6. Verrassing

39 3 0
                                    

'Pff ik heb geen zin om naar huis te gaan.' Zucht Anke, 'ik wil geen afscheid nemen van jullie.' Iedereen knikt droevig. 'Inderdaad.' Zegt Louise, 'we kunnen misschien nog iets gaan doen?' 'Ik heb wel een idee! We kunnen iets gaan drinken in bloody Louis.' 'Oke, het zal wel leuk zijn denk ik. Alles waar het woord louis in voorkomt is gewoon leuk.' Louise lacht:'jha net zoals bij mijn naam!' Iedereen begint te lachen. Als ze uitgelachen zijn besluiten de Directioners naar de club te gaan. Als ze eenmaal aankomen vallen hun monden open:'dit kan niet waar zijn.' Zegt lise, 'Louis, hier!' Iedereen begint te flippen. 'Shhh, hij komt naar ons toe.' Fluisterd Emily. 'Dag meisjes, wat een toeval!' We knikken braaf maar vanbinnen zijn we superblij. 'Kom mee naar de privé bar, de anderen zijn daar ook.' Nu beginnen we pas echt te flippen. Ook al hebben we ze al ontmoet, je blijft fangirlen elke keer. We volgen louis naar de mooie zaal met een lichtgevende bar. 'Wauw.' Zegt Luna, 'Zo mooi!' 'Inderdaad, vind ik ook. Kom anders bij mij zitten?' Luna bloost en gaat gespannen naast hem zitten. 'Niet zo gespannen' kalmeert Louis haar, 'ik ben je vriend nu, oke?' 'Oke' antwoord ze. De andere meisjes gaan elk bij hun lieveling zitten. 'Ik neem de plaats op Niall zijn schoot!' Zegt Louise. Niall lacht: 'je bent schattig, ik hou van je.' Terwijl Louise op zijn shoot komen zitten is antwoord ze hem: 'Wat bedoel je?' Niall legt zijn warme handen op haar kaak en kust haar lippen. 'Duidelijk?' Louise lacht: 'niet helemaal kan je het nog eens uitleggen? De lippen raken elkaar opnieuw. Iedereen bewonderd het schattige koppel. 'Wie wil nu niet zo een relatie?' Zucht Liam. Hij pakt Eline haar hand. 'Ik wil dat anders wel hoor.' Antwoordt ze. De twee kijken elkaar aan. Er komt een romantische stilte.

A dream came trueWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu