*Büşran'nın ağzından*
Sena: Zaten işimiz düştüğü zaman bulamayız,Tüm okulu aradım ama Pınar'ı bulamadım. (Ben onun söylediklerini dinlemiyordum.Çünkü o anda gözüm ttekrar Damon'a takılmıştı.)
Sena: Sen beni dinlemiyor musun? Heyy! ne tarafa bakıyorsun sen? dedi ve benim baktığım yöne baktı. O da neydi Sena Stefan'ı görünce birden heyecanlandı. Stefan kim derseniz, Damon'ın-benimkinin:)- çift yumurta ikizi. O anda Pınar'da bizi görmüş olmalı ki yanımıza geliyordu.
Pınar: kızlar yeni gelen salvatore'lar çok yakışıklılar değil mi? :)
Sena:Kesinlikle :D
Pınar:İsterseniz sizi onlarla tanıştırabilirim.
Sena:Lütfen Pınar çok isterim. ;)
Pınar tam da karşıda kızların içine düştüğü erkekleri yanımıza getiriyordu ki içimden bir ses gitmem konusunda beni zorluyordu.Sena'ya baktım ve gözleri ışıldıyordu.Beni dahi görecek durumda değildi. :) Onlar bize yaklaştıkça kalbimin sesi dışarıya çıkacak kadar yüksekti.Sena farketmeden okul koridorundan çıktım.
*Sena'nın ağzından*
Pınar:Sena, Büşra nerede? (sena sağına ve soluna baktıktan sonra.)
Sena: Daha şimdi yanımdaydı. Allah bilir nerede? :) (dedim ve stefan ve damon'a dönüp) Merhaba beyler!! Ben Sena.
Stefan:Merhaba sena :)
Damon:Merhaba sena.En son gördüğümden beri iyi gözüküyorsun.
Sena:Teşekkürler :)
*EV*
Büşra kendini eve atar atmaz günlüğünü aldı ve duygularını yazmaya başladı.
'' Hep özlediğim, beklediğim aşkın böyle aniden kapımı çalıvereceğini,izin almadan yüreğimde bir köşeye yerleşeceğini hiç düşünmemiştim.Göz göze geldiğimiz anda Başımdan aşağıya kaynar su dökülmüş gibi hissettim.Bakışları içimi titretti,bilmediğim tanımadığım bir dünyanın kapıları açılıverdi önümde... Kimdi,neydi daha önce okulda onu hiç görmemiştim. Onu gördüğümden beri sorularla boğuştum. Böyle şeyler yalnız filmlerde olur sanırdım. Oysa ben aşık oluyordum.Dur,dur,dur hayıır Büşra kendine gelsene sen! Aşık falan değilsin. Bu sadece bir etkilenme.Gözleri başımı döndürecek kadar güzel olan yalnızca adını bildiğim biri,kısacık bir zamanda beni bu kadar sersemletmişti.''
Büşra akşama kadar odasından çıkmamıştı. Ben de halimden memnundum ve hala eve varmamıştım. Bunları sizlere anlatırken eve varmıştım bile. Büşra benim gelmemi anlamış olmalı ki yukarıdan bana sesleniyordu.Bende yavaş adımlarla büşra'nın odasına çıktım.Bu sefer yanında Pınar'da vardı. O da beni merak etmiş olmalıydı...
Sena: Büşra nereye kayboldun?
Pınar:Bende sizi tanıştırmak için heyecanlınmıştım.
Sena:Neler kaçırdığını bilmelisin :)
Pınar:Bence hiç anlatmamalısın Sena kızın içine oturmasın. :) :)
Ben ve Pınar susmaksızın konuşuyorduk. Büşra'da şaşkın gözler ile bizi dinliyordu.
Sena:Sena diyorum Büşra bir cevap versene.