❥HI TALK ❥

591 15 21
                                    

przed rozpoczęciem rozdziału to chciałabym oznajmić że uczestnicy są już w Polsce i tam ponagrywali odcinki i za niedługo będzie dzień w którym ogłasza wygranych.

Rankiem wstałam patrząc się za pogodę za balkonem. Byłam zdziwiona że jest ciemno. popatrzyłam na zegarek na ścianie który pokazywał godzinę 13. cholera zaspaliśmy na odcinek! szybko wstałam z łóżka i zaczęłam budzić Oliwiera który sobie spał.

Grace: Oliwier! wstawaj
Oliwier: co ty chcesz? jest 6 rano...
Grace: jak 6 rano
Oliwier: no przecież jest godzina 6 rano
Grace: to czemu zegarek pokazuje 13
Oliwier: nawet i jakby pokazywał godzinę 13 to i tak nic się stało bo mamy odpoczynek jakiś bo oni muszą pomostować filmy i je dodać a teraz chodź spać bo mi niewygodnie bez ciebie spać.

Ale ja jestem debilką. Nie umiem czytać zegarka i jakimś cudem przeczytałam że 6 rano to 13. Brawo grace. Wróciłam powrotem do łóżka i przytuliłam się do torsu chłopaka i zasnęłam. Gdy już tak na prawdę wstałam była godzina 10. Pospałam sobie troszeczkę ale Oliwier? on sobie jeszcze spał. Gdybym go nie budziła to by pewnie leń spał do 19. oderwałam się od oliwiera żeby wziąć telefon i położyłam się na plecach. Zaczęłam sprawdzać powiadomienia i dostałam powiadomienie od Hani z Genzie z pytaniem czy nie chciałabym wystąpić u niej w Hi talk! bardzo się ucieszyłam i się zgodziłam. Gdy odpisałam dziewczynie zaczęłam przeglądać twittera zobaczyć czy jest jakaś nowa drama. i to był błąd solidny błąd. Twitter był cały wypełniony urywkami z filmu i relacjami ze mną i z Oliwierem. Oczywiście jeszcze internet i większość uczestników nie wiedzieli że jesteśmy razem. Gdy tak czytałam i przeglądałam te zdjęcia pomyślałam że przecież Hania może zadawać mi różne pytania na temat Oliwiera! byłam z nią umówiona na godzinę 16 więc sporo czasu miałam. Odłożyłam telefon i poszłam wziąć szybki zimny prysznic. Był strasznie odprężający ale musiałam z niego wyjść. Ubrałam się w czarna basicowa koszulkę, czarne baggy spodnie, Okulary również czarne w gwiazdki oraz dunki czarno białe z niebieskim znacznikiem nike. Uczesałam włosy i nałożyłam okulary na głowę. Psiknęłam się perfumą i wyszłam z lazienki. Pierwsze co zobaczyłam to Oliwiera który leży na łóżku i przegląda telefon.

Grace: nie śpisz już?
Oliwier: ej ej
Grace: co?
Oliwier: gdzie ty tak ubrana idziesz? i jeszcze be zemnie
Grace: no zostałam zaproszenie do Hani
Oliwier: po co?
Grace: do jej programu
Oliwier: chodź tutaj do mnie
Grace: po co?
Oliwier: bo może się stęskniłem za swoją dziewczyną?

położyłam się obok oliwiera a ten mnie przytulił a ja go pocałowałam w usta. Chciałam już oderwać swoje usta od jego ust ale on mnie bardziej przyciągnął do siebie. Swój telefon położył na półkę a swoje ręce opór na mojej tali. Nasze pocałunki były coraz bardziej namiętnie. Gdy w końcu oderwaliśmy swoje usta ja go mocno przytuliłam.

Grace: kocham cię
Oliwier: ja ciebie też

skip time

Byłam już w drodze do studia Hani. Pojechałam uberem i pisałam również z Mają

Graxce68ø
jeszcze mam dla ciebie jedną prośbę

Majafirek
jaką?

Graxce68ø
mogłabyś pilnować Oliwiera? znaczy nie że za nim chodzić tylko wiesz żeby nie utrzymywał jakiegoś kontaktu z Polą bo wiesz jaki on jest

Majafirek
nie ma problemu! a tak w ogóle to jak Hania będzie się pytać o ciebie i Oliwiera i na przykład zada ci pytanie czy jesteście razem to co? powiesz prawdę?

Graxce68ø
tak szczerze? nie mam pojęcia jakby twitter cały o tym krąży i zapewnie są już jakieś edity na tiktoku i inni podejrzewają ostatnio podsłuchałam jak Michu się pytał Oliwiera czy jest ze mną ale odpowiedział że nie więc nie wiem

Maybe you ❥ Oliwier  Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz