Nikin nk. Aamulla
Istuin polvillani vessan lattialla ja oksensin. "Tos särkylääke." Oliver sanoi yhtäkkiä vierestäni. Huitaisin kädelläni että hän menisi pois vessasta. "Ota tää särkylääke." Hän sanoi. "En ota." Sanoin oksennuksen jälkeen. "Voitko lähtee haluun käydä kusel rauhas." Sanoin ja poika lähti sulkien oven perässään.Laitoin oven lukkoon ja kaivoin sitten taskustani minikrippipussin. Otin sieltä kolme pilleriä ja nielaisin ne, jonka jälkeen laitoin sen takaisin taskuuni. Nousin ylös, vedin vessan ja lähdin olohuoneeseen. Huomasin lattialla puoliksi juodun suomi viina pullon, joten otin sen ja join sen tyhjäksi. "Heti aamust?" Kuulin Vilman kysyvän. "Mitä sitte?" Kysyin. "Ei mitää.." Hän sanoi. "Meetkö tänää himaa?" Vilma kysyi. Huokaisin. "Saisiks mä viel punkkaa yhe yön tääl?" Kysyin. "Sopii mulle, mut sitä pitää myös kysyy Oliverilt." Vilma sanoi. Nyökkäsin.
"Hei Niki.." Tyttö sanoi. Hymähdin merkiksi että kuulen hänet. "Tota....tai ei mitää, ei se oo nii tärkeetä." Hän sanoi hymyillen. Katsoin punatukkaista hämmentyneenä, mutta en sanonut mitään. "Mä meen käymää yhel tyypil, mut tuun varmaa yöks takas." Ilmoitin ja lähdin.
Vilman nk.
Huokaisin. "Kysyiks sä?" Oliver kysyi yhtäkkiä. "En....en osannu." Vastasin. "Hitto." Oliver sanoi. "Miks sä et kysy?" Kysyin poikaystävältäni. "Koska no....no en mä osaa kysyy heinovarasesti." Hän sanoi. "Aha. No laita Eetu kysyy tai Olivia tai Emilia." Sanoin. "No Eetu o huono vaihtoehto. Aina ku se kysyy Nikilt jotai henkilökohtast, mikä ei liity seksiin, ni se saa turpaansa." Oliver sanoi. Nyökkäsin merkiksi, että olin samaa mieltä. "No kyl meiä lesbot osaa kysyy." Sanoin. "Toivotaa nii." Oliver sanoi.Nikin nk. Time skip
"A-Adam!" Huusin. Kiedoin käteni miehen kaulalle ja vedin hänet suudelmaan. Adam tiukensi otettaan lantiostani ja alkoi liikkumaan nopeammin. "Ah....v-vittuh Adam." Sanoin suudelman seasta.Adam vetäytyi pois suudelmasta, irroitti toisen kätensä lantioltani ja laittoi sen kaulalleni, alkaen puristamaan hengitysteitäni, niin että en saanut kunnolla happea. Adamin virne hänen kasvoilla vain kasvoi, nähdessään tuoreat kädenjäljet kaulallani. "Ai sellasta. Tais tulla ikävä Eetuu, vai?" Hän kysyi. "E-Eih...tu-ullu." Sanoin käheästi. Adam naurahti ja tiukensi otettaan hiukan kaulani ympärillä. Taputin Adamia kaksi kertaa käteen, merkiksi että en saanut happea ja hänen pitäisi lopettaa, mutta hän ei lopettanut.
Näköni alkoi hiukan sumentua ja tunsin hapen loppuvan, samalla Adam päästi irti ja minä haukoin henkeä, ja yskin. "J-Jätkäh... mitä vittua?!" Kysyin hengästyneenä. "Mitä?" Hän kysyi. "sovitt-tiin et...lope-etat ku tap-putan sua kaks kertaa." Sanoin. Adam pyöräytteli silmiään. "Entä sitte? Mitä välii sil o?" Hän kysyi välinpitämättömästi. "Mitä helvettiä?" "Oot vaa huora, joten kohtelen sua niinku haluun." Hän sanoi. Tönäisin miehen kauemmas itsestäni, nousin ylös sängystä ja aloin pukemaan. "Haista paska." Sanoin. "Myönnä, panet mun kaa koska saat huumeit." Hän sanoi. Huokaisin.
En voinut kieltää asiaa, koska se oli totta. Sain häneltä huumeita, koska panin hänen kanssaan. Säädin hänen kanssaan myös siksi, koska haluan seksiä koko ajan ja hän on ainoa keneltä sitä saan. Saisin minä Eetultakin, mutta en halua panna hänen kanssaan, jos hänellä on tunteita minua kohtaan ja ajattelee että meistä voisi tulla jotain.
"Joten?" Adam kysyi. Käännyin miestä päin. "Tiiäkkö, mulla o omat rajat ja sun pitää kunnioittaa niitä. Tee mulle mitä teet, mut jos me ollaa sovittu joku merkki et mulle riittää, ni sä lopetat." Sanoin. Adam naurahti. "Ei ollu mun vika ettet pystyny puhuu." Hän sanoi. Puristin käteni nyrkkiin. "Sä kuristit mua, ei ihme etten pystyny puhuu." Sanoin. "Mut sä tykkäsit siit." Hän sanoi. Kävelin lähemmäs häntä ja löin nyrkillä naamaan, jonka seurauksena hän kaatui lattialle. "Kusipää." Sanoin ja lähdin.
Time skip
Istuin Oliverin sohvalla ja join kaljaa. Join kaljaa siihen asti, kunnes Oliver otti sen pois minulta. "Mitä hittoo?" Kysyin. "Nyt riitti. Onks kaikki hyvi?" Hän kysyi ja istui olohuoneen pöydän reunalle. Naurahdin. "Älä jaksa. Oon kunnos." Sanoin. "Ai oot vai? Tiiäkkö kuin pahas kunnos olit eile?" Hän kysyi. Olin vastaamassa, mutta suljin suuni. "Niinpä. Et ees muista." Hän sanoi. "Okei, en muista. Entä sitte? Ihan niinku en ois enne ollu yht pahas kunnos." Sanoin."Oot, mut nyt sult o lähteny kokonaa käsist. Käytät enemmä päihteit, mitä enne, joten mikä o?" Hän kysyi. "Niist tulee vaa hyvä olo ja saan niit ilmatteeks yhelt tyypilt." Kerroin. "Adamilt?" Vilma kysyi yhtäkkiä. Laskin katseeni syliini. "Ei helvetti. Panet Adamii? Eetun serkkuu?" Oliver kysyi. "So what?" Kysyin. "Tiiätkö sä mitä se jätkä tekee?" Oliver kysyi ja minä pudistin päätäni. "Se antaa huumeit sul nii paljo, ettet voi päästä eroon siit jätkäst, ku tarviit koko aja lisää. Et pääse siit jätkäst eroo, koska saat siltä mitä haluut...mut samal se saa mitä se haluu." Oliver kertoi. "Wow shocker, luuleks sä etten mä tienny jo? Luulin et sanot jotai pahempaa." Sanoin.
"Ja oot fine sen kaa?" Vilma kysyi. "Mmmm...joo." Sanoin. En ollut varma olinko ihan okei asian kanssa. Adamilla oli tapana olla kovakourainen, enemmän mistä minä tykkäisin. "Noi jäljelt ei varmaa tullu vaa sun ja Eetun puuhist eile?" Vilma kysyi ja osoitti kaulaani. Vedin hupparinkauluksen jälkien eteen. "Onks sil välii?" Kysyin. "Niki." Oliver sanoi. "Mä tykkäsin siitä.....käyttäydytte nii ettei Eetu ois ikin kuristanu mua." Sanoin ja kumpikaan heistä ei sanonut mitään. Huokaisin turhautuneena ja nousin ylös sohvalta. Kävelin eteiseen ja laitoin kengät jalkaan, jonka jälkeen lähdin. Aloin kävelemään kotiin päin.
——————
Sanoja: 843
YOU ARE READING
Lets be broken together
Teen Fiction"Aioks lopettaa?" Poika kysyi. Laskin katseeni pois hänestä. "En mä tiedä. Haittaisko sua kuin paljo jos en lopeta?" Kysyin. ⚠️VAROTUKSET⚠️ -boyxboy/girlxgirl -Päihteitä -Väkivaltaa -Rajuakielenkäyttöä -Mielenterveysongelmia/addictioita -kiusaamist...