După un drum de aproape 5 ore cu avionul ajung acasă,locul unde mă simt în siguranță,unde viața mea se petrecea într-o bula de cristal și aveam impresia că nimeni n-o să-mi distrugă vreodată fericirea și liniștea,locul unde am cele mai frumoase amintiri,unde mi-am petrecut copilăria și totodată adolescenta,unde visele mele au prins contur și unde am îndrăznit să sper că fericirea nu mă va părăsi vreodată ...asta până la finalul petrecerii de clasa a 12-a....
CU 4 ani in urma:
Balul de absolvire tocmai a luat sfârșit fapt pentru care toți elevii de clasa a 12-a merg in primul weekend din vacanta asta la mare,ca o ultima petrecere înainte de a ne urma fiecare visul lui,îmi pun entuziasmata hainele in bagaj și o rog pe mama sa mă ducă la aeroport pentru a mă vedea cu colegii mei in ultimul și cel mai tare weekend dintre toate!
Ajungem în sfârșit la hotel (Lindos blue hotel) din insula Rodos este alegerea noastră,și este una geniala ,camerele super spațioase și designul impecabil,baia imensa iar piscinele infinite care se regăsesc pe terasa fiecărei camere merita cu desăvârșire fiecare ban dat!!!
Ajungem,ne instalam,stabilim sa ne întâlnim cu toții la recepție și să ne facem niste planuri pentru prima zi! Zis și făcut,stabilim cu toții să mergem să mâncăm ceva,apoi sa stăm câteva ore la plaja până când se lasă seara și mergem într-un club să sărbătorim absolvirea!!!
După câteva ore in care am făcut ceea ce ne-am propus,ne întoarcem la hotel că sa ne odihnim puțin și pentru a ne pregăti pentru seara lunga care urmează!
Ajunsă în camera decid sa o sun pe mama sa vad ce face! Am căzut de acord cu ea înainte să vin să o sun zilnic pe camera să vada că sunt bine daca nu vreau sa ajung legata de calorifer când mă întorc,nu mă înțelegeți greșit mama este prietena mea cea mai buna,este cea mai mișto și open mind mama din lume dar fiind Dr la cate cazuri oribile a întâlnit în 20 de ani de meserie este mega protectoare și o înțeleg,probabil și eu voi fii la fel când voi avea proprii mei copiii !
După ce vorbesc cu mama și ne povestim una alteia ce am făcut astăzi merg in baie sa stau ceva timp in cada apoi să mă pregătesc de zbenguiala!
După ce termin cu baia,îmi usuc parul cu difuzorul și îl las așa cum este natural,ușor ondulat pe spate,la machiaj merg pe o simpla linie de tuș și un ruj nude iar la ținută mă decid asupra unei rochițe scurte din latex cu mâneci care nu are nici decolteu nici spatele gol,este perfect mulata și are gatul ușor ridicat ca o mini maleta dar faptul că este perfect mulata o face cea mai sexi rochie din lume!
Nu am fost niciodată vreun model,însă nu sunt nici genul care să treacă neobservată,am 1.70m,55 de kg,forme armonioase,parul negru puțin mai jos de jumătatea spatelui iar buzele in forma de inima as spune că sunt potrivite deși se putea și mai bine! Pentru ce primesc întotdeauna însă cele mai multe complimente sunt ochii! Mari și albaștrii ca cerul senin,îmi aduc mereu complimente chiar și de la oamenii necunoscuți.
Plec spre club cu un taxi și odată ajunsă acolo mă întâlnesc cu colegii mei și după primele 5 shot-uri mi se rupe filmul,tot ce știu e că o colega s.a ocupat ca fiecare dintre noi sa ajungem in hotel,in propriile camere teferi și nevătămați,însă nu a avut răbdarea necesară să ne și schimbe pe toți așa că simt cearceaful rece de pe pat pe coapsele mele încinse imediat ce fac contact cu patul iar mai departe tot ce știu e somnul adânc în care cad ....Mă trezesc cu o mahmureala și o migrenă de zile mari,nu obișnuiesc să consum alcool iar în rarele dați când totuși o fac,mă faultez foarte tare îmi ia ceva timp să-mi revin!! După o baie lunga in care am lăsat apa fierbinte să-mi dezmorțească mușchii,aleg o rochiță vaporoasa și merg la piscina hotelului unde îmi întâlnesc o parte din colegi,stabilim împreună că în seara asta facem doar o petrecere pe plaja și un foc de tabără,urmând că în dimineața următoare să ne întoarcem acasă....
Seara nu se lasă mult așteptată iar noi plecam toți în gașca pe o plaja din apropierea hotelului urmând planul stabilit cu câteva ore in urma,acolo ne așteaptă un dj in aer liber,focul de tabără și din nou mult alcool,decid sa o las moale in seara asta pentru că încă nu sunt în cea mai buna forma din cauza serii trecute. Port o rochie alba,vaporoasa până în pământ și niste sandale aurii simple,o gentuță mica in care am portofelul și telefonul și mă bucur de muzica buna pe care dj-ul o mixează,îmi arunc ochii spre zona de unde se aude muzica și îmi fac loc printre colegii mei apropiindu-ma de boxele care vibrează. Ajunsă în primul rând vad cel mai frumos bărbat din toată lumea care face dragoste cu muzica lui!! Este înalt,îmbrăcat într-un maiou alb larg,pantaloni albi lungi iar brațele ii ies in evidenta cel mai tare,are fiecare centimetru de piele colorat de tuș negru in niste tatuaje impecabile,îmi ridic ochii ușor maxilarul proeminent și buzele acelea ilegal de cărnoase te îndeamnă la păcat,nasul frumos proporționat cu restul fetei se încrețește puțin și când îmi ridic,complet privirea dau de cele mai frumoase smaralde din lume care mă privesc fix conturate de cele mai superbe gene negre și perfect întoarse pe care orice fata ar fii invidioasa! Păstrează contactul vizual,mă înroșesc instant,îmi mut privirea iau o gura mare din paharul roșu de plastic pe care îl am în mână,simt cum alcoolul tare îmi arde esofagul,mă întorc,și mă pierd în mulțime.....
După câteva ore in care nu am mai avut curajul să mă apropii de zona respectiva și câteva pahare băute simt o ușoară amețeală,decid să mă întorc la hotel și să mă odihnesc pentru zborul ce urmează peste câteva ore,după ce mă îndepărtez am senzația că sunt urmărită,decid sa grăbesc pasul însă acel cineva se apropie periculos de mult,când îmi fac,curaj să mă întorc simt o mana mare care îmi acoperă gura,nu am forța necesară să strig sau să mă zbat și pierd contactul cu realitatea.....Mă trezesc pe plaja iar rochia mea alba poarta acum urme sângerii pe lungimea ei,plâng speriata și o iau la fugă spre hotel,îmi fac bagajul și merg cu colegii mei spre aeroport după ce am stat 2 ore in cada unde mi.am frecat fiecare centimetru de piele până când am avut impresia că pielea îmi ia foc.....ajunsă acasă ii povestesc mamei cele întâmplate iar în urma unui control amănunțit vestea mă lovește ca o bata in moalele capului:
FUSESEM VIOLATĂ!In prezent...
In vara aceea nenorocita nu am mai ieșit deloc din casa! Am făcut terapie timp de 3 luni apoi am plecat la facultate și am început terapia și aici,am terminat facultatea Yale și urmează să-mi deschid propriul cabinet de avocatura,după procesul meu in care poliția nu a reușit să găsească vinovatul mi-am jurat ca nici o femeie sa numai treacă prin coșmarurile mele! Așa că iata-ma înapoi acasă,hotărâtă să fiu cel mai bun,implicat și corect avocat din lume!
P.s la media Erin,sper sa va placa începutul poveștii!
B
CITEȘTI
Iubindu-mi propriul coșmar!
RomanceÎnainte de toate îmi doresc să știți că sunt amatoare,sunt de ceva timp pe wattpad însă am citit nu am scris până acum decât o mizerie....îmi doresc însă de acum sa.mi las imaginația să zburde așa că sper sa ne bucurăm împreună de povestea asta care...