Eve girdigimde isiklar kapaliydi birden birine carptim yere dustum kafam yere carpti elim direk kafama gitti sivi geldi elime kaniyordu kafam birden isiklar acildi omere carpmisim direk yanima geldi kaldirdi beni iyimisin diye sordu iyiyim dedim elime bakti kan oldugunu gorunce neren kaniyor dedi kafam dedim hemen hastaneye gidelim dedi yok bir sey olmaz dedim olsun ginede gidelim dedi tamam dedim arabaya bindik birden basim dondu yere yigilacakken bir el beni tuttu omer iyimisin dedi evet dedim biraz basim dondu dedim tamam dedi arabaya bindik hastaneye dogru surmeye basladi bir hastanenin onunde durdu yardim ediyim mi dedi yok kendim yuruyebilirim dedim yinede tesekkur ederim hastanenin icine dogru yurumeye basladik doktor beni muane etti cok bir sey gozukmuyor dedi doktor disariya cagirdi omeri bende tek basima oturmaya devam ettim omer iceriye girdi ama yuzu asıktı ne konustunuz doktorla dedim ilaclarini soyledi bide fazla yorulmuyacaksin dedi hadi gidelim ozaman hastanelerden nefret ederim dedim tamam hadi cikalim dedi birlikte yurumeye basladik birden basim dondu sendeledim omer de hisseti galiba iyimisin dedi basim donuyor bi ilac icerim gecer dedim iyi degilsen yurumeyelim arabayi buraya getiriyim dedi yok iyiyim yuruyebilirim dedim tamam yuruyelim dedi arabanin yanina geldigimizde ilaclari alip gelirim sen arabada bekle dedi bir sey soylemeye kalmadan yanimdan ayrildi bende arabaya bindim etrafi seyretmeye basladim birden kapi acildi omer elinde posetle oturdu surucu koltuguna poseti bana uzatti simdi gidebiliriz dedi eve dogru gitmeye basladik.