Vampir prenses

12 2 1
                                    

Merhaba ben prenses Olivia evet ben bir prensesim ve kocaman bir sarayda yaşıyorum ve bu gün benim 100. doğum günüm bir vampirin en iyi yaşıdır 100 bu yüzden tüm ülke  doğum günüme davetli .ailemi sorarsanız  gerçekten katılar ve gereksiz saray kurallarına uymam gerek fakat ben bunu pek takmıyorum ve bu yüzden sık sık ceza alıyorum

Kapı çaldı ve içeri en iyi arkadaşım Emily girdi o bu sarayda çalışıyordu ve benden 2 yaş küçüktü. ve küçüklugunden beri sarayda çalışıyordu ailesi o daha cok kucukken ölmüştü ve onları çok özlüyordu ben onu  hep kardeşim yerine koydum saray ilk geldiğinde hiç kimseyle konuşmuyordu ama zamanla alıştı ve bu süreçte ona hep yardımcı oldum zaten en çok da bu nedenle ceza aldım ailem bir hizmetciyle arkadaş olmamı hiç istemediler ve bana bir çok soylu ailenin kızını arkadaş olman için getirdiler fakat o kızlar çok kibirliydi bu yüzden hepsi en fazla 1 hafta sarayda misafir olup gitti .

Emily  "Olivia çok güzelsin. Peki  hazır mısın herkes seni bekliyor geç kalacaksın 100. doğum gününe geç kalmak istemezsin biliyorsun gercek bir vampir olma zamanin ve ne kadar güçlü olduğun belirlenecek .Heyecanlı mısın?" aslında hiç heyecanlı değildim Emily benim yerimde heyecanlanıyor du zaten "hayır umrumda değil doğum günü hem ne kadar güç o kadar sorumluluk demek umarim ülkedeki en güçsüz vampir olurum böylece saraydan gitmemem için hic bir neden kalmaz zaten dünya 'yı merak ediyordum dünyaya gidebilirim belki"
" Olivia böyle deme güçlü olmak herkesin istediği bir şeydir " ," evet ama benim değil ama umarımsen istediğin güce ulaşırsın" dedim ve kapıyı açtım ve odadan çıktım Emily kosarak peşimden geldi 2 tane ablam ve bir abim  vardı . Gücüm belirlendikten sonra babam yani kral Alexander varisini seçecekti ablalarımın hepsi  birbirinden güçlüydü abim Jack in de onlardan aşağı kalır bir yanı yoktu hepsiyle çok iyi anlaşıyordum ve beni her alanda destekliyorlardı büyük ablam Sofia ve küçük ablam Mary di .Salona geldik askerler kapıyı açtı ve ben önde Emily arkamda içeri girdik herkes bize bakıyor ve aralarında konuşuyorlardı bu duruma hiç alışamadım oysa hep yaptıkları şeyler di son merdivende babam elimi tuttu ve inmeme yatdim etti sonrasında koluna girdim güçleri belirleyen tacın olduğu masanın yanında durduk ve babam kolumu bıraktı " bugün burda prenses Olivia nin 100. doğum gününü kutlamak için bulunuyoruz ..." babam her zamanki konuşmasını yapıyordu herkes gücümün derecesini merak ediyordu ablalarım " Olivia sana güveniyoruz tac hic olmadığı kadar parlak olur umarim " ben bunun olmamasını umuyordum " sizinkinden parlak olmaz umarım " herkes benim kraliçe olmak istemediğimi biliyordu bu yüzden bunu umursamadilar  babam konuşmasını bitirdi ve anneme baktı sonra taca yöneldi uzandı ve tacı aldı ben çok korkuyordum ya çok fazla parlarsa babam karşıma geçti ve sessizce " beni hayal kırıklığına uğratma Olivia lütfen" yavaşça başımı egdim babam tacı kafama koydu ve taç bir anda daha önce olmadığı kadar çok parladı değişmeye başladım artık dişlerim daha uzundu ve yüzüm hiç olmadığı kadar beyaz ve güzeldi elbisem bir anda kan kırmızısı bir renge büründü parlak ışıktan dolayı herkes gözünü kapatmış ve elini yüzüne siper etmişti  dönüşüm tamamlandığında ışık kayboldu ben ise ağlamamak için kendimi zor tutuyordum herkes alkışlamaya başladı işte şimdi tüm hayallerim mahvolmuştu koşarak salondan çıktım ağlayarak odama doğru koştum Emily hemen arkamdaydı odama girdim taci firlattim ve kendimi hemen yatağa attım Emily taci yerden aldi ve masaya koydu beni teselli etmeye çalışıyordu ama ben sinir krizi geciriyordum sakinlesecegime daha da çok ağlıyordum içeri ablalarım girdi ve Emily e çıkmasını söylediler.

Sofia "Olivia canim hayatin sonu değilve partiye donmelisin 100. doğum günü her vampir için çok özeldir" , " benim için degil ben vampir olmak bile istememiştim ve şimdi de varis olursam..." , Mary "ama daha seçilmedin iyi tarafından bak belki babam seni  hiç seçmez ve dünyaya güçlü bir vampir olarak gidersin " o haklıydı daha seçilmemiştim ve seçilmektedir güçlü bir vampir olarak dünyaya gidebilirdim ablalarım varis olursam bana izin verirdi ağlamayı bıraktım ve onlara sarıldım sakayla karışık bir şekilde" bana izin verirsiniz dimi" , abim geldi ve " neden olmasın" dedi ve bize sarıldı  , " her şey için teşekkür ederim " Sofia " bu kadar duygusallık yeter partiye geç kalacağız" dedi ve dışarı çıktı biz de mecburen peşinden gittik sonuçta en büyüğümüzdü salona tekrar girdik fakat orda kimse yoktu burda bir şeyler dönüyordu ama ne Mary " herkes nerede "  Jack.  " ve neden nurdan bir kasırga geçmiş gibiydi " bilmediğim bir sey vardı bu da onları uzun bir süre göremeyeceğim ve zorlu günlerin bizi bekledigi korkmak karakterimde yoktu bu yüzden önlerine geçtim Sofia "Olivia ne yapıyorsun arkamda dur bu çok tehlikeli" o sirada babam geldi ve  " kızlar buraya doğru koşun " hızla babama doğru koşmaya başladık fakat topuklu ayakkabıdan dolayı yeterince hızlı olamıyorduk arkamda birinin olduğunu hissedince durdum bu bir vampirdi ama diğer vampirlerden daha ürkütücü gözüküyordu tam ablalarım zarar verecekken ona bir sihir topu gönderdim beni görmemiş olacak ki sersemleyerek yere düştü " aileme benden başka kimse dokunamaz anladin mi "bir kez daha onu sihirle vurdum bayılmıştı tekrar koştum  ve babamın yanına gittim Jack "Olivia orda yaptığın şey gerçekten cesaret ister " Sofia " iyi misin " ,"evet iyiyim ama gitmeliyiz fazla uzun sürmez birazdan uyanır " Mary " onu yakalayip zindana atalim " , " hayır o fazla güçlü kaçması kolay olur " dedim babam "beni takip edin"  koşarak varisin seçildiği odaya girdik babam " Jack kapıyı sıkı tut bir kaç dakkaya ihtiyacım var " abim sihirle kapıyı tuttu ve babam bize dönerek "krallığımız tehlikede varisi şimdi seçmeliyiz" varis tacını eline aldı efsaneye göre bu tacı  takan kişi hiç olmadığı kadar güçlü olurdu ama bu tacı takmak istemiyordum güç umrumda bile değildi tacın gücü en iyi etki 18 yıl içinde oluyordu babam tacı eline aldı ablalarım başlarını eğerken ben onlardan bir kaç adım geriye gittim. babam ablalarımı geçip benim yanımda durdu ve tacı bana taktı " neden ben hiç bir zaman varis olacak özellikleri taşımadım kurallara da uymadim ..." , "biliyorum ama sen diğerlerinden daha güçlüsün ve özgür ruhluydun bir kraliçe de olmasi gereken tum özelliklere sahipsin sana güveniyorum. Hepinizi çok seviyorum " kapı açıldı içeri giren adamın yüzünü hep hatırlayacaktım hayatımı mahvetmişti  abim ve babam  ona engel olmaya çalıştı fakat o çok güçlüydü onlari bir portre ye hapsetti artık bir resimden farksızdılar ve ben ilk kez korkudan kipirdayamadim bile " hepsi benim suçum " ,Sofia "hayir Olivia böyle düşünme" tacimi aldı ve bir kolyeye dönüştürüp boynuma taktı üstünde adim yaziliydi tüm bunlar olurken Mary bizi koruyordu o sırada içeri Emily girdi " Emily hayırrrr"pis vampir onu taşa çevirmişti ve ben sadece izliyordum babam yanlış seçimi yapmıştı Sofia bana döndü ve "fazla zamanımız yok " dedi ve bana bir sihir yaptı artık yeni doğmuş bir bebek gibi görünüyordum beni kucağına aldı ve bir portal açıp beni Dünya da bir evin önüne bıraktı ve portaldan içeri girip kayboldu.

Vampirin VarisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin