Bulan Puasa

49 3 2
                                    

Laparnya...hish perut ni dah la besar buncit pulak tu"wardah membebel! Wey skang pukul bape? Aku laparla..

Eeee..wardah ni asyik² lapar..Wey wardah nak kurus tak? Kau ni sabarla baru lepas sahur dah lapar..Cepatnya membesar!! "Hasnita melepaskan kentut..

Kroh~kroh~kroh~~~~....

Wey bunyi ape tu , kata anisah sambil korek hidung...pastu makan..hahaha..anisah kantoi tak puasa..hhhaaahhaaa..

Ala mcm kau tak biasa tu kan bunyi ayam ,kata saqirah rock oo..

Hahahaha bodoh la saqi, kata nisa ziely sambil ketawa..Wey saqi kau tak gi sekolah ke? Knp rambut kau mcm penyapu..Kau tak mandi ke?hahahaha

NISAAAA!!! Ala yela aku tak cantik macam korang!Aku tak pandai mcm korang!Aku ni kan sakai !! , saqi merajuk..

Dahdah la korang ni!haish bulan puasa ni x kan nak gado..Saqi chillax..Nisa kau pon satu knp ejek si saqi rock oo ni..Aduh korang ni ,tgk mcm aq belajar ..SPM nak dekat ni..Marilah kita belajar demi bangsa dan negara!!,kata athira yang comel itu..

Wardah mencelah"wey aku laparla..hihihi..skang dah pukul berapa?

Kau ni dari tadi lapar..Sekang baru pukul 7 pagi..X kan lapar kot..Sahur tadi kau tambah..Kau ni perut ape? Aduh wardah wardah silalah bersabar menahan nafsu makan....,kata mimi.

Wardah touching..

Kroh~kroh~kroh~~~~

Woi puspa bangunla ..Dah pukul 7 kot..Kau x nk sekolah ke..Tula semalam tido lambat tgk citer hantu..Wey BANGUNNN..,jerit wani aka budak sebelah katil puspa.

WHATTT!!DAH PUKUL 7..Knp kau x bangunkan aku..Aduh sempt ke aku nak mandi ni..Kalau x sempat aku gosok gigi,cuci muka jela...,puspa bangun sambil memisat matanya yang rabun..

Hohoho balik kampung,hohoho balik kampung hati girang ..Perjalanan jauh tak ku....,Sedap jugak suara aku walaupun dipenuhi dengan kahak..Comel betol suara aku macam ella..hihihi malunye....,kata wawa  dalam hati..

Jibah awak ni menawanla ..Auww saya suka awak ...!!Nak kapel boleh..,Wan mengorat dgn kata² 'manis' ..

WANN SAKAIIII !!!!! , jerit jibah..

Dahla korang jom la kita gi sekolah nnty mama shayli marah !! , kata mimi ...

Semua berangkat ke sekolah dengan menaiki kaki..

HOTBATMANWhere stories live. Discover now