Elsa's POV
Καθόμαστε εγώ, η Μπέλα και η Ζήνα στον κοιτώνα των κοριτσιών και δεν μιλάμε. Απλά κοιταζόμαστε μεταξύ μας...
Έχω... Άγχος...
Δεν... Δεν... Δεν ξέρω τι ακριβώς συνέβη...
Αλλά... Έχω... Άγχος... Νευρικότητα.
Κυρίως γιατί σε μισή ώρα έχω ξανά προπόνηση με τον Όστιν...
"Εσείς... Θυμάστε κάτι?" Ρωτάει η Ζήνα σπάζοντας την σιωπή.
"Εγώ... Θυμάμαι... Να ζαλίζομαι... Και... Μια... Μια έντονη μυρωδιά... Αυτό... Μόνο..." Απαντάω εγώ ενώ σφίγγω τις γροθιές μου.
"Εγώ... Τίποτα. Μόνο... Να πονάω..." Απαντάει και η Μπέλα.
"Δεν... Δεν έχουμε πάθει κακό... Έτσι δεν είναι?" Ρωτάει η Ζήνα και βλέπω τα μάτια της να έχουν γεμίσει δάκρυα ενώ η καρδιά μου έχει αρχίσει να χτυπάει σαν τρελή.
Δεν... Δεν μου έχει συμβεί κανένα κακό...
Δεν γίνεται να μου έχει συμβεί... Κάτι κακό...
Δεν θα το ειχα καταλαβει?
"Θα είχα ξυπνήσει και θα είχα δει αίματα στα μπουτια μου. Άρα θα το καταλάβαινα." Απαντάει η Μπέλα και την κοιτάζω.
"Ουτε εσυ έχεις... Ολοκληρώσει?" Την ρωτάω.
"Οχι... Είχα... Μια σχέση... Αλλά... Δεν ένιωσα ποτέ έτοιμη. Χωρίσαμε και όλας μετά γιατί πηγαμε και σε διαφορετικά κολέγια..." Απαντάει και γνέφω.
"Εσυ? Έχεις... Κάνει ποτέ σεξ?" Με ρωτάει και καθαρίζω τον λαιμό μου.
"Ξέρω ότι στην εποχή μας... Θεωρείται περίεργο... Αλλά όχι... Είμαι μεν δεκαοχτώ... Όμως... Ουτε φιλί δεν έχω δώσει ποτέ μου." Απαντάω ειλικρινά και ναι... Δεν είναι ότι το μετανιώνω αλλά σήμερα δεν θεωρείται και πολύ φυσιολογικό.
"Όμορφη είσαι. Πως και... Δεν έχεις δώσει ουτε φιλί?" Με ρωτάει η Ζήνα.
"Δεν... Μου άρεσε ποτέ κάποιο άτομο... Ουτε πήγαινα σε πάρτυ... Ουτε σε κλαμπ... Στο σχολείο δνε με πλησίαζε κανένας άρα... Δεν έτυχε." Εξηγώ και η Ζήνα γελάει λιγάκι.
"Ας μην πω ποτέ εγώ είχα την πρωτη μου... Επαφή τελοσ παντων..." Σχολιάζει και την κοιτάζω με απορία.
"Τι εννοείς? Πόσο χρονών ήσουν τότε?" Την ρωτάω και αμέσως η Μπέλα σφίγγει το χέρι της κολλητής της.
"Δέκα." Απαντάει και αμέσως τα μάτια μου ανοίγουν διαπλατα τα από το σοκ.
Δέκα?
YOU ARE READING
The Other Half
Humor"Soulmates are not always lovers" Διαβάζει ο αδελφός μου την κάρτα που μας έστειλαν οι γονείς μας και εγώ τον κοιτάζω πονηρά. "Ναι αλλά δεν μπορείς να κάνεις σεξάκι με κάποιον που δεν είναι ο lover σου."