Bölüm 1

36 3 23
                                    

 Jisung yine herkesin mutlu olduğunu sandığı ama aslında yine her zaman ki gibi yourucu ve sıkıcı bir güne uyandı.

Artık bıkmıştı erken kalkmaktan,aynı zamanda birde bugün yeni bir dans öğretmeni geliyordu.Tabi stres yapılacak bir durum gibi görünmüyor dışarıdan ama jisung için böyle değildi.Tamı tamına 14 dans öğretmeni(!) değişmişti.Neden mi? Çünkü hepsi Jisung'un gerçekte nasıl biri olduğunu anlamak için şirkete girmiş.Aşırı ama aşırı saçma...

Her neyse Jisung gelecek dans öğretmenini hiç merak etmiyordu, nedenini siz biliyorsunuz.Yine 14 dans öğretmenin olduğu gibi bir uyanığın geleceğini düşünüyordu.

Yataktan kalktı ve ağır adımlarla banyoya ilerledi.Elini yüzünü yıkadı ve rutin işlerini yapıp banyodan çıktı.Ne giyeceği hakkında en ufak bir fikri yoktu.Pratik saatine daha 2 saat vardı.Ha bu arada saati söylemeyi unuttum saat 06.00.

Bir buçuk saat sonra

 Jisung okuduğu kitabı bıraktı ve arkadaşı ve iş ortağı Changbin'i aradı.

Telefon Konuşmaları;

"Alo changbin"

"Efendim Jisung hazır mısın? Şoför yola çıktı"

"A şeyy ben..daha..hazır değilim"

"Ahh Jisung neden peki kıyafet mi beğenmedin?"

"Beğenmedim demeyelimde, seçemedim"

"Anladım,tamam ben geliyorum yanına"

"Tamam sağoll"(aegyo yaparak konuştu)

"Off şunu yapma hiç tatlı olmuyorsun"

"Pekii bay bayy!"

"Görüşürüz"


Changbin yaklaşık 10 dakika sonra Jisung'un yanına varmıştı.Odaya çıktılar, güzel bir kombin yaptılar ve Jisung makyajını yaptıktan sonra yola çıktılar.

Şirkete vardıktan sonra pratik odasına gidip Jisung'un yeni şarkısı hakkında konuşmaya başladılar.Rap tarzı bir şarkı olacağı için hareketli ve anlaşılır bir kareografi olması lazımdı.Tabi bu dans hocasının yeteneğine de bağlıydı.

Bir buçuk saat sonra yeni dans hocasının geldiği bilgisi geldi Changbin'e.Changbin Jisung'a haber vermeye gitti.

"Jisung-ahh"

"Efendim Changbin"

"Yeni dans hocası şirkette"

"Tamam ben bi bakayım"

"Hadi bakalım inşallah düzgün biri çıkar"

"İnşallah"

Jisung yetkililerden yeni dans hocasının nerede olduğunu öğrendi ve dans hocasını bulmaya gitti.

Ah galiba bulmuştu.Vay canına o...o çok yakışıklı.




Evettt bebişlerim bu benim ilk ficim umarım beğenirsiniz, bu fici okuyan gözlerinizden öperim diğer bölüm taslakta yarın atarımm

Bu bölüm biraz kısa oldu ama neysee. Öpüyorum Sizi Muahhh💕💋💋💋

MY DANCE TEACHER  °Minsung°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin