21 | Acılar

15 2 0
                                    

Birileri anlatsın bana - Yedinci Ev
Ölümle yaşam arasında - Mavi Gri
Keskin - Cem Adrian

Dinlemenizi tavsiye ederim.

İyi Okumalar:)

Güne kiminle başlarsan ona ait olmalısın bence.

Gözlerimi açtığımda aşırı tatlı bir görüntüyle karşılaştım. Mahir yanımda, benim göğsüme başını koyup uyuyordu. O kadar çok tatlıydı ki!

Dün beni bir saniye bile yalnız bırakmamıştı.

Onunla birlikte ağladım. Acımı, Ruhumu paylaşmıştım. Dün bizim Ruhumuz birbirleriyle birleşti. Artık birdik.

Onu seyretmeye başladım. Ta ki Mahirden bir ses duyana kadar.

"Manzaran güzel mi?"

Gözlerim kocaman olurken ona baktım. O da tek gözünü açıp kafasını yukarıya çıkardı. Göz göze burun buruna gelmiştik öyle yapınca.

"Sen uyumuyor muydun? Pislik!"

"Pislik yerine başka güzel şeyler de diyebilirsin sanki.."

Diyip eliyle çenemi tutup beni kendisine daha çok çekti.

"Mesela Serserim.. yada.."

Dudaklarıma baktı.

"Mahirim?"

Utanmıştım ama onun eline malzeme vermeyecektim. Utandığımı belli etmeyeceğim.

"Manzaram sen olduktan sonra tabiki de güzel Mahirim."

Diyip burnumu burnuna sürtüm. Böyle yapınca bu sefer o öyle kalakaldı ve çenemdeki elini hafifçe sıktı.

"Bana bak Kızım, seni bir öperim.."

Diyip tekrar gözleri dudağıma kaydı.

"Eee?"

Bende onun dolgun dudaklarına bakınca tadını merak etmiştim. Sonra aklıma dün gelince doğru bir zaman olmadığını anlayıp hemen geri çekildim.

Mahir beni yargılamadı. Aksine anlayışla bana tebessüm etti. Acımı görüyordu ve beni anlıyordu.

"Sanırım şu an öpmen için doğru bir zaman değil."

"Sorun yok Prensesim. Sen ne zaman emredersen o zaman."

Diyip komutana baş selamı yapanlar gibi yaptı bana. Ona gülerken beraber yataktan kalktık.
Zaten beni bu acıma rağmen gülümseten tek kişiydi o.

"Bugün Okula gidemezsen-"

"Sorun yok. Dünki Masaldaki gibi ben bir Prensesim ve sen yanımda olduktan sonra kazanamayacağım Savaş yok benim!"

Dedim gülümseyerek. Gerçekten öyle düşünüyor muydum bilmiyorum ama buna yürekten inanmak istiyordum.

"Nehir bak iyi değilsen-"

Hemen Mahire döndüm.

"Mahir iyim. Gerçekten."

Şu an acımı düşünmek istemiyordum.

"Bana acılarını saklama Nehir."

Derin bir Nefes alıp Dolabıma döndüm.

"Acılarımı saklamıyorum sadece iyileşmek istiyorum ve iyileşmek için hayatımda kaldığım yerden devam etmem lazım.. sence ne giysem?"

Mahir de derin bir nefes alıp bana arkadan sarılıp kokumu içine çekti.

"Sana ne giysen yakışıyor."

Aşkın Nehiri | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin