Kalau korang taknak cerita ni tergendala macam cerita lain tolong vote and komen🥲 kesian dekat sis penat otak😂
Ok, let's start..
.....
Junkyu yang baru pertama kali melangkahkan kakinya ke bar sedikit gugup, ia melempar senyuman terpaksa diwajahnya untuk menghilangkan rasa kekok nya.Junkyu mengantur langkah perlahan-lahan, ia melihat ke kiri kanan sedang mencari ayahnya yang sudah beberapa hari tak balik.
Dari sisi atas diruang VIP ada yang memasang mata memerhatikan gerak geri junkyu yang agak menarik perhatiannya dan ia mengisyaratkan anak buahnya yoshi dan asahi segera faham.
Yoshi&Asahi:"baik tuan"
Yoshi & Asahi turun ke bawah mendekati junkyu.
Yoshi:"dik tolong ikut kami sekejap"
Asahi:"adik jangan risau, kami takkan apa-apa kan adik"
Junkyu yang masih lagi gugup hanya mengiyakan saja.
Asahi:"tuan, dia dah ada dekat sini"
Yoshi:"masuk. bos kami nak jumpa"
Junkyu membalas dengan mengangguk saja dan perlahan masuk diruang VIP.
Yoshi menutup pintu ruang vip yang hanya tinggal junkyu dan tuannya jihoon saja.
Jihoon:"duduk.."
Junkyu menurut walaupun hakikatnya ia rasa was-was .
Jihoon:"awak tau kenapa saya panggil awak ke sini?"
Dengan polosnya junkyu menggeleng kepala dengan cepat.
Jihoon:"saya tertarik dengan awak jadi saya nak awak jadi kekasih saya?"
Junkyu:"hah?"
Jihoon:"Ya. kekasih"
Junkyu:"a a-wak silap orang--"
Jihoon:"tak. saya memang tertarik dengan awak"
Junkyu:"tapi saya tak kenal awak"
Jihoon:"saya park jihoon. sekarang dah kenal kan?"
Junkyu segera bangkit dari tempat duduk tapi jihoon menahannya.
Jihoon:"awak tak jawab lagi"
Junkyu:"lepaslah, awak silap orang ni, ehhhh ayah!"
Junkyu yang berada di bilik VIP nampak keberadaan ayahnya dibawah dengan jelas.
Jihoon:"saya tak silap orang la"
Junkyu:"saya taktahu apa masalah awak sebenarnya, kita bincang lain kali boleh tak?!, saya betul-betul kene pergi sekarang ni"
Jihoon:"saya takkan lepaskan selagi awak tak setuju"
Junkyu sudah mati akal. apa yang dia fikir tangannya dilepas supaya dia boleh pergi jumpa ayahnya.
Junkyu:"ishhh susah lah dia ni, iya-iya saya setuju, sekarang lepaskan saya, saya betul-betul kene pergi, saya nak cepat ni"
Jihoon tersenyum puas dan mendekatkan jaraknya dengan junkyu.
Junkyu mulai gugup kembali.
Jihoon:"From now on u are mine!"
Junkyu:"hilang akal la dia ni!"
Junkyu segera melepaskan tangan jihoon yang memegangnya lalu keluar dan turun ke bawah semula.
Jihoon yang melihat saja junkyu pergi kalini tiada halangan darinya.
Selepas saja junkyu keluar dari ruang tersebut, yoshi & Asahi masuk semula ke ruang jihoon.
Yoshi:"macamana?"
Jihoon:"menarik.."
Balas jihoon dengan senyuman terukir dibibirnya.