Щом влязохме в училище всички се запътиха към шкафчетата си.
-Хей . Какво имаме първи час? - попита Кристин и зарови глава в шкафчето си, което се намираше до моето.
-Ам.. история? Да. История е.
- Йеей- зарадва се. Сега се питате защо се радва че имаме История? Истината е, че господина ни е супер готин. Не много стар, но не и много млад, на средна въздраст. Дори идва с нас на купони понякога. Измисля странни, но забавни начини за учене на История.
-Как върви работата в училищният вестник, Кристин?-попитах. Знаех, че се справя много добре. Дори иска в бъдеще да е един от най-известните редактори например в Космополитан или Блясък.
-.Чудесно. Следващата седмица чрез гласуване учениците искат да пиша за нас.
-Нас?
-Да. За нашата групичка. Довечера в парка ще кажа и на останалите.
-Уоу. Ами добре. - и двете се засмяхме.
-Ей момичета.-чухме гласове зад нас. Обърнах ме се и видяхме Джейс и Джени.
-Хайде побързайте ще закъснеем.-казах.
-Нали имаме при господин Морган?-попита Джени а Джейс се приближи и ми намигна с неговия потаен флиртаджийски поглед. Какво му ставаше подяволите? Странното е, че от както се държи така имам странно чувство в корема. Нещо като... ъм.. пеперуди? Стига Аннасейжа! Мислено си ударих шамар. Ти въртиш момчетата на пръста си и не се влюбваш. А и сме израснали заедно.
- Анна.. Анна.. АННАСТЕЙЖА -викна Джени и ме извади от транса в който бях попаднала.
- Да, да. Кажи. Какво казваше?
- Какво ти става? Не ни слушаш.
-Просто се бях замислила- погледнах към момчето за което бях мислила до сега и го видях да се усмихва сладко. -Да тръгваме.
Когато влязохме в кабинета осъзнахме че остават само две минути докато господина влезе и се запътихме към местата си. Само в този кабинет сядахме сами по идея на господин Морган. Седнах на чина си си и извадих нужните неща за часа. Не след дълго учителят влезе и започна да говори.
- Предполагам, че знаете за наближаващия урок за останките от праисторията на езеро Блийк. Така че сами ще изучите тези места.- веднага всички си разменихме по между си объркани погледни. - Идната седмица заминаваме на екскурзия за пет дни на езерото.- весел шум се разнесе из цялата стая. - Но.. Но това не е всичко. Ще ви бъдат раздадени папки на които ще напишете есе за останките и за това какво сте видели и разбрали от пътуването. Съгласни?
-СЪГЛАСНИ. - всички отговорихме в хор. Ето за това го обичаме този преподавател.
-Сега ще ви кажа кой с кого е в бунгало. Този път има и момиче с момче. Имам ви доверие. Вече сте достатъчно големи. Надявам се да не ме разочаровате..Така..
Честън и Анабел, Джени и Кристин, Анна и Джейс... - и от там на татък не си и направих труда да чуя за останалите. Поне ще съм с Джейс а не с някой изнасилвач или някое скиптично настроено момиче. Обърнах се към приятеля си а той ми се усмихна с онази толкова секси половин усмивка. В този момент звънеца би и се отправихме към столовата.Денят мина не усетно и обичайно. Сега чаках Джейс да свърши тренировките си и да тръгнем към парка където ни чакаха останалите.