Az előző rész tartalmából:
A hétvége tömörenb összefoglalója:
Először is remekül érzetük magunkat a szüleimnél.El mentem abba az általános iskolába beszélgetni a kisdiákokkal ahol még anno én is tanultam.Nagyon aranyosak voltak a gyerekek ahogy mindenfélét kédezgettek Oscar pedig mosolyogva ült mellettem és tűrte azt egészet és a végére még hozzá is oda merészkedtek a bátrabb gyerekek még akik jobban tudtak angolul akik még nem azoknak én fordítottam.A végére rengeteg szelfi és aláírás talált új gazdára a gyerekek legnagyobb örömére.Oscar sikeresen összeveszett a macskámmal Táncossal mert az emlegetett macska be fészkelte magát a már kihúzott így már francia ágyam mértani közepére így Oscar nem fért el úgy ahogy azt ő szeretné ezért el ekezdett magyarázni a macskának , hogy vonszolja már arrébb magát aminek a vége az lett hogy Táncos bosszúból még el kezdett még jobban el nyúlni az ágyamon keresztbe.De végén már ki raktuk estére mert ilyen félig kinti félig benti macska szóval a haverom kényelmesen el fért. És ja nagyjából ennyi a kis hosszú hétvégnk törzénet .Ja meg hogy nyílván vissza mentünk a mi kis közös házunkba a Vasárnap esti repülővel és ja . Tömören ennyi.
1 héttel a hazaérkezésünk után.
Hát ez a nap is eljött. Ma fogják bejlenti a McLaren hivatalos felületein , hogy ki lessz a következő pilóta a következő szezonban . Már sok ezzel foglalkozó cikket olvastam ezzel kapcsolatban. Volt ott minden mint a jó búcsúban . Oscartól kezdve , velem fojtatódva még Logan neve is szóba került . Pontosan 2 perc múlva Londoni idő szerint délután 2-kor fog kiderülni hogy ki lessz a McLaren második számú versenyzője. És délután kettőt ütött az óra a telefonom egy perccel később máris őrült csörgésbe kezdett. Mikor meg méztem , hogy kinek vagyok ennyire fontos csak egy Messenger csoport nevét láttam ami nekem mindennél fontosabb volt a középiskolai éveim alatt. Ebbe voltam benne a legjobb barátaim. Mikor rá nyomtam a zöld gombra a 3 jómadár azonnal feltűnt a képernyőn és egymás szavába vágva kérdezgettek engem hogy mióta tudom és ha tudtam akkor miért nem szóltam nekik mikor ott voltunk náluk. Ekkor a kedves lakótársam lépett be a kis takaros házunkba rögtön meg is torpant mikor meghallotta hogy egyszerűen sipít a telefonom.Meg is értem én is menekültem volna ha Oscar telefonja megállás nélkül ordít egy számomra ismeretlen nyelven . De most komolyan ki nem ?
Kellemesnek nem nevezhető kerek 2 óra után le tudtam tenni a csajokat mondván van náluk most per pillanat más is akivel beszélnem kéne . Így nagy fújtatva de nagy nehezen el engedték és akkor jöhetett a következő maratoni telefon túra az én legnagyobb,,örömömre'' de ahogy láttam Oscar se volt sokkalta jobb helyzetben a másik szobából is hallottam ahogy telefonálás közben csipog a telefonja .Az Instagram követőim valami borzalomsan gyorsan megszaporodtak és csak a szememet meresztettem a telefonomra.Pár héttel később a hivatalos autó bemutató napján.
Egy gyönyörű szombat reggel vezettem életemben másodjára a McLaren Tecnologi Center felé és be kell hogy valjam egy kicsit izgultam , hogy a leendő csapattársam Lando Norris valyon mit fog szólni hozzám.Mikor le parkoltam a járgányom kicsit érdekes nézett ki mert történetesen egy tűzpiros csodaszép Ferrarival érkeztem . Minden kellemetlen érzésemet férre téve vettem fel a napszemüvegem és a bakancsomban elindultam a bejárat felé.Mikor be értem már láttam hogy Lando épp beszélget valakivel akit én nem láthattam hiszen Lando kitakarta .Mikor valószínűleg meghallották hogy a cipőm talpa lustán verődik a földhöz felém fordultak. Én komótosan sétáltam oda hozzájuk és egy mosolyt varázsoltam az arcomra és megálltam elöttük.Mint kiderült Lando beszélgető partnere Zack volt.-Szia Nico. Köszönt mosolyogva a főnököm mire én is viszonoztam kedves köszöntését.
-Szia Zak! Intettem felé mosolyogva.
Ekkor Landohoz fordultam és felé nyújtottam a kezemet.
-Szia Lando mi még nem találkoztunk . Boglárka Steiner vagyok a leendő csapattársad és hívj csak nyugodtan te is Niconak mit a barátaim.Mosolygtam rá kedvesen.Láttam ahogy gondolkozik , hogy valyon mi lehet az összefüggés a Boglárka és a Nico között így ki segítettem.
- Látom nagyon pörög az agyad Lando így segítek neked. A Nico becenevet még régen kaptam a legjobb barátomtól mert nem tudta kimondani a rendes nevemet és így jött a Nico. És nincs semmi közög a Haas csapatfőnökéhez. Még esetleg valami? Kérdezetm mosolyogva mire csak megrázta a fejét.
-Nincs köszönöm. Majd a kezét egy ölelésre tartva várta hogy ilyen módon üdvözöljem és én meg is tettem amire számított . Mosolyogva megöleltem Landot és miután elengedtük egymást mosolyogva fordultunk Zak felé aki szintén vigyorogva nézett vissza ránk majd így szólt.
-Na jól van fiatalok indulás van fiatalok mennetek kell átöltözni a fozótáshoz aztnám meg spuri kifelé.
Egymásra néztunk Landoval majd szépen komótosan el indultunk az öltözők felé amiket Zak mutatott meg , hogy merre van.Mikor beléptem a kis helyiségbe megláttam az overálom és mellette a sisakom mind a kettőn ott virított a szàmom ami a 12-es ennek az eredete , hogy a régi röplabdás karriererem alatt is mindig ez volt a számom és ez rengeetm szép emléket juttatt eszembe így e mellett döntöttem.Ezeken elmélkedve gyorsan felkaptam az overálom a sisakom a hónomalá csaptam és indultam is kifelé.Pont mikor kiértem az öltözőből láttam hogy Lan is végzett így kicsit gyorsabb tempóra kapcsolva utolértem és együtt tettük meg a kb. 2 perces utata a leponyvázott autóig.Zak már várt ránk elkezdett nekünk magyarázni.
-Na gyerekek kint van az autó ti egy-egy oladlára álva megfogkátok a ponyva széleit és vártok egy kicsit hogy az a rahedli sok újságíró csináljon rólatok annyi képet amennyit akarnak utána szépen lassan lehűzzátok a ponyvát és odaadjátok a majd ott vátakozó kolegának majd szépen a kezetekbe veszitek a sisakotokat és le ültök az első kerekekre mosolyogtok egy kicsit és után jön majd egy rövid kb. fél örás sajtótájékoztató utána pedig mindenki mehet a dolgára oké?Mi mind a ketten szépen bólogattunk majd elindultunk ténylegesen az autó fél é tettük amit Zak kért a végére már igaz , hogy nem láttam semmit a sok vakutól de ahogy láttam a foltokból mert csak annyit láttam Lan is hasonló helyzetben lehetett így egymásba kapaszkodva vak vezet világtalant játszva indultunk a sajtótájékoztató helyszínére...Folytatása következik...
Haliiiiiiiii Mizu?
-Mindenkinek így utólag is boldog Karácsonyt és További kellemes ünnepeket kívánok neked!
-Hogy telt a karácsony?
-Nálatok is esett a hó?
-Érdekelne titeket egy kérdezz-felelek ? Ha igen akkor ide írhátok le a kérdéseketPuszi mindenkinek és ölele titeket az író sziasztok
ESTÁS LEYENDO
Az Én Történetem Formula 1 f.f.
FanficBevezető: Monoton labda pattogás törte meg a padocc reggeli csendjét .Egy röplabda ki-ki látszott a két motor home között elég érdekes látványt nyújtva az épp arra sétálóknak kora reggel . Sokan gondolnák hogy egy pilóta a foci labdával dekázik va...