ZELENI MEDA PETAR
Bila je jednom jedna kucica sa medvedicima. U njoj, zivela je porodica Sneškić. Ta porodica su bili porodica Belih Medveda, sa Arktika. Medjutim jedan od njih je bio Zeleni Medved, Petar Sneškič. Bio je to Bozić, i medvedići su raznosili paketiće u lokalno sirotište. Tamo su bili dobrotvori. Petar je delio paketiće i imali su čak jednog deda Mraza koji je išao sa njima svakog dana do sirotišta da podeli paketice. Takođe su davali supu i hranu deci koja bi čekala prilikom Bozića na ulicama. Pevali su sa decom Bozićne pesme i puštali muziku.
Jednog dana, zeleni medved Petar je odlučio sa Deda Mrazom da otputuje i da deli paketiće-kutije za cipele u kojem su bili pokloni za decu od slatkiša,igračaka, i slično. Napustio je svoju porodicu Sneškić da bi išao na put oko sveta sa Deda Mrazom.
Imao je bozićnu kapu i jaknicu crvene boje, i rukavice bele. Kako se popeo na sanke, tamo su bili paketići za decu. Deda Mraz je krenuo, i napustio je svoju porodicu, koja je i dalje delila poklone i kuvala toplu čokoladu za malu decu takođe.
Prva stanica Zelenog medveda Petra i Deda Mraza bio je veliki grad Lizalica. Tamo, medved Petar je stao da prenoći u jednom hotelu. U tom hotelu zvanim Noćni Voz, su došli sa Deda Mrazom.
''Biće naporno ove godine. Dobro da smo u ovom hotelu.Treba da pozurimo deci da podelimo poklone, očekuju ih.''
''Jeste samo prvo da se smestimo ovde. '' Rekao je Petar.
Petar je takođe imao kofer. U tom koferu bili su šolje čaja. Otvorio je kofer, seo za sto u hotelu i postavio čaj na sto. Deda Mraz mu se pridruzio.
''No, pa dobro. Kako ćemo Petre? Prva stanica nam je ova, grad Lizalica.