Andrey POV
Αν υπάρχει κάτι που μισώ σε αυτή την ζωή είναι η αταξία.
Όλα πρέπει πάντα να έχουν μια σειρά. Να είναι όλα οργανωμένα.
Με αυτόν τον τρόπο ποτέ τίποτα δεν μπορεί να πάει στραβά.
Η ζωή είναι όπως ένας πύργος από τραπουλόχαρτα. Για να μην κατάρρευσει,πρέπει να το χτίσεις με προσοχή. Να είσαι συγκεντρωμενος και να επιλέξεις συνετά την επόμενη σου κίνηση γιατί μια λανθασμένη κίνηση μπορεί να διαλυσει ολόκληρο τον πυργο.
Για αυτό πάντα θέλω ηρεμία και τάξη στην ζωή μου.
Αλλά δυστυχώς... Ευτυχώς... Δεν ξέρω... Το συμπαν αποφάσισε να ζήσω ολόκληρη την ζωή μου με τον πλέον μη συνετό και άτακτο άνθρωπο που υπάρχει.
Την Έλσα.
Η οποία με κάθε ευκαιρία καταστρέφει τον πυργο μου και όλα τα τραπουλόχαρτα σκορπιζονται παντού γυρω μου...
Δεν μπορώ να συγκεντρωθώ από προχθές. Δεν μπορώ να διαβάσω, να κοιμηθώ, να ξεκουραστώ.
Δεν ξέρω αν είναι τα δικά της συναισθήματα που με κανουν να νιώθω έτσι ή αμα είναι τα δικά μου αλλά οριακά δεν μπορώ να αναπνευσω μετά από όλα όσα συνέβησαν... Και δεν ξέρω καν τι ακριβώς έχει συμβεί.
Είμαι στον πάγο, κάνω πατινάζ μόνος μου μπας και μπορέσω να εκτονωσω την ένταση που νιώθω και να συνέλθω επιτέλους.
Νιώθω πολύ αγχωμένος και δεν είμαι σίγουρος ακόμα για ποιον λόγο νιώθω έτσι.
Εχω νευριάσει με την Νάντια και όλας...
Από την μια δεν θέλω να της ξανά μιλήσω γιατί είμαι σίγουρος ότι επίτηδες έπεσε πάνω μου αλλά από την άλλη... Την αγαπάω. Είμαστε... Χρόνια μαζί.
Δεν είμαι από τους ανθρώπους που νευριάζουν ευκολα. Ουτε κρατάω κακίες ούτε γίνομαι ιδιαίτερα έντονος. Με εξαίρεση τις στιγμές που εκνευρίζομαι με την αδελφή μου αλλά αυτό δεν μετράει.
Νιώθω άσχημα και να της φωνάξω και να πάω να μαλώσω μαζί της... Θα στεναχωρηθεί και... Δεν θέλω ποτέ να στεναχωρω κανέναν...
"Γεια..." Ακουω ξαφνικά μια γλυκιά γυναικεία φωνή και γυρνάω και βλέπω μια κοπέλα με πολυ μακριά καστανά μαλλιά να έχει μπει μεσα στο παγοδρόμιο. Την παρατηρώ λιγάκι και... Είναι η Μπέλα. Η... Φίλη της αδελφής μου.
"Γεια σου Μπέλα. Πως είσαι?" Την ρωτάω και εκείνη κάνοντας πατινάζ με πλησιάζει.
"Προσπαθώ. Αλλά καλά γενικά." Μου απαντάει και της χαμογελάω. Είναι πολύ χαριτωμένη γενικά.
VOUS LISEZ
The Other Half
Comédie"Soulmates are not always lovers" Διαβάζει ο αδελφός μου την κάρτα που μας έστειλαν οι γονείς μας και εγώ τον κοιτάζω πονηρά. "Ναι αλλά δεν μπορείς να κάνεις σεξάκι με κάποιον που δεν είναι ο lover σου."