Ömer zorla gülümser
Ömer; Bu dingile alışman gerekecek o zaman. Artık partneriz.
Kıvılcım gerilir Okan hisseder Kıvılcım kadehe uzanır yudumlar.
Ayşegül Ömer'e iyice sokulur. Yeliz Fatihin yanına geçer fotoğraflar çekiliyordur sürekli.
Ft; Kıvılcım hanım Ömer bey sizi de yan yana alabilir miyiz
Kıvılcım'la Ömer birbirine bakar ikisi de bozuntuya vermek istemez hemen masadan ayrılırlar yan yana gelirler Ömer elini beline atar Kıvılcım biraz Ömer'e dönük durur eli göğsüne gelir çok yakınlardır. İkisi de garip hisseder. Bir an Kıvılcım başını çevirince göz göze gelirler öylece kalırlar.Sanem; ben demiştim şunlara bakın
Asuman; Muhteşem oldu uyumları
Yeliz; İnanılmaz yakışıyorlar
Yeşim Asumanla göz göze gelir gülümserlerÖmer'in gözleri dudaklarına kayar ilk öpüşmelerini hatırlar içi titrer. Kıvılcım yüzünü çevirince saçlarından parfümünün kokusu yayılır Ömer sarsılır rengi değişir. Kıvılcım çekilecekken belini bırakmaz Kıvılcım tekrar başını çevirir.
Kıvılcım; Bir sorun mu var?
Ömer'in nefesi kesilmiştir konuşamaz başını iki yana sallar
Kıvılcım; o zaman belimi bırakır mısın?
Ömer farkında değildir sıkı tuttuğunun. Saten elbiseden sıcaklığını hissediyordur.
Ayşegül; aşkım
Ömer duraksar
Ömer; Efendim sevgilim
Ayşegül şaşırır Kıvılcım Ömer'e a bakar dişlerini sıkar. Ömer gözünü gözlerine diker. Ömer elini çeker Ayşegül'e uzatır elini tutar. Kıvılcım şok olur çok kötü hissetmiştir belli etmemeye çalışır gözlerini çevirir Okan'la göz göze gelir gülümsemeye çalışır. Ömer kendine gelememiştir kokusu burnundan gitmiyordur.
Ayşegül; sevgilim dedin bana? Onun canını yakmak için mi?
Ömer Ayşegül'e bakar elini çeker masaya yürür.
Ayşegül peşinden yürür
Ayşegül; Sen bana bir kere bile bu kelimeyi kullanmadın. Neden onun yanında söyledin?
Ömer; Alacağın cevaplar hoşuna gitmez. Bence hiç zorlama.
Başını çevirir Kıvılcım'a bakar kadehinden yudumluyordur dalgındır. Okan yaklaşır bir şeyler söyler Kıvılcım gülümser. Okan koluna dokunur okşar. Kıvılcım bir an Ömer'in baktığını görür hemen gözünü çevirir Okan'a bakar gülümser yavaşça yanaşır çok yakınlardır.
Okan; Sıkıldığın an gidebiliriz
Kıvılcım; Garip olur yani başrolün kaçması
Okan; Siktir et ya biz ne zaman önemsedik bunları. Saçmalama. Senin ne istediğin önemli.
Kıvılcım güler; Bana gerçekten iyi geliyorsun
Okan gülümser; Hayat amacım bu biliyorsun
Kıvılcım gülümserken usulca sarılır Okan hemen sarılır omzunu öper. Ömer yutkunur Okan'dan gözlerini ayırmaz dudakları Kıvılcım'ın omzundadır üst üste öper Ömer'in canı yanıyordur.
Faruk; Heey sana diyorum
Ömer; Efendim
Faruk; iki saattir sesleniyorum sana. Dikmişsin gözünü Kıvılcım'a.
Ömer; Gözüm dalmış
Zeynep; dalmış çıkamıyorsun
Ömer; Saçmalamayın neyine dalıcam Allah aşkına görmek bile istemiyorum
Zeynep; Öyle mi. Kötü haber o zaman her gün göreceksin
Ömer Zeynebe bakar
Zeynep; Hatta böyle burun buruna olacaksınız
Faruk; Olmaz bir şey canım Ömer ailesiyle mutlu. Kıvılcım eskide kaldı.
Ömer yutkunur
Faruk; Baksana Kıvılcım da Okan'la mutlu
Farukla Zeynep birbirine bakar Ömer iyice gerilmiştir. Yanlarından hızla ayrılır bahçe kısmına çıkar çok gergindir kendine hakim olamıyordur bir türlü. Bahçede volta atıyordur.
Bir an başını çevirir Kıvılcım'ı görür korkulukların dibindedir denizi izliyordur dalmıştır. Ömer bakar dayanamaz yaklaşır.
Ömer; Neden çıktın ki sen benim karşıma!
Kıvılcım sıçrar eli kalbine gider Ömer'e döner
Kıvılcım; Napıyosun sen aklını mı kaçırdın!
Ömer; Birden karşıma çıktın hayatımın ortasına daldın!
Kıvılcım; saçmalamayı keser misin! Sanki seni arayıp buldum! Ne zannediyorsun sen kendini ya.
Kıvılcım'ın sesi yükselmiştir konuşurken Ömer ceketini çıkartır Kıvılcım'ın omuzlarına koyar.
Ömer; Keşke hafızamdaki gibi kalsaydın hiç çıkmasaydın karşıma!
Kıvılcım; Öyle mi! Hafızandaki Kıvılcım yok Ömer. Çoktan unutman lazımdı onu çoktan!
Ömer; Sen çoktan unutmuşsun belli
Kıvılcım güler; Ne zannediyordun yasını mı tutacaktım. Ömer, umrumda bile değilsin!
Ömer dişlerini sıkar bir adım daha yaklaşır
Ömer; Kıvılcım bak-
Ömer parmağını kaldırır Kıvılcım'a doğru o sırada gömleğinin kolu çekilir bileği görünür Kıvılcım'ın gözü kayar duraksar şok olur bileğine baka kalır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KıvMer | İlkAşk
FanfictionYarım kalan aşklarını unuttuklarını sanmışlardı, ta ki yıllar sonra hayat yollarını kesiştirene kadar. Tamamen hayal ürünü bir kurgudur.