Već mjesecima je imao aplikaciju na kojoj je otkrivao tudje tajne. Svi su ga mrzili znog toga ali nisu znali da ga neko toliko mrzi da učini toliko uzasnu stvar
Prvi dan srednje škole, završna godina.
Bila sam na casu fizike, u rukasku mi je zazvonio neki telefon koji nije bio moj.
"Daniella, stvarno upadas u kaznu na prvi dan škole, daj mi telefon"
"Ali profesorice ovaj telefon nije moj neko mi ga je stavio u torbu"
"Nakon nastave, kazna"Kazna je pocela, u prostoriji je bilo šest osoba: Daniella, Abby, Cope, Tin, Simon i njihova profesorica fizike.
"Profesorice jel mogu otici po casu vode?" , rekao je Simon.
"Možes Simone"
"Šta je to?" , upitala je profesorica.
Vani su istrcala dva momka bez odjece za sebi.
"O moj Bože"
Profesorica je istrcala i rekla "Nemojte da biste igdje otišli i počnite pisati esej"
Stali su na prozor i gledali sta se desava.
Simon reče "Možete vjerovati da su to uradili na prvi dan skole, a sigurno nece biti uhvaceni"
Napio se vode i poceo gusiti. Pao je na pod govoreci: "Epipen,Epipen, u mojoj torbi"
Ostali su prerovili torbu i nije bilo epipena.
"Ljudi nema ih ni u ambilanti" rekao je Cope.
"Hitna, molim vas pozurite, moj kolega se gusi, srednja škola reybol", nazvala sam hitnu jer nisam znala šta da uradim.
Cuje se zvuk vozila hitne pomoci.
Čekali smo nekoliko sati da bi saznali sta se desilo.Ljudi, mrtav je.
YOU ARE READING
Neko će priznati
Mystery / ThrillerCetvero ne povezanih srednjoskolaca su se spojili nakon smrti jednog od ucenika njihove skole..