Santa Claus

15.9K 332 12
                                    

" Merry Christmas ပါ Baby ..Santa Claus စီက ဘာလိုချင်လည်း "

" Daddy မြွေဆိုးကြီးကို Baby တွင်းထဲ သိပ်ချင်တယ်  "

Santa Claus

အမေရိကန်နိုင်ငံ နယူးယော့မြို့ရဲ့ ရပ်ကွက်လေးတခုမှာပေါ့ Christmas နေ့ဖြစ်တာကြောင့် အိမ်တိုင်းမှာမီးရောင်စုံလေးတွေထွန်းလို့အလှဆင်ထားတာ အိမ်တိုင်းအိမ်တိုင်းလိုမှာရှိသည်..

Christmas နေ့ကြီးဖြစ်တာကြောင့် မီးတွေသာထွန်းလင်းနေပေမယ့် အိမ်တိုင်းမှာတော့လူမရှိ အပြင်လျှောက်လည်ထွက်နေကြသည်..

သို့သော် ထိုရပ်ကွက်ထဲက အိမ်လေးတအိမ်မှာတော့ ကိုရီးယားကနေ အမေရိကားကိုလာပြီးကျောင်းလာတက်တဲ့အပြင်ထွက်ဖို့ပျင်းကာသူငယ်ချင်းတွေနဲ့မလိုက်သွားပဲ အိမ်မှာနေခဲ့တဲ့ ကောင်​​လေးတယောက်ရှိသည်..

အိမ်ထဲမှာတယောက်ထဲ Christmas ည လူသတ်ကားကိုကြည့်လို့နေသည်..ထိုအချိန်အိမ်ရှေ့ဘဲလ်သံကြောင့် ထိုကောင်​လေးမှာ ကြက်သီးတွေပါထကာ ခေါင်းမွှေးတွေပါထောင်လို့သွားသည်..

တင်းးးးတောင်

"အောင်မလေးလန့်လိုက်တာ ဘယ်သူလည်းကွာ ရှစ်"

ဒီချိန်ဘယ်သူပြန်လာတာလည်းဟုတွေးကာ ကျစ်တချက်သက်လို့ ပြတင်း ပေါက်ကနေလှမ်းကြည့်တော့မည်သူမှမရှိနေ..

မထူးတော့တဲ့အဆုံး အောက်ကိုဆင်းကာ သွားကြည့်လိုက်တော့ အိမ်ရှေ့မှာရောက်လို့နေတဲ့ santa claus ဝတ်စုံနဲ့လူ..

တံခါးနားကို သွားရမလိုလို အဝေးကနေကြည့်ရင်း ခုဏရုပ်ရှင်ထဲက Santa လူသတ်သမားကြီးကိုပြန်မြင်ကာ သွားနေရင်းခြေလှမ်းတို့ရပ်သွားပြန်သည်..

တံခါးမှန်ကနေလှမ်းမြင်လိုက်ရတဲ့ မျက်နှာကြောင့်ထိပ်လန့်နေတဲ့ စိတ်ရဲ့အလုံးကြီးအောက်သို့ကျသွားတော့တယ်..

Santa Claus

" Merry Christmas ပါ Baby ..Santa Claus စီက ဘာလိုချင်လည်း "

Santa Claus ဝတ်စုံကိုဝတ်ကာရောက်လို့လာတဲ့သူက သူ့ရဲ့တဦးတည်းသောချစ်သူလေးဖြစ်လို့နေတော့မှပဲ ထယ်ဟျောင်း မျက်နှာက ချက်ချင်းပြောင်းလို့သွားသည်..ဘာလိုချင်လည်းမေးတော့ မေးလေးကိုလက်ညိုးလေးနဲ့ထောက်ကာ စဥ်းစားသည့်ပုံဖမ်းနေတဲ့ ထယ်ဟျောင်း

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 25, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Dark (one short ) Where stories live. Discover now