Bölüm 9

1.6K 50 3
                                    


Kıvılcım duştadır sızlaması geçmiştir çok garip hissediyordur. Suyun altında öylece kalır. Gülümser kendi kendine.
Ömer yataktadır çıkmamıştır. Çok mutlu hissediyordur ağzı kulaklarındadır. Derin nefes alır dudaklarını ısırır yataktan kalkarken lekeyi görür yutkunur hemen kalkar Kıvılcım gelmeden çarşafı toplar dolaptan yenisini çıkartır serer. Kıvılcım havluyla çıkar
Kıvılcım: Sevgilim
Ömer doğrulur Kıvılcım'a döner yaklaşır
Kıvılcım; Napıyorsun
Ömer; hiç. Ben de gireyim hemen aşkım.
Ömer banyoya girer Kıvılcım duraksar yatağa bakar yutkunur.
Çevresine bakar Ömer'in topladığını bulur bakar görünce kızarır.
Kıvılcım; Offff!!!
Utanmıştır nefes verir çarşafı toparlar. Üzerine Ömer'in getirdiği tişörtlerden geçirir altına çamaşırını giyer. Saçlarını tarar kurutur. Ömer çıkar Kıvılcım'ı izler Kıvılcım aynadan bakar.
Kıvılcım; Bakma öyle
Ömer gülümser yanına gider arkasından sarılır boynunu öper orda kalır bir süre, gözlerini kapatır. Kıvılcım Ömer'in başına dokunur.
Ömer; İyi misin?
Kıvılcım; Çok iyiyim aşkım
Ömer; Canın yandı biliyorum
Kıvılcım duraksar
Kıvılcım; Yani şimdi yanmadı desem yalan olur. Ama şu an iyiyim. Sadece..
Kıvılcım duraksar
Ömer; Ne sadece?
Kıvılcım; Yani sanki her seferinde böyle olacak geldi bi an
Ömer gülümser; Yok şimdi ben sana göstericem her seferinde nasıl olacağını.
Kıvılcım Ömer'e döner hızla
Kıvılcım; Anlamadım, nasıl, şimdi mi?
Ömer; Evet şimdi
Ömer Kıvılcım'ın beline kollarını dolar yaklaşır yüzünü öper
Ömer; Seni böyle bırakamam. Şu an ne yaşadığımızı tam anlamadın bile.
Kıvılcım kızarır hafif gülümser
Kıvılcım; Ama şu an emin değilim tekrar, yani tam geçmedi.
Ömer gülümser; Geçiririm ben onu sen merak etme.
Kıvılcım anlamaz gülümser
Kıvılcım; Sevgilim ne diyorsun anlamıyorum
Ömer Kıvılcım'ın üstündeki tişörtü çıkartır Kıvılcım duraksar. Ömer göğüslerine bakıyordur
Kıvılcım; Ömer-
Ömer dudaklarını öper elleri sırtında gezer. Dudaklarını çeker
Ömer; Her sevişmemizde nasıl hissedeceksin merak etmiyor musun?
Kıvılcım yutkunur
Ömer; Güven bana rahat ol
Kıvılcım başını sallar
Kıvılcım; Tamam
Ömer tekrar dudaklarını öper. Eli memelerine gelir dokunur. Hemen ucu dikleşir Ömer gülümser.
Ömer; Seni çözmek çok güzel
Kıvılcım Ömer'e bakar göğüs ucuna dokundukça deliriyordur
Ömer; Bu seni çok tahrik ediyor mesela Kıvılcım gözlerini kaçırır gülümser
Kıvılcım; Öyleymiş, ben de seninle öğreniyorum
Ömer'in eli aşağı iner bacak arasına dokunur Kıvılcım'la göz göze gelir, usulca parmağını oynatır Kıvılcım içini çeker Ömer dudaklarını öper. Birden kucaklar kalçasından kavrar sıkar yatağa götürür yatırır üstüne eğilir dudaklarını öper. Usulca çeker başını Kıvılcım merakla izler, Ömer boynunu öper dudakları göğüslerine gelir emmeye başlar, Kıvılcım'ın gözleri kapanır. Ömer tekrar bacak arasına dokunur yavaşça hareket ettirmeye başlar Kıvılcım'ın  bakar bacaklarını okşayarak devam ediyordur. Kıvılcım'ın soluğu kesilir inlemeye başlar. Ömer hiç durmadan devam eder Kıvılcım'ın bacakları titriyordur sesi yükselir. Ömer Kıvılcım inledikçe deliriyordur hemen sertleşmiştir. Her hareketinde Kıvılcım'ın inlemesi devam eder. Dudakları yukarıya çıkar göğüslerini emerken parmağını getirir hızla devam eder bir parmağını içine sokar hareket ettirir. Kıvılcım kendinden geçmiştir Ömer boynuna gelir öperken sertliğini getirir önce hareket ettirir sonra içine usulca girer. İkisi de inliyordur Ömer hiç durmaz sürekli öper, içinde hareket eder. Kıvılcım birden kasılmaya başlar dudaklarından şiddetle inlemeler çıkar, elleri Ömer'in sırtına gelir tırnaklarını geçirmiştir. Titremeye başlar, bağırmamak için Ömer'in omzuna dudaklarını bastırır. Ömer devam ettikçe Kıvılcım'ın şiddetle titrediğini hisseder Ömer da kendinden geçmiştir kasılmaya başlar inler..
Ömer Kıvılcım'ın kalp atışını göğsünde hissediyordur. Boynundan dudaklarını çekmez kulağına gelir.
Ömer; Şimdi nasıldı?
Kıvılcım şoktadır kendine gelememiştir gözlerini açamaz. Ömer kulağının arkasını öper yüzüne gelir dudaklarını öper Kıvılcım karşılık verir yavaşça çekilir gözlerine bakar, yüzü pembeleşmiştir gülümser.
Ömer; iyi misin?
Kıvılcım gülümser başını sallar derin nefes verir dudaklarını ısırır.
Kıvılcım; Ne yaşadığımı algılamaya çalışıyorum sadece
Ömer gülümser; Bu iyi bir şey sanırım
Kıvılcım; Tahminimin ötesinde
Ömer; O zaman nasıl hissedeceğini görmüş oldun.
Kıvılcım; Bunu çok sevdim sanırım..
Ömer; Daha da çok seviceksin Kıvılcım hanım. Seni her an doruklara yükselticem çünkü.
Kıvılcım Ömer'in yüzüne dokunur kendine çeker öpüşürler...

KıvMer | İlkAşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin