olarak yüksek topuklu siyah bir ayakkabı tercih etti. Son olarak, üzerine biraz parfüm sıkarak hazırlıklarını tamamladı.

Derin, hazır olduğunu hissettiğinde saate baktı. Tam 20:00. Bir kararlılıkla sokağa çıkıp sigarasını yakıp beklemeye başladı.

Kırık KupaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin