𝙸𝚝 𝚊𝚕𝚕 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍 𝚜𝚘 𝚚𝚞𝚒𝚌𝚔. 𝙻𝚕𝚎𝚗𝚊𝚑 𝚠𝚊𝚜 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚜𝚒𝚗𝚐𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚕𝚕 𝚘𝚏 𝚊 𝚜𝚞𝚍𝚍𝚎𝚗, 𝚑𝚎𝚛 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚜𝚝𝚘𝚙𝚙𝚎𝚍 𝚠𝚘𝚛𝚔𝚒𝚗𝚐. 𝚂𝚑𝚎 𝚑𝚒𝚝 𝚑𝚎𝚛 𝚌𝚑𝚎𝚜𝚝 𝚝𝚘 𝚌𝚕𝚎𝚊𝚛 𝚞𝚙 𝚑𝚎𝚛 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎, 𝚋𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚠𝚘𝚛𝚔. 𝚂𝚘 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚋𝚊𝚌𝚔𝚜𝚝𝚊𝚐𝚎 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚎 𝚒𝚏 𝚑𝚎𝚛 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎 𝚋𝚊𝚗𝚔 𝚠𝚊𝚜 𝚠𝚘𝚛𝚔𝚒𝚗𝚐. 𝙰𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚊 𝚏𝚎𝚠 𝚝𝚛𝚒𝚎𝚜, 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚌𝚕𝚎𝚊𝚛 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚗𝚘 𝚞𝚜𝚎. 𝚃𝚑𝚎 𝚏𝚊𝚗𝚜 𝚋𝚘𝚘𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚢𝚎𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚏𝚘𝚛 𝚊 𝚛𝚎𝚏𝚞𝚗𝚍, 𝚘𝚏 𝚌𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎, 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚐𝚘𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚖𝚘𝚗𝚎𝚢 𝚋𝚊𝚌𝚔, 𝚋𝚞𝚝 𝙻𝚕𝚎𝚗𝚊𝚑 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚝𝚞𝚌𝚔 𝚋𝚊𝚌𝚔𝚜𝚝𝚊𝚐𝚎. 𝚂𝚑𝚎 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚕𝚘𝚘𝚛, 𝚑𝚎𝚛 𝚎𝚡𝚙𝚛𝚎𝚜𝚜𝚒𝚘𝚗 𝚠𝚊𝚜 𝚓𝚞𝚜𝚝... 𝚍𝚞𝚖𝚋𝚏𝚘𝚞𝚗𝚍𝚎𝚍. 𝙷𝚘𝚠 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍? 𝙴𝚟𝚎𝚛𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚑 𝚠𝚊𝚜 𝚏𝚒𝚗𝚎 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎.
𝙾𝚗𝚌𝚎 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚕𝚎𝚏𝚝, 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚑𝚊𝚗𝚐𝚒𝚗𝚐 𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚝𝚘 𝚐𝚘 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚛 𝚘𝚛𝚒𝚐𝚒𝚗𝚊𝚕 𝚌𝚕𝚘𝚝𝚑𝚎𝚜. 𝚆𝚑𝚎𝚗 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚍𝚘𝚗𝚎, 𝚜𝚑𝚎 𝚙𝚞𝚝 𝚑𝚎𝚛 𝚋𝚊𝚐 𝚘𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚘𝚏𝚏 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚎𝚕𝚜𝚎. 𝚂𝚑𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜 𝚑𝚘𝚞𝚜𝚎, 𝚑𝚘𝚙𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚢'𝚕𝚕 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛𝚜𝚝𝚊𝚗𝚍. 𝚂𝚑𝚎 𝚔𝚗𝚘𝚌𝚔𝚎𝚍 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚘𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝙼𝙴𝙸𝙺𝙾 𝚠𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚒𝚛𝚜𝚝 𝚝𝚘 𝚊𝚗𝚜𝚠𝚎𝚛. "𝙻𝚕𝚎𝚗𝚊𝚑!" 𝙼𝙴𝙸𝙺𝙾 𝚌𝚑𝚎𝚎𝚛𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚑𝚎𝚛 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚜𝚎𝚎𝚒𝚗𝚐 𝙻𝚕𝚎𝚗𝚊𝚑'𝚜 𝚜𝚊𝚍𝚍𝚗𝚎𝚍 𝚎𝚡𝚙𝚛𝚎𝚜𝚜𝚒𝚘𝚗. "𝚆𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝚠𝚛𝚘𝚗𝚐?" 𝚂𝚑𝚎 𝚝𝚒𝚕𝚝𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚑𝚎𝚊𝚍. 𝙻𝚕𝚎𝚗𝚊𝚑 𝚑𝚞𝚐𝚐𝚎𝚍 𝙼𝙴𝙸𝙺𝙾. "𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍?" 𝙰 𝚖𝚊𝚝𝚞𝚛𝚎, 𝚢𝚎𝚝, 𝚜𝚠𝚎𝚎𝚝 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎 𝚜𝚙𝚘𝚔𝚎. 𝙸𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝙻𝚞𝚔𝚊. 𝙻𝚕𝚎𝚗𝚊𝚑 𝚝𝚎𝚊𝚛𝚎𝚍 𝚞𝚙. 𝙼𝙴𝙸𝙺𝙾 𝚕𝚎𝚝 𝚑𝚎𝚛 𝚒𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚌𝚑. 𝙻𝚞𝚔𝚊 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚐𝚘 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚝𝚎𝚊 𝚏𝚘𝚛 𝚑𝚎𝚛. "𝙷𝚎𝚛𝚎..." 𝙼𝙴𝙸𝙺𝙾 𝚐𝚊𝚟𝚎 𝙻𝚕𝚎𝚗𝚊𝚑 𝚊 𝚖𝚊𝚌𝚊𝚛𝚘𝚗𝚒 𝚋𝚞𝚗𝚗𝚢 𝚙𝚕𝚞𝚜𝚑𝚒𝚎. 𝙻𝚕𝚎𝚗𝚑𝚊 𝚑𝚞𝚐𝚐𝚎𝚍 𝚒𝚝 𝚝𝚒𝚐𝚑𝚕𝚢. "𝙳𝚒𝚍 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚙𝚛𝚎𝚏𝚘𝚛𝚖𝚊𝚗𝚌𝚎 𝚐𝚘 𝚘𝚔𝚊𝚢?" 𝙻𝚕𝚎𝚗𝚊𝚑 𝚜𝚑𝚘𝚘𝚔 𝚑𝚎𝚛 𝚑𝚎𝚊𝚍. "𝙳𝚘 𝚢𝚘𝚞... 𝚆𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚠𝚊𝚝𝚌𝚑 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐?" 𝙼𝙴𝙸𝙺𝙾 𝚜𝚞𝚐𝚐𝚎𝚜𝚝𝚎𝚍 𝚊𝚜 𝙻𝚞𝚔𝚊 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝙻𝚒𝚕𝚊𝚌 𝚝𝚎𝚊. 𝙻𝚞𝚔𝚊 𝚙𝚕𝚊𝚌𝚎𝚍 𝚒𝚝 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚊𝚋𝚕𝚎 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚊𝚜𝚝𝚎𝚛 𝚊𝚜 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚝 𝚍𝚘𝚠𝚗.
𝙻𝚕𝚎𝚗𝚊𝚑 𝚗𝚘𝚍𝚍𝚎𝚍 𝚊𝚜 𝚜𝚑𝚎 𝚝𝚘𝚘𝚔 𝚊 𝚜𝚒𝚙 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚎𝚊 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚙𝚕𝚊𝚌𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚝 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚊𝚜𝚝𝚎𝚛. 𝙻𝚕𝚎𝚗𝚊𝚑 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚖𝚘𝚟𝚎𝚖𝚎𝚗𝚝𝚜 𝚗𝚎𝚊𝚛 𝚑𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚊𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚊𝚗𝚇 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚒𝚗𝚐𝚎𝚛𝚜. "𝙳𝚒𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚕𝚘𝚘𝚜𝚎 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎?" 𝙻𝚞𝚔𝚊 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍. "𝚈𝚘𝚞 𝚕𝚘𝚜𝚝 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎?" 𝙼𝙴𝙸𝙺𝙾 𝚐𝚊𝚜𝚙𝚎𝚍 𝚊𝚜 𝚋𝚘𝚝𝚑 𝙻𝚞𝚔𝚊 𝚊𝚗𝚍 𝙼𝙴𝙸𝙺𝙾 𝚜𝚙𝚘𝚔𝚎 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚖𝚎 𝚝𝚒𝚖𝚎. 𝙻𝚕𝚎𝚗𝚊𝚑 𝚗𝚘𝚍𝚍𝚎𝚍. "𝙾𝚑 𝚍𝚎𝚊𝚛..." 𝙻𝚞𝚔𝚊 𝚜𝚒𝚐𝚑𝚎𝚍.
𝙸𝙽𝙵𝙾𝚁𝙼𝙰𝚃𝙸𝙾𝙽:
- 𝙻𝚘𝚘𝚔𝚜: 𝙻𝚕𝚎𝚗𝚊𝚑 𝚒𝚜 𝚊 𝚝𝚊𝚕𝚕 𝚐𝚒𝚛𝚕 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚜𝚑𝚘𝚛𝚝 "𝚋𝚘𝚢-𝚒𝚜𝚑" 𝚑𝚊𝚒𝚛, 𝚜𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚜 𝚊 𝚙𝚊𝚜𝚝𝚎𝚕 𝚐𝚘𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚎𝚖𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊 𝚋𝚒𝚝 𝚘𝚏 𝚜𝚌𝚎𝚗𝚎 𝚌𝚕𝚘𝚑𝚎𝚜. 𝙷𝚎𝚛 𝚑𝚊𝚒𝚛 𝚌𝚘𝚕𝚘𝚛 𝚒𝚜 𝚋𝚕𝚊𝚌𝚔 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚙𝚊𝚜𝚝𝚎𝚕 𝚛𝚎𝚍 𝚛𝚊𝚌𝚘𝚘𝚗 𝚝𝚊𝚒𝚕. 𝙷𝚎𝚛 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚐𝚛𝚊𝚢-𝚒𝚜𝚑 𝚠𝚑𝚒𝚝𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚔𝚒𝚗 𝚒𝚜 𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚝𝚊𝚗.
- 𝙾𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚝𝚞𝚏𝚏: 𝚂𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚎𝚜𝚗'𝚝 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚖𝚞𝚌𝚑 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚜𝚑𝚎'𝚜 𝚊 𝚜𝚑𝚢 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗. 𝙷𝚎𝚛 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜 𝚊𝚛𝚎 𝙼𝚒𝚔𝚞, 𝙻𝚞𝚔𝚊, 𝚁𝚒𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝙻𝚎𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝙺𝙰𝙸𝚃𝙾, 𝚋𝚞𝚝 𝚑𝚎𝚛 𝚋𝚎𝚜𝚝 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍 𝚒𝚜 𝙼𝙴𝙸𝙺𝙾. 𝚂𝚑𝚎 𝚞𝚜𝚞𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚌𝚘𝚖𝚎𝚜 𝚞𝚙 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚜𝚘𝚗𝚐𝚜 𝚋𝚢 𝚑𝚎𝚛𝚜𝚎𝚕𝚏.
~𝟺𝟽𝟺 𝑾𝒐𝒓𝒅𝒔~
𝑨/𝑵
𝘛𝘩𝘪𝘴 𝘴𝘵𝘰𝘳𝘺 𝘮𝘢𝘺 𝘣𝘦 𝘱𝘶𝘵 𝘰𝘯 𝘩𝘢𝘪𝘵𝘶𝘴/𝘩𝘰𝘭𝘥 𝘥𝘶𝘦 𝘵𝘰 𝘮𝘺 𝘮𝘰𝘵𝘪𝘷𝘢𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘯𝘰𝘵 𝘣𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘨𝘳𝘦𝘢𝘵, 𝘢𝘭𝘴𝘰 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦𝘴 𝘢 𝘭𝘰𝘵 𝘰𝘧 𝘱𝘳𝘦𝘴𝘴𝘶𝘳𝘦 𝘧𝘰𝘳 𝘮𝘦 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘐 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘵𝘰 𝘮𝘢𝘬𝘦 𝘢 𝘴𝘵𝘰𝘳𝘺 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘭𝘭 𝘭𝘪𝘬𝘦, 𝘴𝘰 𝘱𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦 𝘭𝘦𝘢𝘷𝘦 𝘴𝘶𝘨𝘨𝘦𝘴𝘵𝘪𝘰𝘯𝘴 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘮𝘮𝘦𝘯𝘵𝘴! 𝘈𝘭𝘴𝘰 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘬𝘦𝘺𝘣𝘰𝘢𝘳𝘥 𝘪𝘴 𝘭𝘪𝘵𝘦𝘳𝘢𝘭 𝘏𝘌𝘓𝘓, 𝘪𝘵 𝘥𝘰𝘦𝘴𝘯'𝘵 𝘤𝘰𝘳𝘳𝘦𝘤𝘵 𝘮𝘺 𝘴𝘱𝘦𝘭𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘯𝘥 𝘪𝘵'𝘴 𝘴𝘰 𝘤𝘭𝘶𝘮𝘱𝘦𝘥 𝘶𝘱, 𝘴𝘰 𝘐 𝘮𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘯𝘰𝘵 𝘶𝘴𝘦 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯, 𝘴𝘰 𝘐'𝘮 𝘴𝘰𝘳𝘳𝘺!𝘗𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦 𝘦𝘢𝘵, 𝘴𝘭𝘦𝘦𝘱, 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘢 𝘨𝘰𝘰𝘥 𝘥𝘢𝘺!
YOU ARE READING
~{A Silent Voice}~ (Current Haitus)
RandomA vocaloid who loses her voice mid preformance... - No, this story will not contain any smut, lemon, lime, or any of the sort, as I and (most) of the characters that are used in this story are underage. I would also like to mention how this is my se...