December 16.Az épület csendes.A diákok zöme már réges rég otthon volt,és a meleg lakásbol figyelte az egyre sötétebb és fagyosabb decemberi idojarast.Még nem kezdett szürkülni,de már mintha messze az esteben jartunk volna,pedig alig volt délután fél három.
A takarítókon és a portáson kivül csak ők ketten voltak megbújva az egyik első emeleti teremben.Sok mondanivalójuk lenne egymásnak,a beszélgetésnek folyóáradatként kéne végigsöpörnie kettejükön...de mégsem.
Miért olyan nehéz ez az egész? Miért nem lehet egyszerűen belekezdeni aztán befejezni?Mint a normális emberek.
Talán mert a normális emberek nem ülnek le szemtől szemben 3 nappal a szakításuk után,hogy megbeszéljék.
A lány hazudott,vagy nem mondott igazat.A kettő egy és ugyanaz.Szakított,ócska kifogással..'nincs időm'.
A fiú elfogadta.A munka és a karrier mellett ő csak második lehet.Az pedig ki akar lenni?Mégis mintha csoda történt volna,a sérelmeket félretéve,a jelenre koncentrálva,megtört a jég.Beszélgetni kezdtek.Kitárgyalták az aznapi elszúrt irodalom témazárót,a vészesen közelgő félévi bukást,és az undorító, latyakos téli időjárást,ami miatt egymás társaságán kívül, pluszban nem akaródzott hazamenni.
A fiú felvetette, hogy maradna még és megkérdezte a lányt, hogy megvárja-e vele, a három óra múlva induló buszát. A lány igent mondott és elmosolyodott.
Közben akarva vagy akaratlanul,egyre közelebb csúsztak egymáshoz az első padban. A fiú megfogta a lány kezét. Nagy volt még a nyüzsgés körülöttük, a folyosón,ezért elmentek a hátsó padsor felé és megálltak a fal mellet.
Lassan fogyatkozott a létszám a teremből,rajtuk kívül egy osztálytársuk táskája volt a helyiségben.Egymásra néztek és furán érezték magukat.Ambert marta a lelkiismerete, hogy hazudott Natenak. Nagyon hiányzott neki és szerette. Nate félt az újabb csalódástól, de szerelmes Amberbe és ezért bízik abban, hogy ő is viszont szereti.
Azt vették észre, hogy egyre közelebb vannak egymáshoz.
Nate az ajkait Amber ajkaihoz tette. Másodpercek leforgása alatt egymásnak estek, Nate kicsit bizonytalan volt, de ezt hamar elfelejtette. Amber örült, hogy nem veszítette el azt az fiút,akit szeret.A csók mindkettejük számára egy jel volt. Egy jel,ami az új esélyt jelentette.Levegő hiányában eltávolodtak az ajkak és kissé zavarban pillantottak mindenfelé, végül csak bámulták egymást egy ideig, majd ismét össze ért az ajkuk és találkozott a két nyelv. Már körülbelül 5 perce csókoloztak amikor hallották, hogy nyílik az ajtó, ezért gyorsan elengedték egymást és mintha semmi sem történt volna,gyomruk nem cikázna a pillangóktól, elkezdtek valami baromságról beszélni.
YOU ARE READING
Confidence(Bizalom)
RomanceNate Ambert akarja. Amber pedig Natet. Amint betette lábát a terembe es meglátta a fiút,tudta,hogy hozzá tartozik. Az első adandó alkalommal bizonyítani akarta,csakhogy a fiú gyorsabb volt. Nate,aki kilóg a sorból,valóságos csodaként élné meg,ha a...