Bölüm 7: Miranda

2.6K 196 6
                                    

İyi okumalar:)

...

Miranda'nın günlüğünün son sayfaları tamamen boştu ancak göğsümdeki daha önce hayalet Miranda'nın bıraktığı mavi küre dışarı çıkıp kitapla birleşti ve sayfalar tamamen dolmaya başladı.

Şimdi okumaya devam edelim. Bu kısım önemli görünüyor. Muhtemelen gelecekte yazdıkları yazılar bunlar.

...

Abi senin istediğin gibi biri olmak için çok uğraştım artık soğuk ve kibirli bir porselen bebek gibi hissediyorum ama sorun değil sonunda beni sevmeni sağlayacaksa buna katlanabilirim. Senin için her şeyi yaparım o yüzden lütfen. Lütfen artık beni gör.

.
.
.

Abi, sana diyecek laf bulamıyorum! Bu gün sosyeteye çıkış balomdu ve sen gidip benim yerime bir fahişenin kızıyla dans ediyorsun!! Bu kadarı da fazla yani! Yetmezmiş gibi bu görgü yoksunu kız kıyafetime bilerek içki döktü! Bana pis pis gülerken sen onun suratını görmek yerine benim ona bakan öfkeli yüzümü gördün! Ben senin kardeşinim ama sen benim yerime o yalancıya inandın! Seni asla affetmeyeceğim!

.
.
.

Abi seni affediyorum. O yüzden lütfen artık bana öyle iğrenç bir pislik mişim gibi bakma. O kız sürekli beni kışkırtık kendini masum biri gibi gösteriyor! Hey burada kurban benim!!

Sonunda reşit olduğum için tapınakta toplandık. Normalde bu seremoni sosyeteye çıkışımdan bir gün önce olmalıydı ama abim çok meşgul olduğu için erteledim.

...

.
.
.

Abi, tapınakta ki küreye dokununca ne olduğuna inanamayacaksın! Tanrılar beni huzuruna çağırdı! Dediler ki çok büyük bir yeteneğim varmış ve eğer iyi bir eğitim alırsam yarı tanrı olabilir mişim! Bu harika değil mi?! Ama bana bir sınır koydular. Zamanı bükme gücümü kullanamaz mışım. Çünkü geleceği bilmek yanlızca tanrının özelliğiymiş. Eğer bunu kullanırsam büyük bir bedel ödermişim.

Onun dışında bana çok şey öğrettiler. Orada zaman kavramı olmadığı için istediğim kadar kalabilirsin ve sanki bir saniye bile geçmeden tekrar uyananilirsin. Bu muhteşem bir deneyimdi.

...
.
.
.

Abi, yeteneklerimi sana göstermek için yanına geldiğimde neden bana bu kadar kızdın?! Bir sürü anlamsız şey söyledin. Kalbim cidden çok kırıldı:

" Abi, sana göstermek istediğim bir şey var. Bak!"

Ona büyüyle çok güzel çiçekler oluşturdum. Gök yüzünden üzerimize süzüldüler. Abimin bunu seveceğini düşünmüştüm ama o öfkeden deliye döndü:

" Bu da ne böyle?! Sen büyü yapabiliyor musun?! Neden şimdiye kadar sakladın?! Yoksa markilik makamı bana meydan okumak mı istiyorsun?! Eğer öyle ise buna izin veremem!! Bu aptal vüçlerin umurunda değil! O yüzden bundan kimseye bahsetme ve bu zavallı sihrini kendine sakla!"

Seni pislik!

...

.
.
.

Abi, neden mektuplarıma cevap vermiyorsun?! inanır mısın bilmiyorum ama bana iftira attılar, yarın mahkemeye çıkacağım. Muhtemelen öldürüleceğim. Yanlış anlama, senden beni kurtarmanı istemiyorum sadece ölmeden önce son bir kez yüzünü görmek istiyorum. Ama sorun değil, bana kızgın olmalısın. Ejderha kalbi'ni koruyamadığım için üzgünüm. Anlaşılan o taş beni seçmiş. En başından beri senin yerine ben seçilmiştim. Benim yüzümden yaşadıklarından dolayı özür dilerim. Bunun bedelini canımla ödeyeceğim. Sen işlerine devam et, seyehatinden döndüğünde muhtemelen ben ölmüş olurum. Elveda sevgili abiciğim.

...

Lucas, seni pislik! Bekle sen, göstereceğim ben sana!!

Demek olay Ejderha kalbiymiş ha?!

Olay şöyle ki;

Bundan bir hafta önce veliaht prensin amcası, ki kendisi 20 yaşındal, kaçırıldı. Ardından malikanemize hırsızlar dadanmaya başladı. Sonra da suikastçiler abim için geldiler. Günlükte yazanları da eklersek şöyle bir sonuca ulaşabilirsiniz;

Ejderha kalbi, kraliyet ailesi tarafından babama emanet edildi. Sebebi ailemizden birinin kanı onu çalıştırabilecek güçlce sahip olması. Taşın yerini öğrenmek için kraliyet amcasının kaçırdılar.

Ardından ondan kalbi nasıl çalıştırdıklarını öğrenmek istediler ama muhtemelen konuşmayı reddetti ve öldürüldü. Bekle eğer hiç konuşmadıysa nasıl ejderha kalbinin nerede olduğunu öğrendiler? O zaman krallıkta hain var demektir?!!

Kraliyet amcası başından beri hiç konuşmadı! Bu yüzden başka birinden öğrenmek zorunda kaldılar! Daha sonra malikanemize sızıp abimi kaçırmaya çalıştılar ki kalbi kullanabilsinler ama maalesef seçilmiş kişi olmadığı için planları hiçbir işe yaramadı.

Şimdilik, kraliyet amcasını kurtarıp bunun arkasında kim var öğrenmeliyim! Şeytanın bile yapmayacağı şeyler yapacağım size! NİAHAHAHAHAHAHA~ HAHAHAHAHAHAHAHAHAH~ HAHAHAHAHAHAHAHABHA~

( Alice) " Leydim?! İyi misiniz? Neden deli gibi gülüyorsunuz?"

" Atmosferi mahvettin Alice! Hem sen neden kapının arkasında bekliyorsun ki?!"

" Bana sizi yanlız bırakmamı söylemiştibiz."

*Haah* Alice, sen cidden...

...

Sonraki bölümde görüşmek üzere:)

...

Anti Fan, Kötü Kadın Olursa?!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin