"Teki?"

92 9 0
                                    

Time skip
"Niki sun kannatais hidastaa tota juomista, oot ihan kännis." Eetu sanoi minulle. "Anna mun olla." Sanoin hänelle. "Haluutko johonki vatsahuuhteluu?" Eetu kysyi. "Haluun nyt vaa päänsekasi." Sanoin hänelle. "Tekiks Adam sul jotai?" "Ei. Miks se olis?" "Varmistin vaa." "Aha." Sanoin ja lähdin vessaan.

Emilian nk.
Olivia tuli istumaan syliini. Laitoin käteni hänen alaselälle ja vedin hänet ylemmäs. "Oot iha vitun kaunis." Sanoin hänelle. Tyttö hymyili niin että hänen smiley näkyi. Olivia suuteli minua ja minä suutelin takaisin. Suudelma muuttui pian intohimoisensi ja Olivian kädet menivät paitani alle.

Laitoin käteni hänen hameen sisälle. "Ette ala painaa toisianne täs." Vilma sanoi. Olivia alkoi suutelemaan kaulaani. "Ei me. Mennää vessaa sitku Niki tulee sielt pois." Sanoin. "Pliis rauhottukaa vähä." Eetu sanoi nauraen. Hymähdin. "En mä sil mitää voi jos toine o puuttees." Sanoin. Eetu ja Vilma pyöräytti silmiänsä.

Olivia otti kätensä pois paitani alta ja kietoi ne kaulalleni. Hän nosti päänsä pois kaulaltani ja suuteli minua taas huulille. "Eks jaksa odottaa?" Kysyin suudelman seasta. Olivia pudisti päätänsä. Virnistin. Otin toisen käteni pois hänen takapuolelta ja siirsin sen eteen. Laitoin käteni hänen alushousujen sisälle ja työnsin kaksi sormea hänen sisälle. "Sä oot iha märkänä." Kuiskasin hänen korvaan. Tyttö leputti päätänsä olkapäälläni ja huohotti korvaani. "Kovempaa." Hän sanoi hiljaa. "Ette te oo tosissane?" Oliver kysyi vierestäni. Virnistin. "Sori, mut me alotettii jo, enkä oo lopettamas keske." Sanoin. "Mikä vittu sil Nikil kestää?" Vilma kysyi. "Meen kattoo." Eetu sanoi ja lähti.

Nikin nk.
Säpsähdin kun vessan oveen koputettiin. "Niki onks kaikki hyvi?" Kuulin Eetun kysyvän. Vittu, miks just Eetu. Ajattelin. "On." Vastasin. "Oonks varma? Oot ollu siel aika kaua." Hän sanoi. Huokaisin.

Mitä mä teen. Mietin. Katsoin alas ja minulla seisoi edelleen. Helvetti. Mietin. "Kaikki o hyvi. Tuun koht." Sanoin. "No koita olla nopee, meiä lesbo pariskunta alko painaa toisiaa tos sohval." Hän kertoi huvittuneena. Nousin ylös suihkun lattialta ja menin avaamaan Eetulle oven. Vedin hänet vessana ja laitoin oven takaisin lukkoon. "Mi-." Hän oli kysymässä, kunnes katsoi haaroihini ja virnisti. "Ahaa....tarviit apuu, vai?" Hän kysyi. Tuhahdin. "Hoitaisin sen ite, jos pystyisin. Mut se ei mee pois....ja oot ainut tääl joka voi panna myös jätkää." Sanoin. "Mut älä kuvittele et meiä juttu jatkuis." Lisäsin.

"Mitäs ajattelit ku stondis tuli?" Hän kysyi kiusoitellen. "Voitko pitää pääs kiinni ja panna mua tai jotain et pääsen täst eroo." Sanoin. Eetu meni polvilleen eteeni ja veti housuni kokonaan alas. "Koita olla hiljaa sit." Hän sanoi minulle. Hän otti miehuuteni käteensä, nuolaisi kärkeä pari kertaa ja otti sen sitten suuhunsa. Laitoin käteni suuni eteen, jotta muut eivät kuulisi minua. Pian tunsin kun Eetu työnsi kaksi sormea sisälleni. "Eetuh!" Huutokuiskasin.

Hetken päästä hän lopetti ja nousi ylös lattialta. "Mä en tullu viel." Sanoin. Eetu käänsi minut kovakouraisesti vessan ovea päin ja sitten hän työntyi sisälleni. "V-Vittu!" Huusin. Hän alkoi liikkumaan nopeasti. Laitoin käteni suuni eteen. "Et oo nii tiukka ku yleensä. Oliks panemas enneku tulit tänne?" Hän kysyi. En vastannut, sillä tiesin etten pystyisi vastaamaan tarpeeksi hiljaa. "Aika törkeet olla vastaamat." Hän sanoi ja otti minua sitten hiuksista kiinni vetäen minut kiinni rintakehäänsä. "Aioks vaa olla hiljaa?" Hän kysyi. Nyökkäsin. Eetu hymähti. Hän päästi irti hiuksistani ja siirsi kätensä kaulalleni, kuristaen minua vähän. Aloin hengittämään vielä raskaammin, sillä en saanut kunnolla happea. "Mä oon lähel." Eetu sanoi.

Tajusin että meillä ei ollut kondomia käytössä, joten laitoin toisen käteni Eetun lantiolle ja yritin työntää häntä pois. "Mitä? Eks sä haluu et laukeen sun sisälles?" Hän kysyi ja pudistin päätäni. Hän työntyi pois minusta ja otti kätensä pois kaulaltani, jonka takia minä lyyhistyin lattialle polvilleni. Hengitin raskaasti. Huomasin vasta lattialla ollessani, että olin lauennut, mutta en ollut kiinnittänyt siihen huomiota. "Mä en oo valmis viel." Eetu sanoi, joten otin häneltä suihin. Eikä siinä mennyt kauan, kun hän laukesi suuhuni. Sylkäisin siemennesteen vessanpönttöön ja vedin sen. Nousin ylös lattialta ja vedin housuni ylös, jonka jälkeen me lähdimme vessasta.

"Teki?" Vilma kysyi meiltä. "Sori." Eetu sanoi hymyillen. "No me ollaa jo valmiit." Emilia sanoi. "C'mon mä nukun siin." Sanoin pariskunnalle. "Ei me sotkettu. Tää o iha kuiva." Olivia sanoi. "Just." Sanoin.
—————
Sanoja: 670

Lets be broken togetherWhere stories live. Discover now