𝓑𝓸𝓵𝓾𝓶 𝓪𝓵𝓽𝓲:𝓢𝓸𝓷 𝓹𝓮𝓻𝓭𝓮

86 10 23
                                    

"Ne? Sen, anlamıyorum!" Kafanı salladın sanki dünya olması gerekenden daha fazla dönüyordu ve bu dönüş mideni bulandırıyordu. "Hatırlamıyor musunuz leydim?" Kafan karışmıştı neyden bahsettiğini anlamıyordun.

Anılarını yoklamaya başladın her bir saniyesini geçmişini ama bu kişiyi ne zaman gördüğünü hatırlamıyordun ta ki. "Çöl." Kafasını salladı, şimdi hatırlamıştın bir kaç yıp önce çölde ki araştırmab sırasında çöl çiçeklerini toplayan bir yabancı görmüştün kumdan rüzgar görüşünü kapattığı için o kişiyi tam görememiştin ama bir şeyi iyi hatırlıyordun sana göz ucu ile bakıp gülümsemişti. Çöl fırtınası daha fazla yoğunlaşınca ortadan yok olmuştu ve sende bunun bir göz yanılması olduğunu düşünmüştün.

"Gerçekten ordaydın." Kafasını yine salladı ama bu sefer heycan ve sevinç vardı haraketinde. "Gösterim için çöl çiçeklerinden birine ihtiyacın vardı tabi orada sizin kadar mükemmel birini görmeyi beklemiyordum leydim."

Sözleri yüzünü kızartmıştı az önce olanı unutmuş gibiydin, bunca zaman hayâl sandığın şey doğruydu.

"Peki demin ki oyun?" Lyney kıkırdadı sanki bunu sormanı bekliyor gibiydi. "Yalandı orda gördüğün herkes..." yüzünü seyircilere çevirmen için çeneni nazik bir dokunuş ile tutup kafanı çevirdi. "Oyundu." Parmağını şıklattığı anda "seyirciler" yani daha doğrusu kartonlar yavaşca yere düşmeye başladılar.

Şu ana kadar olan her şey bir rüya gibiydi ve şimdi nedenini anlıyordun, çünkü bir oyunun içindeydin, bir sahne oyununun içindeydin ve bu sahney oyununun ana karakteride tam sendin.

Lyney seni elinden nazikce tutup kendi etrafında çevirmeye başladı ta ki sen ona tamamen yaklaşana kadar. "Peki bu gösterinin sonuna gelelim mi?" Yavaşca kafanı salladın asla bitmesini istemediğin o rüya sonunda bitiyor perdenin sonuna geliyordun, en azından birinci sahne birinci perdenin sonuna.

"Leydim, beni sizin varlığınızla onurlandırır mısınız?"

🌸:Çok alal acele bir son mu oldu bilmiyorum ama umarım hikayeyi tamamen beğenmişsinizdir ve hoşunuza gitmiştir önerilere her zaman açığım, sonra ki hikayede görüşmek üzere!

🎉 𝓨𝓪𝓵𝓪𝓷 𝓼𝓲𝓱𝓲𝓻-𝓛𝔂𝓷𝓮𝔂 hikayesini okumayı bitirdin 🎉
𝓨𝓪𝓵𝓪𝓷 𝓼𝓲𝓱𝓲𝓻-𝓛𝔂𝓷𝓮𝔂Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin