Bölüm 9: Balodaki İntikamcılar

2.6K 204 32
                                    

İyi okumalar:)

...

Sonunda balo günü geldi. Kırmızı siyah bir balo elbisesi, siyah ayakkabılar ve gözlerimle aynı renk olan mücevherler. Adeta bir peri gibi olmuştum.

( Ambar) " Leydim, babanız ve abiniz aşağıda sizi bekliyor."

" Tamam, hadi gidelim öyleyse."

Merdivenlerden aşağıya inerken, babam ve abimin tepkilerine baktım. İkisi de önce şaşırıp sonra da kızararak bakışlarını diğer tarafa çekti. İkisi de az önce bana düştü.

( Mira) "Çok beklettim mi?"

( James) " Pek sayılmaz. Gidelim mi?"

Hem abim hem de babam eğilerek bana ellerini uzattılar sonra da birbirlerine baktılar. Ardından kimi seçeceğimi görmek için bana baktılar. Bu neden bir yarışa döndü? Bekle kimi seçmem gerekiyor?

Aman ne kasacağım ya! İkisinin de elini tutup ortalarına geçerek kollarına girdim:

" Hadi gidelim! Bu gün bizim günümüz!!"

Birlikte at arabasına bindik. Yol boyunca tangır tungur saklandık. Kusmamak için kendimi zor tutuyordum:

( Lucas) " İyi misin Mira? Yüzün mosmor olmuş."

" Sanırım beni araba tutuyor."

( James) " Arabacıya daha yavaş gitmesini söyleyeceğim."

" Hayır babacığım ben iyiyim. Mümkünse daha hızlı oraya varmak istiyorum. Balonun sahipleri olarak geç kalmamız söz konusu dahi olamaz."

( Lucas) " Senin sağlığın daha önemli. Kendini zorlama."

Birkaç defa durmak zorunda kaldık. Ayrıca baloya en son gelen biz olduk. Babamın koluna yarı ayık bir şekilde yapışmıştım:

" Marki James Weifal, genç oğlu Lucas Weifal ve kızı Leydi Miranda Weifal teşrif ettiler."

( James) " Nasıl hissediyorsun Mira?"

( Mira) " Sanırım öleceğim."

Kahretsin hiç böyle olacağını hayal etmemiştim. Bu arada içerisi yakışıklı erkeklerle dolu, nereye baksam gözüm şenleniyor. Maşşşallahh~

( Lucas) " Mira bu gece kavalyen ben olacağım. Babamı bırak da gidip dans edelim. Açılışı bizim yapmamız gerekiyor."

( James) " Saçmalama Lukas! Kızın halini görmüyor musun? Bu halde nasıl dans edebilir?"

( Mira) " Sorun değil baba. Abim haklı, zaten geç kalarak sizi zor duruma soktum, en azından açılış dansını yapmak zorundayım."

( Lucas) " Özür dilerim Mira, biraz daha iyi hissettiğin zaman dans edebiliriz. Sen kendini zorlama lütfen."

( James) " Bazen çok kas kafalı oluyorsun Lucas, küçük kardeşinle daha çok ilgilen."

( Lucas) " Sanki sen çok fazla ilgileniyorsun baba. Onu odasını kaç kere ziyaret etin?!"

( Mira) " Senden fazla abi!!!"

( Lucas) " Ö-öyle mi?.... özür dilerim."

( James) " Bu oda muhabetti de ne demek oluyor?"

( Mira) " Abim odama gelip beni hiç ziyaret etmiyor demek istedim babacığım."

( James) " Ha? Demek öyle. Eğer ona kızgınsan, neden kalvalyeni benimle değiştirmiyorsun?"

( Lucas) " Hey, bu haksızlık! Hem senin majesteleri ile konuşman gerekmiyor mu?"

( James) " Benim yerime sen konuşabilirsin. Hem deneyim kazanman iyi olur."

Anti Fan, Kötü Kadın Olursa?!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin