32- Yaşlılar nerede?

29 4 0
                                    

    

     - Sevgili ninjalarım göreviniz izlerimizi silmek. İş başına, takip başlıyor. Gerisi sizde. Biz kaçtık. Yarın görüşürüz.

                    ~~~~~~

         - Oww yarın mı? Cheng üç gün yokuz. Dağa tırmanışa gittiler gibilerinden haber çıkarılmasını sağlayın.

     - Waaaw. Flaş flaş flaş Sayın Wang Yibo ve Xiao Zhan aşk tazeliyor. Yeni vlog resimleri bekleyin.

     - Xue sen magazinci olmalıymışsın. Tamam bu kadar şamata yeter. Biz bir kaç gün daha burdayız. Siz de keyfini çıkarın. Ahh Cheng hazır ol Qing gelmiş. Hasretine dayanamamış belli. Görüşürüz çocuklar.

     Kameraların olmadığı bölgede değişim yapılmıştı. Xing ve Xue Wangji ve Wuxian şekline, Wangji ve Wuxian da onların görünüme girerek oradan çıktılar. İki arabaya binip uzaklaşırken gazeticilerle köşe kapmaca başlamıştı. Araçta yine kendileri olan çift izlerini kaybettirdiler. Xue zamanı durdurdu. Cheng tüm İnternet ağını kapattı. Şimdi dediği anda hepsi kayboldu. Ayrı ayrı dünyadaki evlerine ulaşmışlardı ışınlanarak.

     Qing kapıda eşini bekliyordu. Cheng gülümseyerek ona koştu ve sımsıkı sarıldı. Bir aydır ayrıydılar.

     Xingchen ve Xue evlerine ulaşmış gecenin kollarına gülerek ilerliyordu.

     Wangji ve Wuxian yine hararetli bir tartışma başlamıştı. Çökmekte olan dünyanın son güzelliğinde aşk tazeliyorlardı.

                    ~~~~~~

     🔞Smutcuk uyarısı 🔞

     - Seni bugün kimse elimden alamaz biliyorsun değil mi? Şu yakışıklılığını gösterdikçe kuduruyorum..

     - Ama Wangji o Zhan ben değilim ki!!

     - Bana laf oyunları yapma. Ben şimdi Yibo'yum. Her istediğimi yapayım mı? Boy boy resimlerim çıksın. Kadını erkeği ağzının suyunu akıtsın. Benli fantazi....

     Wuxian yerinden aniden kalkarak onu duvara yapıştırdı. Dudaklarıyla susturdu. Vahşi ve ısrarcıydı. Wangji kışkırtmak için kendini çekmeye çalışıyor, onu itiyordu. Dudakları asla ona cevap vermiyordu. Wuxian giderek öfkelenmeye başladı. Vücudu alev alev yanıyordu. Wangji'nin karşı koyması onu fazlasıyla azdırıyordu. Gömleğinin düğmeleri ile uğraşmadı. Parçalayıp atmıştı yere. Elleri Wangji'nin bedeninde dolaşırken soğuyan bedeni ateşiyle eritiyordu. Wuxian yine ani bir hareketle onun pantolonunu yırtarak çıkardı. Wangji'nin gözleri parlıyordu. Wuxian alevlendikçe zevk alıyordu. Bu onların aşk oyunuydu ve her seferinde oyuna kaptırıyorlardı kendilerini. Wuxian durakladı. Yüzünü biraz çekip Wangji'nin gözlerine baktı.

     - Demek burada Yibo'sun öyle mi? Ben de Zhan. Şimdi sen de benim olacaksın Yibo. Varlığımı vücudunun, ruhunun her yerinde hissedeceksin. Asıl sen benden kaçamayacaksın şimdi. Kıskançlığımın nasıl olduğunu bir kere daha anlayacaksın.

     Wuxian konuşurken elleri boş durmuyordu. Wangji inlediğinde gözleri zevkle kısıldı.

     - Evet bebeğim. Hep böyle inle bana. Ne kadar zevk aldığını göster.

     Wangji konuşmak istemiyordu. Wuxian kulağına fısıldadıkça zevkten uçuyordu. Wuxian bir anlığına yine durduğunda onun hala giyinik olduğunu fark etti. Onu sinirlendirdi bu durum. Ellerini kurtarıp Wuxian'ın sadece elbiselerini dondurdu. Küçük bir dokunuşla hepsi tuzla buz oldu. Şimdi iyiydi işte. Tenleri birbirine dokunuyordu. Wuxian onu epey eritmişti. Bacaklarının üstünde duramayacak kadar uçmuştu Wangji.

New World & New Life ~ Yizhan ~ Wangxian ~ Yeni Dünya & Yeni HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin