NO WAY NOVÁ KAPITOLA?! PO- HODNĚ MĚSÍCÍCH, ENJOY!
_Phil ráno udělal dětem k snídani vajíčka. Po snídani ještě pomohl dětem dobalit poslední věci, aby mohli vyrazit za Quackitym a Tillín.
O pár minut později už s Chayannem a Tall, kteří seděli na zadních sedadlech jel za Quackitym, v rádiu hrála Philzova oblíbená Taylor Swift a on si prozpěvoval spolu s písničkou. Když přijel před Quackityho dům, viděl Tillín jak koukají z okna a usmál se. Když si Tallulah Tillín všimla, začala jim mávat a Tillín začali mávat nazpět. ,,Tatiiii strejda Phil přijel!" vypískli Tillín. Quackity se usmál. ,,Máte všechno sbalené?" zeptal se Quackity a Tillín přikývli. ,,Takže můžeme jít?" zeptal se Quackity. ,,Anooo!" vypískli Tillín a běželi si obout boty a vzít si bundu.
Tillín a Quackity přišli k Philovu autu, venku sněžilo ale i přesto svítilo slunce. Phil vystoupil aby Quackitymu pomohl dát věci do kufru mezitím co si Tillín šli sednout k Tallulah a Chayannovi. Quackity dal do kufru své i Tillín věci a šel se posadit na sedadlo spolujezdce, Phil zavřel kufr a šel si sednout vedle Quackityho, na místo řidiče.
Philza auto opět nastartoval a v rádiu opět pustil Taylor Swift. Quackity se rozesmál nad Philovým marným hudebním vkusem. ,,Co?!'' vypískl Phil když si všiml že se Quackity směje. ,,Taylor Swift? To jako vážně? Phile z tebe se stává typická mamina.'' řekl Quackity a umíral u toho smíchy. ,,No tak to není pravda!'' vykřikl Phil ve svou obranu. ,,Nejsem žádná mamina jako!'' ,,Příště začneš vařit v takový tý zástěře se srdíčkem a seženeš si sbírku vařeček nebo co?'' řekl Quackity v záchvatu smíchu z představy Phila v zástěře. Philza nad tím jen mávl rukou a Quackity svůj smích po chvíli uklidnil a radši se kochal sluncem které se odráželo o sníh. A po nějaké době strávené v autě už Quackity viděl Foolishův dům.
Quackity s Philzou Foolishovi předali děti a jeli směrem na letiště. Quackitymu se včera naštěstí povedlo sehnat letenky, takže teď s Philem seděli v autě a s Taylor Swift, která Philzovi hrála v rádiu.
Quackity mezitím přemýšlel o tom jaké to bude Willa opět vidět. Byl to skoro rok co ho neviděl a on netušil jestli se s ním Wilbur vůbec bude chtít sejít. Přeci jen Will sliboval tolikrát že přijede, hlavně na Quackityho narozeniny. A samozřejmě, nepřijel. Quackityho tato vzpomínka bodla u srdce, když se ráno na své narozeniny vzbudil a volal Willovi, Wilbur byl však nedostupný a až večer, po tom co nechal Quackityho celý den čekat, mu zavolal že se omlouvá, ale nedokáže přijet. Říkal že se pokusí přijet co nejdříve, ale všechno to byli lži, nepřijel.
Tolikrát sliboval že přijede..
Ale nepřijel...
Quackitymu se v koutku oka začala tvořit slza, kterou okamžitě setřel. Snažil se myšlenky na Willa zahnat pryč, kdyby o něm a jeho lžích ještě chvíli přemýšlel tak se tu rozbrečí a to nechtěl. (469 SLOV :O).
Philza s Quackitym dojeli na letiště. Cesta letadlem utekla rychle a než se nadáli, oba muži stáli na letišti v Brightonu.,,Tak, co teď?" zeptal se Quackity. ,,To- je dobrá otázka." odpověděl Philza a Quackity se rozesmál. ,,To ho chceš jako vyvolávat?" zeptal se. ,,TO JE SKVĚLÝ NÁPAD" vypískl Philza a také se rozesmál. ,,Ooooooo svatý Wilbureeee zjev se naaaam" začal Quackity vyvolávat a smál se u toho jak magor. ,,Oooooo svatý květákuuu zjev se naaaam" Pokračoval Philza a také se smál. ,,Ooooo svatý květákuuuu který vypadá jako mrakodraaap zjev se naaaam." Vypískl Quackity. ,,Oooo svatý dvoumetrový květáku zjev se naaaam." vypískl Philza. Quackity chytl Philzu za ruce a začal se točit a u toho stále opakoval ,,ooo svatý dvoumetrový květáku zjev se naaaam". Nakonec to dopadlo tak že se Quackitymu zamotali nohy a skončil rozpláclý na chodníku. ,,Jsi vpohodě?" zeptal se Philza. ,,Asi jo" řekl Quackity a postavil se, oprášil si kalhoty a podíval se na Philzu. ,, Vyvolávání nevyšlo, potřebujeme lepší plán.
,,No tak můžeme zjistit kde měl včera koncert." řekl Philza a Quackity vytáhl mobil a začal hledat, kde přesně byl včerejší koncert. ,,Mělo by to být kousek odtud, tam třeba zjistíme, kde by ten květák mohl být ubytovaný." Řekl Quackity a Philza přikývl.
A tak se oba rozešli směrem k budově, kde měl Lovejoy včera koncert.
Po chvíli došli před velkou budovu a Quackity se musel usmát. Sice ho mrzelo že Will odjel ale i přesto na něj byl pyšný. Podíval se na Philzu, který se usmál nazpět. ,,Jdeme?" zeptal se a Quackity přikývl.
Quackity s Philzou šli budovou dokud nedošli k pultíku, který vypadal jako recepce. Za pultem seděla žena s blond vlasy. Změřila si je pohledem a nakonec se na Philzu usmála. ,,Co potřebujete?" zeptala se mile a zamračila se, když odpověděl Quackity a ne Phil. ,,Včera zde měl koncert jistý William Gold také známý jako Wilbur Soot a my bychom se chtěli zeptat jestli nevíte kde by mohl být ubytovaný." Paní se na něj podívala. ,,Vím kde je ubytovaný, ale pan Gold si přeje aby tato informace zůstala soukromá." Quackity se nadechl aby promluvil ale Philza byl rychlejší. ,,William je můj syn" řekl. Žena se na Philzu opět usmála. ,,Takže tu krásu máte v rodině?" zeptala se mile a Quackity vyprskl smíchy. Philza byl zmatený a tak jen zíral na ženu. Žena se usmívala. ,,Will je ubytovaný v hotelu pár ulic odsud, adresu vám napíšu." řekla, vytáhla kousek papírku a napsala na něj adresu hotelu. Tento papírek podala Philzovi i s druhým papírkem, na druhém papírku se nacházelo telefoní číslo, které nejspíš patřilo ženě. Philza se na ni zmateně podíval a ona na něj mrkla. Mezitím Quackity stále umíral smíchy, snažil se ale smát se potichu, aby ho Philza ani žena nezpozorovali. Philza si oba papírky strčil do kapsy a usmál se. ,,To je všechno co potřebujeme." řekl, poté ženě poděkoval a rozloučil se s ní. ,,Naschle" řekl Quackity mezi smíchem a rozešel se s Philzou ven z budovy.
Philza se otočil na Quackityho, který stále umíral smíchy. ,,Phile- uvědomuješ si- že tě ta žena- chtěla sbalit?" dostal ze sebe Quackity mezi záchvaty smíchu. ,,Jo uvědomuju si to." řekl Philza a nervózně se zasmál. ,,Phile musíš ji pozvat na rande!!" vypískl Quackity a smál se. ,,Ne díky." řekl. ,,Proč neeeee, Phileeeeee to musiiiiiš." ,,Ne to nemusím!" vypískl Philza. ,,Taak mi radši dej tu adresu toho hotelu." řekl Quackity a Philza mu podal papírek. Quackity adresu napsal do google map. ,,Too není tak daleko" řekl Quackity a Philza se usmál. ,,Taak jdemee!" vypískl Quackity a oba dva se rozešli najít Willa.
Po nějaké době došli před hotel a Quackitymu spadla brada skoro až na zem. ,,Kde na to ten květák bere peníze proboha" řekl a Philza se rozesmál. ,,Quackity pokud jsi zapoměl tak právě je na turné po Anglii" řekl Phil. ,,Ale je to hustý" řekl Quackity a usmál se.
Philza s Quackitym se rozešli dovnitř do hotelu, opět přišli k recepci kde tentokrát recepční byl muž a Quackity se modlil k tomu aby i tento muž nabaloval Philzu.
,,Dobrý den" pozravil recepční a Quackity s Philem pozdravili na zpět.
,,Máte rezervované pokoje?" zeptal se. ,,Ne- hledáme Williama Golda, řekli nám že by měl být ubytovaný zde." ,,Pan Gold si nepřeje aby ho někdo rušil." Řekl recepční. ,,Já jsem jeho otec a tohle" řekl a ukázal na Quackityho. ,,Je jeho přítel takže nás prosím pusťte za ním." řekl Philza a recepční nadzvedl obočí. Pustím vás za ním, ale neručím za to že s vámi bude chtít mluvit." řekl recepční. Quackity se usmál. ,,Děkujeme" řekl. ,,Je to pokoj číslo 128, druhé patro" řekl recepční. Philza mu znovu poděkoval a poté se oba vydali po schodech do druhého patra.,,123, 124, 125, 126, 127" počítal Quackity pokoje. ,,A 128" řekl a povzdychl si. Byl nervózní, co když je Will nepustí dovnitř? Co když na ně zapoměl? Běhalo Quackitymu hlavou. Philza se na Quackityho povzbudivě usmál.
Quackity zaťukal na dveře.
_
DALŠÍ KAPITOLA VE KTERÉ SE NIC NEDĚJE? WOOOW. NE ACCTUALY TAM BUDE DRAMA TOLIK ŽE VÁM TO VYNAHRADÍ I ZA TYHLE DVĚ KAPITOLY. TRVALO MI TO NECELÝ 4 MĚSÍCE A SLIBUJU ŽE PŘÍŠTÍ KAPITOLA VYJDE RYCHLEJI (DOUFÁM)
Like and comment :3
ČTEŠ
QUACKBUR - I never care how far you are (CZ)
FanfictionWilbur odjel mít koncerty po Anglii, uběhl rok a on se stále nevrátil. Co se stane, když pro něj Quackity s Philem pojedou?