Voor het laatst bijkgewerkt
juli 19, 2021
Vandaag is mijn nieuwe toy aangekomen. Ik heb hem een paar dagen geleden besteld bij een sekssite en belooft dit ding een geweldig orgasme! Aangezien ik moeilijk klaarkom, is al mijn hoop op dat ding gevestigd. ik hoop dan ook dat het gaat lukken. Ik ben de hele dag op mijn werk en denk aan straks als ik naar mijn slaapkamertje ga en lekker met mezelf ga spelen. Ik heb dan wel een vriend, maar kom nooit klaar, het duurt bij mij altijd een eeuwigheid. Ik heb laatst wel een goede dikke vibrator gekocht met bobbeltjes en is dat ding ook behoorlijk heftig. Ik ben er al een tijdje mee bezig geweest, maar haalt net niet mijn orgasme en heb lang op internet gekeken en me verdiept in orgasmes bij vrouwen. Vroeger kwam ik altijd gewoon lekker klaar met de man en was het helemaal geen probleem. Het zal wel komen omdat ik wat ouder ben geworden, wie zal het zeggen?Ik ben eindelijk vrij en fiets hard naar huis om lekker in de stemming te komen. ik zie een paar seksfilms op mijn mobiel en lig kronkelend in mijn bed. Ik heb de klitstimulator in mijn hand en zet hem eerst op mijn tepel met het zuigmondje erop. De hoogste stand en sabbelt, trilt en zuigt dat ding zich vast. Ik streel over mijn hele lichaam en doe mijn ogen dicht en denk aan de wildste sekspartijen die ik ooit meegemaakt heb. Ik voel me vrij en denk aan die mooie lippen en pik van een man die mij ontzettend lekker kan neuken. Toch kan ik niet op hem wachten vanavond en besluit daarom ook de hand aan mezelf te leggen. Ik zet de klitstimulator nu op mijn klitje en oei, oh oei dit is wel heel erg lekker. Hij zuigt zich helemaal aan mijn klitje vast en voel een heerlijke prikkeling door mijn kutje gaan. Oh mijn god wat lekker! Niet normaal zo lekker! Ik steek ook mijn dikke dildo in mijn kutje en ram flink met dat ding heen en weer zodat ik extra gestimuleerd word. Ik krijg het er behoorlijk warm van en heb een wilde sekspartij met mezelf. Mijn god, dit gaat lukken! Ik weIk draai me op mijn buik en begin mezelf flink te neuken met dat ding. Oh, oh kreun ik in mijn kussen. Het gaat ontzettend lekker en denk aan de wilde vrijpartijen met een man die me zo lekker kon neuken! Ik voel een behoorlijke kitteling in mijn kutje en focus me door en door. Ik kan bijna niet meer maar toch ga ik door, ik zit vlak bij het gevoel oh! Ik kan echt niet meer en neem even een kleine pauze om bij te komen. Het komt erop aan niet normaal wat lekker hijg ik hardop. Heel even voel ik me wel heel erg alleen daar zo op mijn bedje maar wil niet negatief denken. Met klaarkomen moet je je lekker focussen op seks en niks anders! Ik doe mijn ogen dicht en heb ook een witje liggen. Ik moet me even ontspannen en ga ik zo weer verder met mijn masturbatie. Ik draai me op nieuw op mijn rug om me lekker verder te verwennen en neuk de vibo nu zo hard dat, ja ik kom! Ik kom! Ik voel me wel heel erg super hoor jezus oh wat een orgasme! Ik hijg in mijn kussen en vloek alles bij elkaar, godverdomme wat lekker!et het bijna wel zeker! Ik ga lekker door en voel mijn kutje al een beetje samentrekken. Ik voel de vibrator in mijn kutje die zich al helemaal vast heeft gezogen met mijn strakke kutspieren. Oh wat lekker en hou ik de klitstimulator dicht op mijn klitje. Mijn klitje zit vol met aangezogen bloed en is zo dik dat ze tegen mijn dildo aan trilt.