Nedeľa ráno:
Denis:
Je skoro ráno a ja nemôžem spať. Klára ešte stále spí ale určite ju nebudem budiť. Čo mám robiť? Je len 5:00 ráno. Práve pečú v reštaurácii na rohu ktorá je zároveň aj pekáreň chlieb. Vedúci tam ešte určite nebude. Ale aj tak sa tam idem pozrieť! Dúfam že nezobudím moju mladšiu sestričku.Keď som sa obliekol a išiel som do kuchyne odrazu som počul spoza môjho chrbta Kláru.
B- Ahoj Klári. A dobré ráno!
K- Dobré.. Zívla si a pokračovala. Dobré ráno Denis
B- Zobudil som ťa?
K- Tak trochu. Ale nevadí.
B- Prepáč. Môžeš ísť naspäť spať keď chceš. Ja idem do tej reštaurácie na rohu.
K- Oki. A inak.
B- No?
K- Tá reštaurácia sa volá Na rohu ulice preto lebo je na rohu ulice však? Povedala so smiechom.
Aj ja som sa zasmial. Na to že som ju zobudil má dosť dobrú náladu! To som veľmi rád!
B- Áno, asi áno. Máš dosť dobrú náladu ako vidím!
K- Áno. Mám dosť dobrú a bláznivú náladu.
B- Nechceš ísť so mnou do tej reštaurácie?
K- Nie prepáč. Síce mám dobrú náladu ale stále som unavená. Dám si sprchu a keď tak tak prídem za tebou.
B- Oki tak zatiaľ ahooj
K- Ahooj a dávaj si na seba pozor!Denis:
Už som skoro tam ale zrazu mi začal zvoniť mobil. To asi bude Klára. Ale čo potrebuje?Klára v tú istú chvíľu:
Zvoní mi mobil to bude asi Denis. Možno niečo potrebuje.Denis:
( Pozrel som sa na mobil a nahlas zabedákal) Pane bože!! To nie je Klára!!! To je oznámenie o tom že sa tu pohybuje vrah!!!Klára v ten istý čas:
Pozrela som sa na mobil a keď som uvidela že to nie je Denis ale, že to je oznámenie o tom že sa tu pohybuje vrah, naskočili mi zimomriavky a začala som panikáriť a báť sa o Denisa ktorý je vonku a navyše je ešte tma a skoro ráno! Musím mu zavolať!!Vyzváňanie....
K- Denis!!! Videl si to oznámenie?! Pohybuje sa tu vrah!! Povedala som roztraseným hlasom v ktorom bola počuť moja veľká panika a môj strach o brata.
B- Ja viem! Nie je to tu bezpečné! Za žiadnych okolností nesmieš vychádzať z domu! Ja idem tiež domov nie je to tu za tmy bezpečné.
K- Denis buď veľmi opatrný nevieme kde sa ten vrah nachádza teraz. Naposledy ho videli vo vedľajšom meste. Prosím buď opatrný keď sa budeš vraciat domov. Si o Tri ulice ďalej však?
B- Áno, pred sebou mám tú reštauráciu.
K- Dobre, ponáhľaj sa! Mám ťa rada!
B- Aj ja teba sestrička!
BINABASA MO ANG
Démon Vs Vrah
HorrorDievča menom Klára býva vo veľkom kaštieli. Má brata ktorý chce z toho urobiť Hotel ale ona, ani on netušili čo sa stane potom. Dôjde k výmene. Dokáže sa Klára po zistení že žila s vrahom v jednom Kaštieli vyrovnať? Zabije vrah Kláru alebo zvíťazí...