|S♡S|
Mesaj kutusuna geri dönerek attığı mesajı okumam 2 saniye sürmüştü.Özel dersin yarın olacağını söylüyordu.Adam çıldırmış nasılda babamın bu isteğini kabül ede bilirdi.Sinirle kendi kendime homurdanarak "Tamam Hocam" diyerek kestirip attım.Adam anında görüldüyü kıçıma bastı bile.
Günün yorgunluğuyla gözlerimi ne zaman kapattığımı hatırlamıyorumdum bile.Telefonumun sesiyle güne gözlerimi açmıştım.Üzerimdeki hafif yorganı ittirerek banyoya girmiştim.Rutin işleri halledip üzerimi giyindikten sonra makyaj masama oturdum.Hafif dalgalı olan saçlarımın üstünü toplayarak aşağısını açık bırakmıştım.
𝑆𝑒𝑛𝑎𝑛𝚤𝑛 𝑘𝑜𝑚𝑏𝚤𝑛𝚤;
Aşağıya inerek her kesle selamlaştıktan sonra bir şey yemeden direkt arabama yönelmiştim.Babamın saçma kurallarına biride eklenmişti demekki.Arabamın tepesinde dikilen koruma artık onun beni bırakacağını söylüyordu.Allah aşkına nereye gidicem ki zaten.Bir şey demeden arka koltuğa atmıştım kendimi.O adamla orada bir kaç saati nasıl geçireceğim konusunda bi fikrim asla yoktu.
Okula vardığımızda koruma kapımı açarak inmemi sağlamıştı.Arabadan uzaklaşarak savaş hocanın odasının önüne gelmiştim.İçeri vardığımda kapıyı tıklatmadan kapının içerden açılmasıyla irkilmiştim.Savaş hoca Savaş mı demeliyim her neyse tüm asaletiyle karşımda duruyordu.Özenle ütülenmiş gömleğinin 2 düğmesi açıktı.Pantalonuna baktığımızdaysa küçük Savaş her an delip geçicekmiş gibi duruyordu.Gözlerimi üzerinden gözlerine çıkarmıştım.Onunda beni süzdüğü açıktı.
"Merhaba Hocam"diyerek bi giriş yapmıştım,çünkü adam konuşacak gibi durmuyordu."Merhaba Sena geç otur".Karşı koltuğu gösterdikten sonra ayakkabı sesleri arkamdan geldiğine kanıttı.Oda kendi koltuğuna geçtiğinde direkt konular üzerinde çalışmaya başlamıştık.Artık gitme saatim geldiği için masadaki eşyalarımı toplamaya başladım."Sena derslerin konusunda becerikli olduğun söylenemez,hangi konuda beceriklisindir sen?".Duyduklarımla zorla yutkunmuştum.Benim konuşacak halde olmadığımı görünce kendisi boğazını temizleyerek konuşmaya başladı."Hmm Sena,
her kes bir konuda beceriklidir ya¿".Artık konuşmam gerektiği kafama dank ederken dudaklarımı zorla açmayı başarmıştım."Hocam ben derslerimi düzelteceğim emin ola bilirsiniz zaten bu yaşta becerikli olacağım tek konu derslerim".Son dediklerimi vurgulayarak söyleyerek yaşananlardan pişman olduğumu bildirmiştim."İnanıyorum Sena"
Ben adeta koltuğa kitlenmiştim.Adam bir kaç dakika bekledikten sonra "Çıkabilirsin" dediğinde yüzüm kızarmıştı.Kovulmuş gibi olmamla kendimi kapıya attım.Dışarı çıktığımda derin bir nefes almıştım.Tesadüf üzerine tesadüf olan haftam bitiyordu artık çok şükür.Bu akşam çocuklarla gecikmiş bir yeni yıl kutlaması yapıcaktık.Bu yüzden eve çabuk gidip hazırlanmam gerekicekti.Arabam doğru gidip benim için açılan kapıdan içeri oturduğumda telefonuma gelen bildirim sesiyle telefonu açtım.Mesaj Efedendi beni saat 8 de alacağını ve hazır olmamı söylüyordu.Nereye gideceğimizi ona bırakmıştım.
Eve geçtiğim gibi makyaj masama yönelip kırmızı siyah karışımı bir makyaj yaptıktan sonra bir kaç yüzük ve özel taşlardan oluşan küpemi takmıştım.Saçlarıma bi kaç bakış attıktan sonra açık bırakmanın güzel bir karar olucağını düşünmüştüm.
Saçlarıma fön çekerek.Sırtımı kapamalarını sağlamıştım.Son adım olaraksa elbisemide üzerime geçirip saate baktım.
𝑆𝑒𝑛𝑎𝑛𝚤𝑛 𝑘𝑜𝑚𝑏𝚤𝑛𝚤;Efenin gelmesine 5 dk kaldığını görmemle birlikte zil çalmıştı.Zarif ve Asaletli adımlarımla merdivenleri indiğimde gördüğüm manzara hoştu.Efe ve annem gülerek söhbet ediyorlardı.Efe beni görmessiyle elimi zarifce kavrayarak dudaklarına götürmüştü.Dudaklarım yukarı kıvrılırken Efe anneme bakarak konuşmaya başladı."İzninizle bu güzelliği kaçırıyorum".Annemin yanağına izli bir öpücük bırakarak Efenin koluna girdim.Evden çıkarak Efenin porshe'sine doğru adımladık."Ee Ef bu günkü eğlence mekanımız neresi?".Sırıtarak konuşmaya başladı."Yeni hocanın kardeşi evde parti veriyormuş bi gidelim bakalım".Duyduklarım haftanın bilmem kaçıncı şokuydu."Siktir Ef bulacağın yeri kıçına sok".
"Kasma ya Senoş güzel kız teklifini redd edemedim"Bi şey demeden açtığı kapıdan ön koltuğa oturdum.Aklımda Savaş Hocanın orda olmaması için bin türlü dualar ediyordum."Ef abisi orda değildir demi yani gençler için ya".Efe bana bakarak bir az düşünmüş gibi yaparak konuşmaya başladı."Bilmem ki hem bizene ordaysa orda eğlenicez valla kimse karışamaz."Bir şey demeden yolu izlemeye başladım.Yılbaşına özel her yer ışıklarla süslenmişti.Güzel bir görünüm vardı.
Arabanın kalabalık bir ortamda şık bir villanın önünde durduğunda içimden Efeye uyduğum için kendime lanetler okuyordum.Kaybolmamak adına Efenin uzattığı koluna girdim.İçeri epey bir kalabalıktı.Bazıları içiyor bazıları çılgınca dans ediyor bazılarıysa merdivenlerde yiyişiyordu.Efenin yönetimiyle boş bir masada durmuştuk.Yanımıza gelen bizden bir kaç yaş küçük ve bir o kadar tatlı kızla Efenin sarılmasına bakıyordum.Kız banada elini uzatarak samimi bir gülümsemeyle kendini tanıtmaya başladı"Merhaba ben Efenin kız arkadaşı".Demekki bu tatlı kız Savaşın kardeşiydi hiçte o yonutulmamış oduna benzemiyordu."Merhaba bende Sena Efenin arkadaşı sayılırım".Dedikten sonra koltuğu işaret ederek "Siz eğlenin ben orda olacağım"diyerek koltuğa doğru emin adımlar atmıştım.
Şu anlık kötü bir durum yoktu nede olsa Savaş burda değildi.Garsonu çağırarak hafif bir içki rica etmiştim.İçkim geldiğinde elime alarak yudumlamaya başlamıştım.Çok içemezdim nede olsa Efe geç gele bilirdi.Kendimi kontrol etmem gerekirdi.Koltuğun bir tarafının çökmesiyle kafamı oraya çevirdim.Gördüğüm adamla ağzımdaki içkiyi üzerine püskürmüştüm.Ani heyecanla yaptığım şeyle gözlerim kocaman açıldı."H-hocam ben cidden özür dilerim hemen temizlerim" koyulaşmış gözleriyle bana bakan Savaş hocaya üzgün ve şaşırmış bakışlar atıyordum.Aniden kolumdan çekiştirilmemle adımlarına ayak uydurumaktan başka şansım yoktu.Yukarı katta bir odanın önüne geldiğimizde elini cebindeki anahtara atarak kapıyı açmıştı.İlk önce beni odaya ittirdikten sonra kendiside içeriye girmişti.
♡𝖲𝗈𝗇♡
*Oy sınırı 70
*Sizce odada napıcaklar?👀
*Bol bol yorum gelirse sevinirim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOCAM
General Fiction"Barda tek gecelik ilişki yaşadığı adam öğretmeni çıkarsa neler olurdu?" 𝑺𝒂𝒗𝒂𝒔̧ 𝑲𝒆𝒔𝒌𝒊𝒏 & 𝑺𝒆𝒏𝒂 𝑨𝒓𝒎𝒂𝒏 𝗗𝗜̇𝗞𝗞𝗔𝗧‼️ 18+ daddy isues