Jimin nk. Time skip
Istuin huoneessani ja tuijotin seinää. Olimme tulleet tunti sitten takaisin Ruissalosta ja olen siitä asti vain tuijottanut seinää, sillä en jaksanut tehdä mitään muuta.Ajatukseni keskeytyivät, kun kuulin huutoa viereisestä huoneestani. Joku nuorista oli siis taas saanut raivokohtauksen ja paiskoi nyt tavaroita ympäri huonettaan, sekä huusi ohjaajille. Tämä oli normaalia täällä, ellei jopa joka päiväistä. Onneksi siihen tottui nopeasti.
Nousin ylös sängystä, menin sammuttamaan valot ja menin sitten sänkyyni makaamaan, yrittäen nukahtaa.
Nikin nk.
Kävelin kolmanteen kerrokseen ja koputin oveen. Oven avasi Oliver. "Niki, mitä sä tääl?" Oliver kysyi. "En haluu mennä himaan. Voinko punkkaa tääl?" Kysyin. Oliver nyökkäsi ja päästi minut sisälle asuntoon. Astuin eteiseen, suljin oven takanani ja otin kengät pois, jonka jälkeen kävelin peremmälle pieneen asuntoon ja istuin sohvalle."Oliver kuka tuli?" Kuulin Vilman kysyvän vessasta. "Niki vaa." Oliver vastasi. Punatukkainen tyttö käveli olohuoneeseen, samalla kuivaten hiuksiaan. Vilmalla oli päällään vain alushousut ja valkoinen t-paita mistä näkyi läpi."Moro." Sanoin. "Moro." Vilma sanoi. "Oliver ooks sä nähny mu rintaliivei?" Vilma kysyi ja heitti pyyhkeen lattialle, alkaen sitten etsimään rintaliivejään. "Jossai sängy lähettyvil." Oliver kertoi. "Mut voit sä ilmanki olla." Oliver sanoi virnuillen. Pyöräytin silmiäni. "Onks alkoholii?" Kysyin, samalla nousten ylös sohvalta. "Juu, mee vaa hakee." Oliver sanoi. Kävelin keittiöön, avasin jääkaapin ja otin sieltä yhden karhun, jonka jälkeen menin takaisin olohuoneeseen.
"Haluuks pillerei?" Oliver kysyi minulta. "Todellaki." Sanoin. Poika ojensi minulle minikrippipussin missä oli pillereitä. Otin sieltä ainakin kaksi ja annoin ne sitten takaisin. "Rakas, haluuks sä?" Oliver kysyi Vilmalta. "Joo." Tyttö vastasi ja käveli sitten meidän luokse. "Et vissii löytäny rintsikoitas." Oliver sanoi ja katsoi tytön paidan alle. Vilma työnsi poikaystävänsä pään pois rintakehästään. "En ni." Hän sanoi ja veti pari pilleriä ja joi siideriä siihen päälle.
Time skip
Olimme juoneet aika paljon ja vetänyt vähän huumeita, toisin sanoen minä en täältä kotiin pääse. "Panet kuullemma Eetun serkkuu." Oliver sanoi. Hymähdin. "Entä sitte?" Kysyin. "Ei mitää. Eetu vaa kerto. Ei oo kuulemma kauhee hyvä tyyppi." Hän sanoi.Pyöräytin vain silmiäni. "Eetu o vaa kade ja sanoo siks noi." Sanoin. Oliver pudisti päätänsä. "En mä usko." Hän sanoi. Tuhahdin vain. "Ei Niki oo tyhmä. Kai se tajuu jos joku ei oo sil hyväks." Vilma sanoi. "Nii nii." Oliver sanoi. "Okei, mut mitä vittuu se Eetul kuuluu kenen kaa panen? Antais vaa olla." Sanoin ärtyneenä. Vitutti että Eetu tunki nenänsä minun asioihin. "Koska se välittää susta, eikä haluu et sul käy mitää." Vilma sanoi. "Just." Sanoin.
Ovikello soi ja Oliver meni avaamaan oven. Pian olohuoneeseen käveli Olivia, Emilia ja Eetu. Käänsin pääni sivulle ja join karhun loppuun. Joka ikinen meistä huomasi kireän ilmapiirin mikä huoneeseen laskeutui, mutta kukaan ei sanonut siitä mitään. Olivia tuli istumaan viereeni ja Eetu meni lattialle istumaan Vilman viereen.
Nousin ylös sohvalta ja menin keittiöön. "Oliver onks sul viinaa?" Kysyin, sillä halusin pään sekaisin. "Siel jossai pitäis olla." Oliver sanoi, joten aloin käymään kaappeja läpi. Pian löysin minttu viinapullon. Avasin sen ja join siitä ainakin puolet. "Jätä meil muilleki." Emilia sanoi. Aloin hymyilemään. "Joo joo." Sanoin ja kävelin olohuoneeseen. Istuin Olivian viereen ja annoin hänelle viinapullon, josta hän otti ison kulauksen ja irvisti sitten. "Hyi saakeli." Tyttö sanoi ja antoi pullon Eetulle. "Onks kellää pillerei?" Kysyin. Emilia antoi minulle yhden minikrippipussin ja minä otin sieltä kolme pilleriä. Huomasin Eetun katsovan minua huolestuneena, mutta en välittänyt.
————————
Sanoja: 546
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Lets be broken together
Подростковая литература"Aioks lopettaa?" Poika kysyi. Laskin katseeni pois hänestä. "En mä tiedä. Haittaisko sua kuin paljo jos en lopeta?" Kysyin. ⚠️VAROTUKSET⚠️ -boyxboy/girlxgirl -Päihteitä -Väkivaltaa -Rajuakielenkäyttöä -Mielenterveysongelmia/addictioita -kiusaamist...