Ο δάσκαλος

193 25 47
                                    

Elsa's POV

Αυτό που έχω περάσει στην αθλητική ακαδημια για να μην διαβάσω και τελικά όλη την ώρα έχω διάβασμα είναι πολύ εκνευριστικό.

Μα καλά γιατί όλα αυτά τα βιβλία είναι τόσο μεγάλα, έχουν τόσο μεγάλες προτάσεις και δεν έχουν σχέδια?

Προσπαθώ να διαβάσω περιγραφική ανατομική του ανθρώπου και το μόνο που έχω μάθει μέχρι στιγμής είναι ο τίτλος του μαθήματος.

Κουράστηκα.

Μήπως τελικά απλά να τα παρατήσω?

Εδώ εγώ δεν μπορουσα να τα βγάλω περα στο σχολείο. Από που και ως που να τα καταφέρω εδώ?

Έχω ξαπλώσει στο πάτωμα, έχω τεντώσει τα πόδια μου πανω στην ντουλάπα, κάνοντας... Ας πούμε ένα είδος κατακόρυφου και απλά κοιτάζω το ταβάνι.

Πεινάω.

Μήπως να πάω στη λέσχη να φάω κάτι?

Ή μήπως να ψάξω να βρω εδώ μήπως έχω καμία σοκολάτα?

Να βρω και τι outfit να βάλω αυριο στο διαγώνισμα. Να μην είμαι και χαζη και άσχημη.

Ξαφνικά ακουω την πόρτα του δωματίου μου να χτυπάει. Δίνω την άδεια οποίος είναι απέξω να περάσει και τότε προς έκπληξη μου βλέπω να μπαίνει μέσα ο... Όστιν.

"Χει. Πως πάει?" Με ρωτάει κάπως ψυχρά και εγώ καθαρίζω τον λαιμό μου.

"Κα... Καλά. Προσπαθώ... Να διαβάσω. Να γράψω έστω πάνω από την βάση να μην χάσω την υποτροφία μου." Απαντάω καθώς κατεβάζω τα πόδια μου από την ντουλάπα και εκείνος κάθεται δίπλα μου.

"Το έμαθες ότι δεν είμαστε πλέον παρτενέρ έτσι δεν είναι?" Ρωτάει και δεν ξέρω τι να απαντήσω.

Εγώ... Εγώ ήμουν αυτή που το ζήτησε... Περίπου.

"Ναι..." Είναι το μόνο που λέω χωρίς να τον κοιτάζω.

"Και? Πως νιώθεις για αυτό?" Συνεχίζει με τις ερωτήσεις του και καθαρίζω τον λαιμό μου.

"Οι... Οι καθηγητές... Και οι κόουτς μας κάνουν το καλυτερο για εμάς..." Του απαντάω και εκείνος γελάει λιγάκι.

"Θέλεις να σου δείξω ένα κόλπο?" Με ρωτάει και παραξενεύομαι.

"Τι κόλπο?" Τον ρωτάω.

"Κλείσε τα μάτια σου και θα δεις." Μου λέει και αυτό... Δεν βγάζει νόημα.

"Μα αμα κλείσω τα μάτια μου πως θα δω?" Ρωτάω και εκείνος γελάει κάνοντας με να ανατριχιασω.

The Other HalfWhere stories live. Discover now